Eens.quote:Op zondag 11 november 2018 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als we dit soort zaken ergens centraal zouden neerzetten. Wellicht kan dit voortaan in de OP.
quote:Op zondag 11 november 2018 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton heeft niks te maken met de snelheid waarmee Sirotkin over circuit rijdt in welk rondje dan ook. Gewoon aan de kant, er is helemaal niks moeilijks aan. En als je dan een fout maakt qua inschatting, geef dan niet de ander de schuld
Echt ongekend dat dit zo uitpakt, Hamilton is eigenlijk het slachtoffer. Kans-loos.quote:
Misschien wel een goed idee voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 11 november 2018 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als we dit soort zaken ergens centraal zouden neerzetten. Wellicht kan dit voortaan in de OP.
Staat in de OP!quote:Op zondag 11 november 2018 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als we dit soort zaken ergens centraal zouden neerzetten. Wellicht kan dit voortaan in de OP.
Eensch.quote:Op zondag 11 november 2018 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht kan dit voortaan in de OP.
Die twee zaken hebben niets met elkaar te maken.quote:Op zondag 11 november 2018 10:14 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
[..]
Echt ongekend dat dit zo uitpakt, Hamilton is eigenlijk het slachtoffer. Kans-loos.
Bij deze gedaan!quote:Op zondag 11 november 2018 10:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eensch.
Kan iemand even een klacht indienen bij de droeftoeter die verantwoordelijk is voor dat ding?
Dat is snel, het lijkt Overtoom Manutan welquote:Op zondag 11 november 2018 10:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Klacht bij dezen ontvangen en verwerkt
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar de diva is niet eens under investigation geweest, na 2x in de weg rijden. Duidelijker kunnen ze weer niet maken dat Mercedes en Ferrari een dikke streep voor hebben op de rest.quote:Op zondag 11 november 2018 10:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet voor die actie met Hamilton. Is een apart geval (in Q1).
En ook die regel is er niet voor niets. Je moet in je in- en outlap binnen een bepaald percentage van je snelste tijd zitten om te voorkomen dat je onnodig langzaam rijdt en daarmee coureurs hindert die bezig zijn met een snelle ronde.
Boeit geen fuck. Het slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 11 november 2018 10:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die twee zaken hebben niets met elkaar te maken.
quote:
bedanktquote:
Dat aan de kant gaan is wel moeilijk als de snelheidsverschillen oplopen tot 200 km p/u en de coureur volledig afhankelijk van de spiegels is want er is niemand bezig met een snelle ronde en er is daarom geen teamradio. Als je dan in het bochtige gedeelte bent met beperkter zicht kan ik mij voorstellen dat iemand aan zien komen een stuk lastiger en later is.quote:Op zondag 11 november 2018 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton heeft niks te maken met de snelheid waarmee Sirotkin over circuit rijdt in welk rondje dan ook. Gewoon aan de kant, er is helemaal niks moeilijks aan. En als je dan een fout maakt qua inschatting, geef dan niet de ander de schuld
Dit, gaat nergens over natuurlijk. Als Verstappen (even als voorbeeld) dit gedaan had, dan hadden ze nog voor het einde van de kwalificatie, al een gridstraf toegekend van 5 plaatsen...quote:Op zondag 11 november 2018 10:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de diva is niet eens under investigation geweest, na 2x in de weg rijden. Duidelijker kunnen ze weer niet maken dat Mercedes en Ferrari een dikke streep voor hebben op de rest.
mja, Mercedes had Hammie kunnen informeren dat Sirotkin aan een snelle outlap bezig was. De Rus moest wel pushen omdat Williams geen banden voor hem opgewarmd had voor Q2. Ze hadden het op de telemetrie moeten zienquote:Op zondag 11 november 2018 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat aan de kant gaan is wel moeilijk als de snelheidsverschillen oplopen tot 200 km p/u en de coureur volledig afhankelijk van de spiegels is want er is niemand bezig met een snelle ronde en er is daarom geen teamradio. Als je dan in het bochtige gedeelte bent met beperkter zicht kan ik mij voorstellen dat iemand aan zien komen een stuk lastiger en later is.
Zeker als de eennalaatste bocht aangebroken is, dan zijn alle coureurs altijd bezig om een vrij stuk baan te krijgen voor hun snelste ronde die ze gaan starten. Dan gebeurt dat inhalen niet meer (Okok in Italië liet Magnussen zien het wel eens gebeurt, maar dat was vast bedoel om de ronde van Alonso te verpesten)
Eigenlijk best wel heel simpel om te begrijpen waarom Hamilton op de baan zo handelde. Of het nu fout is of niet.
Als de Brit het bij Max had gedaan was Hammie niet fatsoenlijk door bocht 1 geraaktquote:Op zondag 11 november 2018 10:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit, gaat nergens over natuurlijk. Als Verstappen (even als voorbeeld) dit gedaan had, dan hadden ze nog voor het einde van de kwalificatie, al een gridstraf toegekend van 5 plaatsen...
Zeer trieste zaak dit
Zo kun alles wel recht praten wat krom is. Het gaat erom dat Hamilton al meerdere malen verschillende fratsen heeft laten zien én er keer op keer mee weggekomen is.quote:Op zondag 11 november 2018 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel simpel om te begrijpen waarom Hamilton op de baan zo handelde. Of het nu fout is of niet.
Dat maakt het al wel anders.quote:Op zondag 11 november 2018 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Mercedes had Hammie kunnen informeren dat Sirotkin aan een snelle outlap bezig was. De Rus moest wel pushen omdat Williams geen banden voor hem opgewarmd had voor Q2. Ze hadden het op de telemetrie moeten zien
wel met je eens hoor dat ze met 2 maten meten maar voor de race straks is het natuurlijk wel leuk, zowel Ham als Vet kunnen de beuk er volledig in gooienquote:Op zondag 11 november 2018 11:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo kun alles wel recht praten wat krom is. Het gaat erom dat Hamilton al meerdere malen verschillende fratsen heeft laten zien én er keer op keer mee weggekomen is.
Sterker nog, degene die hij in de weg zit, hebben het gedaan..
Hier staat het trouwens:quote:Op zondag 11 november 2018 11:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat maakt het al wel anders.
En williams
quote:Although Hamilton was upset about the situation – saying that Sirotkin should not have tried to pass him ahead of their qualifying runs – the Williams driver has explained that he had no choice but to go so fast.
He said that, having unexpectedly made it through to Q2, Williams had no new tyres available for him so he had to run with a used set from Q1, which had not been pre-heated.
"They were minus-27 degrees compared to the delta, so I had to push very hard all the way around," he said.
"I was still pushing all the way through Turn 11 and he [Hamilton] was very slow preparing for his lap.
Prima, maar dan leg je de schuld niet bij degene die je van de baan hebt geduwd. Simpel.quote:Op zondag 11 november 2018 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat aan de kant gaan is wel moeilijk als de snelheidsverschillen oplopen tot 200 km p/u en de coureur volledig afhankelijk van de spiegels is want er is niemand bezig met een snelle ronde en er is daarom geen teamradio. Als je dan in het bochtige gedeelte bent met beperkter zicht kan ik mij voorstellen dat iemand aan zien komen een stuk lastiger en later is.
Zeker als de eennalaatste bocht aangebroken is, dan zijn alle coureurs altijd bezig om een vrij stuk baan te krijgen voor hun snelste ronde die ze gaan starten. Dan gebeurt dat inhalen niet meer (Okok in Italië liet Magnussen zien het wel eens gebeurt, maar dat was vast bedoel om de ronde van Alonso te verpesten)
Eigenlijk best wel heel simpel om te begrijpen waarom Hamilton op de baan zo handelde. Of het nu fout is of niet.
Het is ook niet normaal om voor de laatste paar bochten te gaan inhalen in een outlap, terwijl je net zelf bezig bent een gat te laten vallen naar je voorganger.quote:Op zondag 11 november 2018 11:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Prima, maar dan leg je de schuld niet bij degene die je van de baan hebt geduwd. Simpel.
Want? Het brandstofverbruik van die auto's is niet bekend?quote:Op zondag 11 november 2018 09:47 schreef franklop het volgende:
[..]
nope, hoogstens als je maar 1 getimede ronde mag zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |