Ik ben echt heel die Black Friday geduldig aan het afwachten om een nieuwe tv te kopenquote:Op zondag 11 november 2018 11:59 schreef dud0r het volgende:
Dat is een week van te voren. En dan doorlopend tot de 23e en vervolgens gewoon cyber Monday er achteraan klappen.
Ik ben nog nooit met black Friday in Amerika geweest helaas. Wil dat wel een keer meemaken.quote:Op maandag 12 november 2018 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben echt heel die Black Friday geduldig aan het afwachten om een nieuwe tv te kopen. Vorig jaar was ik met BF in een Walmart net een paar uur voor het los zou gaan, hele winkel vol met dranghekken en beveiligers
Vervelende van Amazon is wel dat ze voor elk land weer een eigen prijs hebben. Vroeger was .co.uk altijd het goedkoopste (kwam mijn PS3 destijds ook vandaanquote:Op maandag 12 november 2018 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met black Friday in Amerika geweest helaas. Wil dat wel een keer meemaken.
Ik zit nu vooral Amazon in de gaten te houden voor een Fitbit aria 2. Ze zijn momenteel in prijs aan het zakken dus als dat door zet en dan nog wat black Friday korting erop zou mooi zijn
Ja het scheelt dat er Netflix is gekomen en ik niet meer zo ontiegelijk veel blu-ray's meer koop, als je die bij de Duitse bestelde kreeg je nog wel eens vreemde hoesjesquote:Op maandag 12 november 2018 15:51 schreef dud0r het volgende:
Ik heb er helaas geen handige site voor. Ik bestel eigenlijk altijd bij co.uk. daar loopt ook m'n prime abonnement. Engels boeken krijg je namelijk niet of duurder via de
Duitse hoesjes kan inderdaad wel raar staan tussen de verzameling. Als de streaming dienst zo door gaan gooi ik binnenkort m'n tv abonnement eruit. Netflix, Amazon video, VPN voor andere regio's waardoor we BBC via andere kanalen kunnen kijken. Blijft er weinig meer over om een tv abonnement voor te nemen.quote:Op maandag 12 november 2018 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat er Netflix is gekomen en ik niet meer zo ontiegelijk veel blu-ray's meer koop, als je die bij de Duitse bestelde kreeg je nog wel eens vreemde hoesjes
Mja ik vind het jammer dat voor film en series iedereen weer zijn eigen dienst moet opzetten, zit je straks weer met tig verschillende abonnementen. Zou eigenlijk gewoon een soort dienst als Spotify moeten komen maar dan voor beeld, maar vrees dat dat ijle hoop isquote:Op maandag 12 november 2018 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duitse hoesjes kan inderdaad wel raar staan tussen de verzameling. Als de streaming dienst zo door gaan gooi ik binnenkort m'n tv abonnement eruit. Netflix, Amazon video, VPN voor andere regio's waardoor we BBC via andere kanalen kunnen kijken. Blijft er weinig meer over om een tv abonnement voor te nemen.
Volgende jaar Disney streaming dienst.
Ja dat is echt aars. Kon je bepaalde films alleen in een bepaalde periode kopen. Wat een aids. Heb je spul op dvd kan je het niet upgraden naar blu-ray omdat Disney het in de kluis duwt.quote:Op maandag 12 november 2018 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Disney+ gaat bieden vanaf de start. In potentie heeft Disney wel veel films en series maar of ze alles direct beschikbaar maken is de vraag.
Hopelijk doen ze niet hetzelfde als met hun fysieke releases. Daar had je dat gezeik met de Disney Vault waardoor bepaalde films maar beperkt te koop waren.
Alsof er voor muziek niet meerdere diensten zijn.quote:Op maandag 12 november 2018 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik vind het jammer dat voor film en series iedereen weer zijn eigen dienst moet opzetten, zit je straks weer met tig verschillende abonnementen. Zou eigenlijk gewoon een soort dienst als Spotify moeten komen maar dan voor beeld, maar vrees dat dat ijle hoop is
Ja dat wel, maar die hebben allemaal ongeveer hetzelfde aanbodquote:Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er voor muziek niet meerdere diensten zijn.
Klopt. Heeft Disney ook al aangegeven dat ze die eraf gaan halen.quote:Op maandag 12 november 2018 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die hebben allemaal ongeveer hetzelfde aanbodNu Disney met zijn eigen dienst komt zul je zien dat er op Netflix niks meer komt wat uit een van de vele (opgekochte) studio's van Disney komt.
disnazi'squote:Op maandag 12 november 2018 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Heeft Disney ook al aangegeven dat ze die eraf gaan halen.
Fquote:Op maandag 12 november 2018 20:24 schreef dud0r het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ee-95-overleden.html
![]()
Iedereen Spider-Man spelen vanavond als nagedachtenis.
Had net zijn cameo in de game. RIP.quote:Op maandag 12 november 2018 20:24 schreef dud0r het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ee-95-overleden.html
![]()
Iedereen Spider-Man spelen vanavond als nagedachtenis.
Gaan ze gewoon met cgi doen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had net zijn cameo in de game. RIP.
Nu nooit meer Stan Lee cameo's in Marvel filmsDit is echt een end of an era. Legend.
Deze vrouw weetquote:
quote:
Gaan we wel vanuit anders gaat ze dood.quote:
Er zijn geen vrouwen in de GAM SC.quote:
Leugens cockboyroy!quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen in de GAM SC.
dit is niet onwaarquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen in de GAM SC.
pics!quote:
In Noord Holland waar ze al jaren samenwoont met haar vriend.quote:
Lotjequote:Op woensdag 14 november 2018 18:56 schreef Reintji het volgende:
Dr waren wel een paar; Koei, Gamebabe, Lotje, Sharana, Anne,..
Zelfs een heuse Gtst periode dacht ik.
ijsmeisquote:Op woensdag 14 november 2018 18:56 schreef Reintji het volgende:
Dr waren wel een paar; Koei, Gamebabe, Lotje, Sharana, Anne,..
Zelfs een heuse Gtst periode dacht ik.
En cartridges van bakkeliet!quote:Op woensdag 14 november 2018 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LotjeMaar dat was wel een behoorlijke GTST periode ja met gebroken relaties, haat en nijd.
Chanty is nog van voor die periode. Toen was alles nog puur
maken ze tegenwoordig nog iets van bakkeliet...quote:
In de tijd van bernie, gijs, roi, en ik als modquote:Op woensdag 14 november 2018 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LotjeMaar dat was wel een behoorlijke GTST periode ja met gebroken relaties, haat en nijd.
Chanty is nog van voor die periode. Toen was alles nog puur
En dan zeggen ze dat FOK! nu doomed is. We hebben MM als mod overleefdquote:Op woensdag 14 november 2018 21:40 schreef Jimbo het volgende:
was ji mod?kan ik mij helemaal niet heugen
Ik ga me ook aanmelden als mod.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat FOK! nu doomed is. We hebben MM als mod overleefd
Dan worden er spontaan dickpics in post geedit. Laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga me ook aanmelden als mod.
Overleef dat maar eens.
sowiesoquote:Op woensdag 14 november 2018 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan worden er spontaan dickpics in post geedit. Laten we dat maar niet doen.
komt omdat je elke avond zat bent jij schobbejakquote:Op woensdag 14 november 2018 21:40 schreef Jimbo het volgende:
was ji mod?kan ik mij helemaal niet heugen
dit is niet onwaarquote:Op woensdag 14 november 2018 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
komt omdat je elke avond zat bent jij schobbejak
Juist en tevens correctquote:
Het is meer een zombie slowchat.quote:
Ook mooi.quote:
wel toepasselijk met al die zombie gamesquote:
We zorgen gewoon dat deze shit weer tot leven komt want GAM is lief tegen elkaarquote:
We zijn wel een beetje suffig geworden. Vroeger waren er nog discussies over hoe lomp Xbox was en hoe kiddy Nintendo.quote:Op donderdag 15 november 2018 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat deze shit weer tot leven komt want GAM is lief tegen elkaar
Revive!quote:Op donderdag 15 november 2018 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat deze shit weer tot leven komt want GAM is lief tegen elkaar
quote:Op donderdag 15 november 2018 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Revive!
Hier wat leuke deuntjes om het hier een beetje wakker te schudden.
https://m.soundcloud.com/ymb/ymb-ben-harder-262?in=ymb/sets/mixes
nog steeds toch?quote:Op donderdag 15 november 2018 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje suffig geworden. Vroeger waren er nog discussies over hoe lomp Xbox was en hoe kiddy Nintendo.
[ afbeelding ]
Maar is vooral met elkaar klagen over de industrie. De enige die nog een beetje serieus zit te stoken is koning MMarsu.quote:Op donderdag 15 november 2018 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog steeds toch?
Alleen nu klagen we over microtransacties en P2W
Was ie nog maar mod..quote:Op donderdag 15 november 2018 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is vooral met elkaar klagen over de industrie. De enige die nog een beetje serieus zit te stoken is koning MMarsu.
MMarsuquote:Op donderdag 15 november 2018 17:22 schreef dud0r het volgende:
Klagen over Xbox heeft toch geen nut. Welke van die tien Xbox bezitters in Nederland zit hier in de slowchat?
Oh ja en dan heeft hij ook nog meest crappy versie gekocht zodat hij my little pony simulator kon spelen.quote:
Xo-oui-choquote:
Ik spreek geen woord Russisch of Japans maar zou het zo doenquote:Op donderdag 15 november 2018 18:16 schreef Jimbo het volgende:
Roy ze zoeken binnenkort een nieuwe nintendo CEO in rusland, iets voor jou ?
Ik zit nu de nieuwe pokemon te installernequote:Op donderdag 15 november 2018 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Russisch of Japans maar zou het zo doen
Dat is nou een game serie die ik nooit interessant heb gevondenquote:Op donderdag 15 november 2018 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zit nu de nieuwe pokemon te installerne
Leuke man inderdaad die Rus.....quote:Op donderdag 15 november 2018 18:16 schreef Jimbo het volgende:
Roy ze zoeken binnenkort een nieuwe nintendo CEO in rusland, iets voor jou ?
pokemonquote:Op donderdag 15 november 2018 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is nou een game serie die ik nooit interessant heb gevonden
Alleen het eerste van de serie (Red en Blue) heb ik gespeeld op de classic Gameboy, daarna was ik er wel snel klaar meequote:Op donderdag 15 november 2018 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is nou een game serie die ik nooit interessant heb gevonden
red/blue is nu dus geremaked op de switchquote:Op donderdag 15 november 2018 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het eerste van de serie (Red en Blue) heb ik gespeeld op de classic Gameboy, daarna was ik er wel snel klaar mee
Ik alleen met zo'n emulator op de pc, was wel ff leuk, maar ook weer snel beu.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het eerste van de serie (Red en Blue) heb ik gespeeld op de classic Gameboy, daarna was ik er wel snel klaar mee
In de tijd dat ik die speelde waren er nog geen emulatorsquote:Op donderdag 15 november 2018 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik alleen met zo'n emulator op de pc, was wel ff leuk, maar ook weer snel beu.
en z'n speakerset om je gameboy heenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik die speelde waren er nog geen emulatorsDaar had je nog een speciaal lampje nodig om 's avonds nog te kunnen spelen op de GB.
Hell yeah, met zo'n vergrootglas erop en een dikke powerpack achterop.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik die speelde waren er nog geen emulatorsDaar had je nog een speciaal lampje nodig om 's avonds nog te kunnen spelen op de GB.
Pokémon nooit gespeeld op de gameboy. Wel een epische robocop-gamequote:Op donderdag 15 november 2018 19:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en z'n speakerset om je gameboy heen
Of zn vergrootglas met lampjes ingebouwd
Wat een tijden
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeah, met zo'n vergrootglas erop en een dikke powerpack achterop.
Tetrisquote:Op donderdag 15 november 2018 19:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Pokémon nooit gespeeld op de gameboy. Wel een epische robocop-game
Lekker batterijen vretenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeah, met zo'n vergrootglas erop en een dikke powerpack achterop.
Oh zeker wel. Ik speelde Pokémon Blue via Emulatorquote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mario 3 wariolandquote:Op donderdag 15 november 2018 19:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tetris
Die eerste mario, en mario 2 in z'n boom
man wat een tijden
Niet Red spelenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Ik speelde Pokémon Blue via Emulator
Ik deed gewoon mijn bedlampje aan als ik op m'n Gameboy wilde spelen. Verwende jeugd, julliequote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
yellowquote:
Ja dat moest ik ook vaak omdat de batterijen anders te snel gingenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik deed gewoon mijn bedlampje aan als ik op m'n Gameboy wilde spelen. Verwende jeugd, jullie
Ik mocht niet eens in bed spelen met m'n Gameboyquote:Op donderdag 15 november 2018 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik deed gewoon mijn bedlampje aan als ik op m'n Gameboy wilde spelen. Verwende jeugd, jullie
Blastoise > Charizardquote:
Ga je mond spoelen joh.quote:
Gewoon stiekem doenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens in bed spelen met m'n Gameboy
Ja dat frontje bij het scherm heb ik ook, lijkt er op dat de lijm gewoon is losgekomen door verjaring.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb mijn oude Gameboy hier nog liggen die ik voor mijn verjaardag kreeg rond mijn 8/9e verjaardag ofzo
ding werkt nog alleen het frontje aan de voorkant die voor het scherm zou moeten zitten is eraf??? en de batterijklep achter is ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |