Volgens mij gewoon minder, want het is niet alsof ze de overwinningen in de Turkish Opens en Open Torremolinossen aan elkaar rijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is wat minder. Hoe is het niveau van Hamilton en Newton in vergelijking met the best of de rest van de seeds?
quote:
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lullen met Bray was belangrijker
Zon 50 graden gymzaal in Torremolinos gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon minder, want het is niet alsof ze de overwinningen in de Turkish Opens en Open Torremolinossen aan elkaar rijgen.
Hij is bi-polair en volgens mij ben je dat voor de leven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..
Wade snapt gewoon de omgangsregels niet zo. Bipolair zijn is best kut.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Haha, Wade is natuurlijk heel apart daarin. Wade komt altijd zo onsportief over met zn slappe handjes, tegenstander niet aankijken etc etc. En nu dan eerst de scheids een hand geven en daar uitgebreid mee staan lullen. Alleen...zou Wade misschien helemaal niet zo arrogant zijn maar zich eigenlijk gewoon een soort van schamen? Mentaal zit hij natuurlijk niet helemaal lekker in elkaar. Autistisch of iets? Ook niet voor niks manisch depressief geweest. Ik dacht altijd aan arrogantie, maar misschien is dat het toch niet..
Hij hoeft dat natuurlijk helemaal niet cocky te vinden. Dat cocky vinden slaat gewoon nergens op. Waarom dan ineens "wadegod"?quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Compleet:
Wade: "When we went for bullseye, I shook his hand, he beat me and went "thank you" and I thought that's a bit cocky, but that's what the younger generation of darts players are. I think I gathered my energy from that silly comment."
James Wade: 35
Wesley Harms: 34
Wadegod
Dat hij totaal niet weet wie Harms is vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij hoeft dat natuurlijk helemaal niet cocky te vinden. Dat cocky vinden slaat gewoon nergens op. Waarom dan ineens "wadegod"?
89 gemiddeld haha. Wanneer was dit ook alweer? Een BDO 1e ronde?quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Is Michael nog zenuwachtig voor zo'n partij?
[ afbeelding ]
Never forget.
Ach, die Harms dan is toch ook niks. Een aantal jaren geleden dacht ik even dat ie misschien echt goed zou kunnen worden...maar neh. Hij is ook heel snel ouder geworden trouwens...in zn gezicht dan iig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat hij totaal niet weet wie Harms is vind ik wel mooi.
Lakeside 2007. Toen nog met kaal haar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
89 gemiddeld haha. Wanneer was dit ook alweer? Een BDO 1e ronde?
Andere bondquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat hij totaal niet weet wie Harms is vind ik wel mooi.
En niet viesdikquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lakeside 2007. Toen nog met kaal haar.
Als het zo gaat als die eerste leg niet neequote:Op zaterdag 10 november 2018 22:24 schreef GwaiLow het volgende:
Dit gaat Barney niet redden vrees ik.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Zat Rata ook in het Poolse team dat voor de WC in 2013 tegen Barney en MVG speelde? Die Pooltjes werden toen keihard uitgelachen op het podium.
Koos is nooit goed genoeg geweestquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Alsof zeggen "Ja jongens, ik ben niet goed genoeg meer, ik kap ermee" zo moeilijk is voor Koos.
Gelukkig was Jelle het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Maijer vindt Raybar mentaal heel sterk
Net op het moment dat je denkt dat het niet dieper kan
Ik vraag me toch af hoe vaak die figuren zich kapot moeten ergeren aan die lapzwansquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig was Jelle het daar niet mee eens.
Naar dit WK is het kleinkind van Barney vernoemdquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_BDO_World_Darts_Championship
Het schijnt niet helemaal niets op te brengen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
Hoezo gooit Barney nog demonstraties?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_BDO_World_Darts_Championship
Barney verloor daar van Mason 1e ronde. Die Mason gooide wel 100.02 gemiddeld die wedstrijd. Is ook gelijk dik het hoogste gemiddelde geweest dat hele WKquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Naar dit WK is het kleinkind van Barney vernoemd
Nee oke, dan moet je het idd lekker doen. Maar verwacht dan ook niet meer zo hard van jezelf dat je nog echt ver gaat komen in toernooien. Zn interview net was prima trouwens, hij was rustig en realistisch, en ook niet zo gebroken als we van hem kennen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het schijnt niet helemaal niets op te brengen.
Maar ze gooien allemaal constant demo's.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee oke, dan moet je het idd lekker doen. Maar verwacht dan ook niet meer zo hard van jezelf dat je nog echt ver gaat komen in toernooien. Zn interview net was prima trouwens, hij was rustig en realistisch, en ook niet zo gebroken als we van hem kennen.
Mentaal halverwege het einde van het tijdperk-Barneyquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee oke, dan moet je het idd lekker doen. Maar verwacht dan ook niet meer zo hard van jezelf dat je nog echt ver gaat komen in toernooien. Zn interview net was prima trouwens, hij was rustig en realistisch, en ook niet zo gebroken als we van hem kennen.
Ja, bizar. Zou de sport dan toch niet ruim voldoende verdienen? Bedoel, er zijn zoveel toernooien...quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar ze gooien allemaal constant demo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |