abonnement Unibet Coolblue
pi_183072442
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:55:50 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_183072531
Zit Harms aan de coke?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 10 november 2018 @ 23:57:56 #253
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183072554
quote:
Zijn gezicht doet mij denken aan Pepe the frog.
pi_183075680
quote:
Afternoon Session (1300 GMT)
Groups E-H Second Matches

Ryan Searle v Mark McGeeney (H)
Josh Payne v Jim Williams (E)
Martin Schindler v Scott Mitchell (G)
Simon Whitlock v Andrew Gilding (F)
Mensur Suljovic v Stephen Bunting (G)
Rob Cross v Dimitri Van den Bergh (H)
Gerwyn Price v Glen Durrant (F)
Peter Wright v Max Hopp (E)

Evening Session (1900 GMT)
Groups A-D Second Matches

Steve Hine v Michael Unterbuchner (D)
Joe Murnan v Gary Robson (A)
Mark Webster v Wesley Harms (C)
Raymond van Barneveld v Adam Smith-Neale (B)
James Wade v Keegan Brown (C)
Michael Smith v Krzysztof Ratajski (B)
Michael van Gerwen v Jonny Clayton (A)
Gary Anderson v Ian White (D)
We hoeven steeds laat in de sessies pas in te schakelen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183076193
Denken jullie ook dat Barney stopt naar dit WK? Het is echt niks meer. Vertrouwen ook lager dan ooit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183076215
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Denken jullie ook dat Barney stopt naar dit WK? Het is echt niks meer. Vertrouwen ook lager dan ooit.
Lijkt me sterk afhankelijk van hoe zijn WK verloopt. Alles minder dan een halve finale is dodelijk voor zijn ranking. Het probleem is dat de kans zo'n 90% is dat Van Gerwen zijn tegenstander wordt in de laatste 16 op het WK.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183076244
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Denken jullie ook dat Barney stopt naar dit WK? Het is echt niks meer. Vertrouwen ook lager dan ooit.
Waarom zou hij stoppen in de aanloop naar dit WK? Na het WK wellicht wel ja.
sig verwijderd door FA
pi_183076248
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:09 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Lijkt me sterk afhankelijk van hoe zijn WK verloopt. Alles minder dan een halve finale is dodelijk voor zijn ranking. Het probleem is dat de kans zo'n 90% is dat Van Gerwen zijn tegenstander wordt in de laatste 16 op het WK.
Nou piekt hij altijd op het WK, maar zie hem er daar ook snel uitvliegen. Welke toernooien tellen nu nog mee voor de ranking? Barney kan denk ik nog beter mvg hebben dan Ando en Wright. Tegen mvg lukt het allemaal nog wel...
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183076256
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom zou hij stoppen in de aanloop naar dit WK? Na het WK wellicht wel ja.
Dat zeg ik.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183076259
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:09 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Lijkt me sterk afhankelijk van hoe zijn WK verloopt. Alles minder dan een halve finale is dodelijk voor zijn ranking. Het probleem is dat de kans zo'n 90% is dat Van Gerwen zijn tegenstander wordt in de laatste 16 op het WK.
Al de laatste vier zitten Barney en MVG in dezelfde helft. Ik word er moe van.
pi_183076268
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nou piekt hij altijd op het WK, maar zie hem er daar ook snel uitvliegen. Welke toernooien tellen nu nog mee voor de ranking? Barney kan denk ik nog beter mvg hebben dan Ando en Wright. Tegen mvg lukt het allemaal nog wel...
Wright is niet zo sterk. Van Barneveld zou hem echt kunnen hebben.

Maar de GSoD en PC Finals over twee weken tellen nog mee voor de ranking. Alleen heeft Van Barneveld zich daar niet voor geplaatst.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183076276
Wanneer komt Barney eens in een Stoney tenue het podium op????????

Groetjes Fred
Marketing Manager Stone Island
U MAD?
pi_183076281
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Al de laatste vier zitten Barney en MVG in dezelfde helft. Ik word er moe van.
Dan moet je toch echt bij Van Barneveld wezen en niet bij de samenstellers van de ranking.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183076301
Barney moet stoppen. Ik kan de v Brienenoord niet blijven bewaken.
pi_183076305
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:14 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dan moet je toch echt bij Van Barneveld wezen en niet bij de samenstellers van de ranking.
Er zitten ieder jaar 32 spelers niet in de helft van MVG. Waarom Barney niet?
pi_183076334
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:17 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er zitten ieder jaar 32 spelers niet in de helft van MVG. Waarom Barney niet?
Omdat Van Barneveld niet genoeg doet om hem te kunnen omzeilen. Dat is niet zo moeilijk. Als je geen Euro Tours gooit (waar het geld voor het oprapen ligt), als je niet presteert op TV (waar je door je prestaties al vroeg Anderson tegenkomt; ja, dan heb je een probleem.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183076378
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:13 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wright is niet zo sterk. Van Barneveld zou hem echt kunnen hebben.

Maar de GSoD en PC Finals over twee weken tellen nog mee voor de ranking. Alleen heeft Van Barneveld zich daar niet voor geplaatst.
Waardeloos weer. En GSOD poule eral uit waarschijnlijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183076412
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 12:22 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Waardeloos weer. En GSOD poule eral uit waarschijnlijk.
De kans is groot dat Van Barneveld in januari niet meer in de top 20 staat. Dan moet hij flink na gaan denken; geen standaardkwalificatie meer voor de TV-ranking dus dan moet hij de gevreesde vloer op, veel uren en toernooien gooien.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 11 november 2018 @ 12:27:45 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_183076453
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:24 schreef Masterminded het volgende:

[..]

De kans is groot dat Van Barneveld in januari niet meer in de top 20 staat. Dan moet hij flink na gaan denken; geen standaardkwalificatie meer voor de TV-ranking dus dan moet hij de gevreesde vloer op, veel uren en toernooien gooien.
En mogelijk geen Premier League. Dat scheelt ook inkomsten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 12:30:08 #270
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_183076489
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En mogelijk geen Premier League. Dat scheelt ook inkomsten
Al maakt dat op zich niet uit voor de ranking, maar centjes kost het wel ja :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_183076528
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En mogelijk geen Premier League. Dat scheelt ook inkomsten
Wade keert sowieso terug in de Premier League, daar kun je wel van uitgaan. Alleen; als Van Barneveld er niet uitgaat, wie wordt er dan wel geslachtofferd? Gurney heeft niet een briljant jaar maar is wel een jolige attractie voor Barry en de zijnen. Smith zit nog tussen wal en schip. Veel gaat beslist worden op het WK denk ik.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 12:35:24 #272
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_183076536
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:34 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wade keert sowieso terug in de Premier League, daar kun je wel van uitgaan. Alleen; als Van Barneveld er niet uitgaat, wie wordt er dan wel geslachtofferd? Gurney heeft niet een briljant jaar maar is wel een jolige attractie voor Barry en de zijnen. Smith zit nog tussen wal en schip. Veel gaat beslist worden op het WK denk ik.
Price vind ik ook nog geen zekerheidje voor de PL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_183076623
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Price vind ik ook nog geen zekerheidje voor de PL
Hij heeft wel pech gehad met het feit dat hij rond bijvoorbeeld de World Matchplay last had van een achillespeesblessure waardoor hij redelijk kansloos verloor van Cullen. Hij staat best degelijk te gooien, wint een Euro Tour, haalt kwartfinales en halve finales. Het enige probleem is dat hij de duels niet naar zijn kant weet te zetten daar waar het vaak heel spannend is.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 12:44:24 #274
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_183076663
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:41 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hij heeft wel pech gehad met het feit dat hij rond bijvoorbeeld de World Matchplay last had van een achillespeesblessure waardoor hij redelijk kansloos verloor van Cullen. Hij staat best degelijk te gooien, wint een Euro Tour, haalt kwartfinales en halve finales. Het enige probleem is dat hij de duels niet naar zijn kant weet te zetten daar waar het vaak heel spannend is.
Het is ook niet of hij een heel dramatisch jaar gehad heeft, maar gewoon degelijk presteren zou imo niet genoeg moeten zijn voor PL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_183076885
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 12:24 schreef Masterminded het volgende:

[..]

De kans is groot dat Van Barneveld in januari niet meer in de top 20 staat. Dan moet hij flink na gaan denken; geen standaardkwalificatie meer voor de TV-ranking dus dan moet hij de gevreesde vloer op, veel uren en toernooien gooien.
Zie jij hem dat doen? Niveau is daar ook erg hoog. Hij kan van elke vloergod verliezen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')