Is Sirotkin al bij de marshalls geroepen? Ze moeten die gozer een flinke douw geven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hij geeft Sirotkin de schuld nog ook ...
Ik heb allang aangegeven dat het omver rijden van die pylon niet het probleem is. Het probleem is dat hij z’n motor niet afzet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. Niets over pylonnen of wat dan ook. Dat ding was compleet onnodig en stond alleen maar in de weg, geen wonder dat Vettel er dus tegenaan reed. Hoe vaak moet ik dit nog herhalen voordat het een keer doordringt.
Ik vind dat 'signalled' een onduidelijk begrip.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"When signalled to do so". Waarom knip je dat weg? Er staat niets over pylonnen of wat dan ook. Vettel wordt door de persoon bij de brug vooruit gewuifd, zoals duidelijk te zien is.
Dat is met het stoplichtquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat 'signalled' een onduidelijk begrip.
Is dat met 1 hand, twee handen, borden, cheerleaders, drempels, pijlen etc etc. Hebben we dus ook niks aan.
Gewoon met zijn sleuteltje toch? Zeker weten dat ie er ook nog een mooie ferrari sleutelhanger bij heeftquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:08 schreef SemPai het volgende:
Op reddit staat iets over een Ferrari tweet dat ze via data kunnen aantonen dat de motor echt uitgeweest is.
Mijn vraag; kan een coureur zelf de motor starten?
LOL.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon met zijn sleuteltje toch? Zeker weten dat ie er ook nog een mooie ferrari sleutelhanger bij heeft
Wij allemaal hoor.. Maar het is Vuurvlieg op een missiequote:Op zaterdag 10 november 2018 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb allang aangegeven dat het omver rijden van die pylon niet het probleem is. Het probleem is dat hij z’n motor niet afzet.
Dat is onwaar, jij claimt dat die pylon daar staat omdat Vettel daar moet stoppen. Maar dat is helemaal nergens aangegeven. En er staat ook niet dat hij niet met draaiende motor op de weegbrug mag staan, er staat dat hij de motor moet stoppen maar niet wanneer. De weegbrug oprijden met draaiende motor is dus niet verboden. Daarna weer starten is ook niet in de regels verboden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb allang aangegeven dat het omver rijden van die pylon niet het probleem is.
Nou. Het was wel een gekke streek van Sirotkin. Hij was net zoals Hammie in een outlap, die versnelling kwam vanuit het niets.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is Sirotkin al bij de marshalls geroepen? Ze moeten die gozer een flinke douw geven.
Dat verwende nest is zo gewend geen straf te krijgen, hij doet niet eens zijn best meer om open en eerlijk zijn fout toe te geven om zo zijn straf te ontlopen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Diva
Voor dit soort teksten mag de straf wel verdubbeld worden
Jij wel, de rest vd wereld niet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat 'signalled' een onduidelijk begrip.
Is dat met 1 hand, twee handen, borden, cheerleaders, drempels, pijlen etc etc. Hebben we dus ook niks aan.
Sowieso is het dubbele van geen straf nog steeds geen strafquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verwende nest is zo gewend geen straf te krijgen, hij doet niet eens zijn best meer om open en eerlijk zijn fout toe te geven om zo zijn straf te ontlopen.
Als hij nou niets heeft om op te reageren...quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij allemaal hoor.. Maar het is Vuurvlieg op een missie
quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onwaar, jij claimt dat die pylon daar staat omdat Vettel daar moet stoppen. Maar dat is helemaal nergens aangegeven. En er staat ook niet dat hij niet met draaiende motor op de weegbrug mag staan, er staat dat hij de motor moet stoppen maar niet wanneer. De weegbrug oprijden met draaiende motor is dus niet verboden. Daarna weer starten is ook niet in de regels verboden.
Teleologische interpretatie...quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onwaar, jij claimt dat die pylon daar staat omdat Vettel daar moet stoppen. Maar dat is helemaal nergens aangegeven. En er staat ook niet dat hij niet met draaiende motor op de weegbrug mag staan, er staat dat hij de motor moet stoppen maar niet wanneer. De weegbrug oprijden met draaiende motor is dus niet verboden. Daarna weer starten is ook niet in de regels verboden.
Bij de pitentryquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waar zie jij een stoplicht bij de weegbrug?
Nee, gewoon letterlijk de regels lezen. Niet zo moeilijk doen nou.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Teleologische interpretatie...
Het is zeer onwaarschijnlijk (en totaal zinloos) dat de FIA een auto binnenhaalt wanneer er nog niet 1 getimede ronde gereden is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:00 schreef SemPai het volgende:
Als team zijnde zorg je toch dat je klaar staat in zo'n geval?
Al was het maar om aanwijzingen te geven aan de gestresste coureur.
Helpt niks hoorquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als hij nou niets heeft om op te reageren...
Nee. Jij weet net zo goed als ik dat het wel in de regels staat...quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, gewoon letterlijk de regels lezen. Niet zo moeilijk doen nou.
Dat is nochtans wel waar het in F1 om draait. Gaten zoeken in de regels.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Teleologische interpretatie...
Onzin.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is zeer onwaarschijnlijk (en totaal zinloos) dat de FIA een auto binnenhaalt wanneer er nog niet 1 getimede ronde gereden is.
Vettel was alleen maar naar buiten gereden en kwam direct weer binnen. Niemand anders had in die tijd ook maar één snelle ronde kunnen rijden.
Op andere circuits zit de weegbrug nog wel eens in een pitbox en is het vanzelfsprekend dat er twee teamleden van elk team daar in de buurt staan. Maar voor ver weg gelegen races neem je niet zo veel personeel mee om daar nog twee teamleden neer te kunnen zetten.
Er staat in de regels exact wat ik zeg. Mooi dat we het eens zijn eindelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Jij weet net zo goed als ik dat het wel in de regels staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |