Gemiddeld een weekje. Hangt ook af van je geschiedenis.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:01 schreef Banaanvragen het volgende:
hoelang krijg ik voor tubgirl.jpg?
Ik kreeg er een half jaar voorquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:01 schreef Banaanvragen het volgende:
hoelang krijg ik voor tubgirl.jpg?
Ah slachtoffer 1.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hangt van je collega's af.
Zo hoog ben jij nou ook weer niet.
Rustig, volgens het FA handboek voor dummies en pharkus moet ik je eerst een waarschuwing geven.quote:
Ik ben nu wel genoeg gewaarschuwd, dag weg.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Rustig, volgens het FA handboek voor dummies en pharkus moet ik je eerst een waarschuwing geven.
Ja dat word gezien als crewbashquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:40 schreef O_o_ het volgende:
Je kunt vrij gemakkelijk tegen een ban aanlopen als je haags een laag intellectuele jongen noemt.
Proefondervindelijk dit dat.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:02 schreef RickoKun het volgende:
Kan ik hier ook gifjes van 3 guys 1 hammer plaatsen? Ja toch?
Sowieso hagenezenquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:40 schreef O_o_ het volgende:
Je kunt vrij gemakkelijk tegen een ban aanlopen als je haags een laag intellectuele jongen noemt.
Proefondervindelijk dit dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |