quote:Op zondag 11 november 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ben je niet iets te kritisch voor Payne. Ik wil hem nog wel een kans geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Alleen in eigen land kan hij een beetje gooien.quote:Op zondag 11 november 2018 15:22 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen duurt de reeks verloren wedstrijden op tv van Oskar voort.
Nog niets gewonnen, of je moet de World Cup (gewonnen wedstrijdje tegen Alexandre Sattin in z'n allereerste wedstrijd op tv) als major zien.
quote:Op zondag 11 november 2018 15:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zo meteen hiervan genietenDie zou eens een toernooi moeten winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik eerlijk ben, zijn de poules uit de middagsessie veel leuker.quote:Op zondag 11 november 2018 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
De eerste potjes van de avond zijn lastig om doorheen te komen.
Unterbuchnertje, lekker manquote:Op zondag 11 november 2018 20:06 schreef Vriezzer het volgende:
Hine - Unterbuchner.
Waar hebben we dat aan te danken.
Split screen, opgelostquote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kunnen we in de plaats daarvan niet een kwartiertje een stel dames in beeld krijgen?
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muffins!
https://twitter.com/officialpdc/status/934193526094655488
Op zich moet dat wel kunnen mits hij het afgelopen jaar dan maar iets gepresteerd heeftquote:Op zondag 11 november 2018 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zal vast al n paar keer zijn gezegd, maar ik blijf t maf vinden dat iemand van t niveau van de muffin man mag meedoen aan de GSOD. Die man is al jaren gefinisht
Ja maar dat is t grote probleem natuurlijk. Hijzelf zal ook niet gedacht hebben dat we m ooit nog op tv zouden zien buiten de UK Openquote:Op zondag 11 november 2018 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich moet dat wel kunnen mits hij het afgelopen jaar dan maar iets gepresteerd heeft
Maar hij heeft dan wel ergens een finale gehaald of zo?quote:Op zondag 11 november 2018 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T zal vast al n paar keer zijn gezegd, maar ik blijf t maf vinden dat iemand van t niveau van de muffin man mag meedoen aan de GSOD. Die man is al jaren gefinisht
Qualifier gewonnen maandag.quote:Op zondag 11 november 2018 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij heeft dan wel ergens een finale gehaald of zo?
QF Player Championships 4.quote:Op zondag 11 november 2018 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij heeft dan wel ergens een finale gehaald of zo?
Eens. Teveel toppers thuis en middelmaat aanwezig.quote:Op zondag 11 november 2018 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar dat is t grote probleem natuurlijk. Hijzelf zal ook niet gedacht hebben dat we m ooit nog op tv zouden zien buiten de UK Open
Nee idd, speelde goedquote:
Wel raar eigenlijk dat ze hier qualifiers voor hebben. Dat is eigenlijk gewoon om pelotonvulling te regelen dusquote:
Ik ken deze regel niet. Volgens mij moet je gewoon in t bezit zijn van een tourkaart.quote:Op zondag 11 november 2018 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag volgens mij alleen meedoen met GSOD Qualifier als je kwartfinale hebt gehaald in welk PDC-toernooi dan ook.
Ben er niet zeker van tho
Zou ook kunnen. Dacht dat ergens te hebben gelezen maar ik zal wel abuis zijn. Misschien dat er toch enig vorm van criteria moet komen voor qualifiers want dit is niks.quote:Op zondag 11 november 2018 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken deze regel niet. Volgens mij moet je gewoon in t bezit zijn van een tourkaart.
Lol, nee. Gurney, Chisnall, Lewis, De Zwaan zijn 'zomaar' wat namen die de qualifier niet wonnen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel raar eigenlijk dat ze hier qualifiers voor hebben. Dat is eigenlijk gewoon om pelotonvulling te regelen dus
Murnan hebben ze uit lokale Altrecht gehaaldquote:Op zondag 11 november 2018 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Murnan
Heeft er iemand nog een antidepressiva over
Deden ze wel mee dan?quote:Op zondag 11 november 2018 20:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, nee. Gurney, Chisnall, Lewis, De Zwaan zijn 'zomaar' wat namen die de qualifier niet wonnen.
Dan ga je gevoelsmatig in niveau harder achteruitquote:Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter bijv alle semifinalists pakken en aanvullen met de BDO OoM.
Omdat ze hiervan een rankingtoernooi hebben gemaakt. Tot en met 2015 deden de halve finalisten van het BDO WK en het PDC WK ook mee, maar toen was het nog invitatie.quote:Op zondag 11 november 2018 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik bedoel is meer dat als je de finalisten van alle toernooien bij elkaar neemt, dat je blijkbaar niet aan genoeg deelnemers komt. En dat er dan dus een qualifier georganiseerd wordt om het veld op te vullen. En dat je dan dit soort gasten aan de start krijgt.
Ryan Searle 5 | 4 Kyle Andersonquote:Op zondag 11 november 2018 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deden ze wel mee dan?En verloren ze van Hine?
![]()
Wat ik bedoel is meer dat als je de finalisten van alle toernooien bij elkaar neemt, dat je blijkbaar niet aan genoeg deelnemers komt. En dat er dan dus een qualifier georganiseerd wordt om het veld op te vullen. En dat je dan dit soort gasten aan de start krijgt.
Wauw. Willen sommige mensen hier niet spelen of zo?quote:Op zondag 11 november 2018 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ryan Searle 5 | 4 Kyle Anderson
Jeffrey de Zwaan 5 | 2 Dave Chisnall
Mark Webster 5 | 4 Jeffrey de Zwaan
Andrew Gilding 5 | 1 Adrian Lewis
Jan Dekker 5 | 3 Daryl Gurney
quote:Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Dan ga je gevoelsmatig in niveau harder achteruit
Hmm. Okee. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal, maar okeequote:Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
Omdat ze hiervan een rankingtoernooi hebben gemaakt. Tot en met 2015 deden de halve finalisten van het BDO WK en het PDC WK ook mee, maar toen was het nog invitatie.
Je moet het zo zien; er staat al een hele hoop invitatietoernooien op de kalender waardoor de PDC het wel aan zichzelf verplicht is om de rankingtoernooien ook te blijven garanderen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Okee. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal, maar okeeBedankt iig
Dan nog zou je natuurlijk wel kunnen kijken of je het aantal qualifiers kunt verminderenquote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet het zo zien; er staat al een hele hoop invitatietoernooien op de kalender waardoor de PDC het wel aan zichzelf verplicht is om de rankingtoernooien ook te blijven garanderen.
Ze moeten, vind ik, ook wel die restrictie van acht qualifiers weghalen. Er zijn spelers nu afwezig, zoals King // De Zwaan die wel een PC wonnen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan nog zou je natuurlijk wel kunnen kijken of je het aantal qualifiers kunt verminderen
Ja best, dat betwist ik ook niet. Maar je kunt het over de criteria hebben toch?quote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet het zo zien; er staat al een hele hoop invitatietoernooien op de kalender waardoor de PDC het wel aan zichzelf verplicht is om de rankingtoernooien ook te blijven garanderen.
Dat zeker.quote:Op zondag 11 november 2018 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja best, dat betwist ik ook niet. Maar je kunt het over de criteria hebben toch?
Dat maakt volgens Harms geen tyfus uit.quote:Op zondag 11 november 2018 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arjen Robson gaat nog terugkomen ook.. maar met een winst van 5-4 en je eerste wedstrijd ruim verloren sta je er nog steeds niet riant voor
Winnen van Clayton is ook geen onmogelijke opgavequote:Op zondag 11 november 2018 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arjen Robson gaat nog terugkomen ook.. maar met een winst van 5-4 en je eerste wedstrijd ruim verloren sta je er nog steeds niet riant voor
Wesley weet niet eens hoeveel 1 + 1 isquote:Op zondag 11 november 2018 20:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat maakt volgens Harms geen tyfus uit.
Bij Sparky brandt weinig licht.quote:Op zondag 11 november 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wesley weet niet eens hoeveel 1 + 1 is
Op ijzer bij de nummersquote:Op zondag 11 november 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Sow die was ver wegBoven de 12 zelfs nog geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |