dub dub dub da da dub dub dubquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Riesjard ook niet als we heel eerlijk zijn.
Hey, ik zie dat Nigel Heydon met zijn slecht-voor-de-rug-worp ook meedoet. Hij was in 2012 nog in 2-0 op sets tegen wereldkampioen Lewis.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
T-Rex. En Paultje natuurlijk. Een run van de vervelende kale Scott valt ook nooit uit te sluiten.
Mani gaat letten op Jim Widmayer.
Ik dacht dat hij een leuke outsider kon worden, maar op de Winmau leek het echt nergens op.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat Nigel Heydon met zijn slecht-voor-de-rug-worp ook meedoet. Hij was in 2012 nog in 2-0 op sets tegen wereldkampioen Lewis.
Dat is wat minder. Hoe is het niveau van Hamilton en Newton in vergelijking met the best of de rest van de seeds?quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een leuke outsider kon worden, maar op de Winmau leek het echt nergens op.
#MAGAquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
T-Rex. En Paultje natuurlijk. Een run van de vervelende kale Scott valt ook nooit uit te sluiten.
Mani gaat letten op Jim Widmayer.
Newton werd vandaag nog weggevaagd op de Challenge Toer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is wat minder. Hoe is het niveau van Hamilton en Newton in vergelijking met the best of de rest van de seeds?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtf is dit nou weer voor persoon.
Hoe is het mogelijk om er tegelijkertijd 15 en 55 uit te zien?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtf is dit nou weer voor persoon.
Hoe is het mogelijk om er tegelijkertijd 15 en 55 uit te zien?
Volgens mij gewoon minder, want het is niet alsof ze de overwinningen in de Turkish Opens en Open Torremolinossen aan elkaar rijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is wat minder. Hoe is het niveau van Hamilton en Newton in vergelijking met the best of de rest van de seeds?
quote:
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lullen met Bray was belangrijker
Zon 50 graden gymzaal in Torremolinos gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon minder, want het is niet alsof ze de overwinningen in de Turkish Opens en Open Torremolinossen aan elkaar rijgen.
Hij is bi-polair en volgens mij ben je dat voor de leven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..
Wade snapt gewoon de omgangsregels niet zo. Bipolair zijn is best kut.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |