Die Mummie vindt haar ook leuk, je ken toch wel "Was man liebt das neckt sich" nou dat is die mummie bij uitstek als het om Lotus gaatquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
vind haar toch de leukste daar, ze klinkt goed in de oren, en in bed met Mike is ze niet ordinair, maar gaat het er leuk sensueel aan toe. Weet niet hoe het zich gaat ontwikkelen, maar tot nu toe vind ik haar okay. De rest valt in het niet. Joh, kijk het nog even aan. Ze is geen open boek op sommige fronten, dat vind ik leuk.
Geen idee, dan heb ik het ook gemistquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Brandon heeft het over mensen 'spiernakend op hun reet slaan', heb ik iets gemist?
Ik ook, heb SL.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geen idee, dan heb ik het ook gemist
Hij had het over die strippers die waren ingehuurd. Heb dat zélf ook gemist. Nou ja, gemist?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Brandon heeft het over mensen 'spiernakend op hun reet slaan', heb ik iets gemist?
Andersom lijkt me beter.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou gewoon beter zijn, als Jeffry direct vertrekt en Jessie nog een kans krijgt ....
Jessie is net zo verrotquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou gewoon beter zijn, als Jeffry direct vertrekt en Jessie nog een kans krijgt ....
Te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:38 schreef pollewop77 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat Jessie en Jeffry dan verwacht hadden?!?
Je geeft je op voor Utopia, waren allebei fan en dan weet je niet dat er over elkaar geluld wordt? En dan zijn ze zelf nog de grootste lulijzers van Utopia
Daar was ik bij, niemand was spiernakend.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij had het over die strippers die waren ingehuurd. Heb dat zélf ook gemist. Nou ja, gemist?
Ja, daarom zeg ik, te lui om zelf eerst een kuil te moeten graven, dus daar dan maar en klaar is klara.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is het idee van Merel.En niet zo slim, want het is een soort "afvoergoot"van de yurt.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou heel goed kunnen hoor. Misschien laat hij het nog wel zien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Mummie vindt haar ook leuk, je ken toch wel "Was man liebt das neckt sich" nou dat is die mummie bij uitstek als het om Lotus gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was je erbij?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar was ik bij, niemand was spiernakend.
Niet gehoord maar eerder had hij het over Tim die op zijn kont kreeg van een stripper.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze stond er wel ff te scheppen hoor. Nog dieper gemaakt geloof ik?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, te lui om zelf eerst een kuil te moeten graven, dus daar dan maar en klaar is klara.
Tuurlijk, even kijken hoe mijn Timmie genoot.quote:
Die helemaal geregeld was door Martijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:41 schreef pollewop77 het volgende:
Hij is trots op de Hollandse avond
Yep, geregeld door Martijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:41 schreef pollewop77 het volgende:
Hij is trots op de Hollandse avond
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat optreden was redelijk netjes, oordeel zelf ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jessie dacht daar even de Queen van Utopia te zijn ....maar helaas luistert de groep wel naar Mike en nooit naar haar en dat steekt enorm bij haar..quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:38 schreef pollewop77 het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat Jessie en Jeffry dan verwacht hadden?!?
Je geeft je op voor Utopia, waren allebei fan en dan weet je niet dat er over elkaar geluld wordt? En dan zijn ze zelf nog de grootste lulijzers van Utopia
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef Stray_cat het volgende:
Afscheidspraatje Jeff, lijkt Sjon wel.
Denk dat ie die opdrinkt komende weekquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zie Jeff nog wel alle flessen kapot gooien als hij naar huis moet.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat optreden was redelijk netjes, oordeel zelf ......
Wél blote borsten in ieder geval. Maar goed, was laat toch, liggen de kids al op bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zie hem ertoe in staat. Jessie had ze op de wegsite al als uitverkocht gezet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zie Jeff nog wel alle flessen kapot gooien als hij naar huis moet.
Voor mee naar huis?? Ze stopte het in haar kist.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bonnetjes, volgens mij doet ze het best netjes hoor die administratie.
Oh zeker, dat dacht ze idd. Kind is er alleen maar ingekomen om een setje te vormen en zo Romy na te doen. Ook dat Mike haar niet wil steekt haar ook enormquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Jessie dacht daar even de Queen van Utopia te zijn ....maar helaas luistert de groep wel naar Mike en nooit naar haar en dat steekt enorm bij haar..
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, even kijken hoe mijn Timmie genoot.
Mensen op hun blote kont slaan zei Brandon.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet gehoord maar eerder had hij het over Tim die op zijn kont kreeg van een stripper.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Jessie dacht daar even de Queen van Utopia te zijn ....maar helaas luistert de groep wel naar Mike en nooit naar haar en dat steekt enorm bij haar..
Daar begon het inderdaad mee.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja, die moet het erger maken dan het is, want zijn argumenten zijn zo slap als maar zijn kan. Tsja. Zielig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen op hun blote kont slaan zei Brandon.
Heeft zelfs nooit op een troon gezeten en dat zit diep bij haarquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ze is al een tijd geleden van haar ingebeelde troon gevallen.
En heel erg hard uit de poppenkast gevallen...quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:39 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[ afbeelding ]
Een nietszeggende blinde vlek in de hoek, oh nee
Het is Jan Klaasen
Dat riep ze hardop.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ow, okay... zolang ze die boel niet dichtgooit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze stond er wel ff te scheppen hoor. Nog dieper gemaakt geloof ik?
Hoop echt dat Brenda en Brandon de volgenden zijn. Voegen niets toe behalve een kutsfeerquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:46 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Team zuur brokkelt af, blijven nog wat kleine stronthoopjes over
En wel elke nacht met Lotus in bed slaapt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat dacht ze idd. Kind is er alleen maar ingekomen om een setje te vormen en zo Romy na te doen. Ook dat Mike haar niet wil steekt haar ook enorm
Ik dacht dat jullie het over Merel hadden en die stopte de bonnetjes in de administratie. Wat Jessie deed zag ik deels, die pakte een hoopje papiertjes uit een tas en wilde die in die grote afvalzak aan de muur gooien maar bedacht zich.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor mee naar huis?? Ze stopte het in haar kist.......
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop echt dat Brenda en Brandon de volgenden zijn. Voegen niets toe behalve een kutsfeer
Tuurlijk, is hem beloofd ook, maar ondanks dat zou hij mijn stemmen krijgen als ik in utopia zatquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het kan toch niet anders, dan dat Jeffry eruit gestemd wordt over tien dagen ...
Het ging al bergafwaarts met haar toen Mike haar zijn zusje ging noemen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat dacht ze idd. Kind is er alleen maar ingekomen om een setje te vormen en zo Romy na te doen. Ook dat Mike haar niet wil steekt haar ook enorm
Vandaar 'ingebeeld'.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft zelfs nooit op een troon gezeten en dat zit diep bij haar
Eigenlijks, grof gezegd.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:48 schreef sjampoeh het volgende:
om het zo maar te zeggen
slaat kant noch wal
neequote:Op zaterdag 10 november 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn die Friesen allemaal zo stug?...........Een oprechte vraag......
Blokkeerfriezenquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Mamma Jessie gaf de genadeklap.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:46 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Team zuur brokkelt af, blijven nog wat kleine stronthoopjes over
Nou, dacht toch echt dat Jessie net zoveel kans zou maken......quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is hem beloofd ook, maar ondanks dat zou hij mijn stemmen krijgen als ik in utopia zat
Hoop wel dat er bewoners zijn, die allebei eens de waarheid zeggen.
Jij komt niet uit Friesland...........Ik stel eigenlijk de vraag aan een echte Fries........quote:
Die gaat,ik kijk net dat filmpje.Hij stuurt er zelf op aan.Snel die clip er nog even opnemen en dan naar hûs.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het kan toch niet anders, dan dat Jeffry eruit gestemd wordt over tien dagen ...
sorry heurquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Friesland...........Ik stel eigenlijk de vraag aan een echte Fries........
Ze loopt al 2 maanden in dezelfde kleren beweert ze net.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
Panterbloesje, panterpanty, rode muts...alles voor Merel, besteld.
Heeft wel de geschiedenis gewist.
Qua bewoners? Denk dat Tim en Joa dat helemaal uitbedacht hebben. Ik denk dat de bank Jeffry, Jessie en Merel wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dacht toch echt dat Jessie net zoveel kans zou maken......
Maar waarom nu alles inpakken?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat,ik kijk net dat filmpje.Hij stuurt er zelf op aan.Snel die clip er nog even opnemen en dan naar hûs.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Friesland...........Ik stel eigenlijk de vraag aan een echte Fries........
Oordeel zelf maar,ben ik stug?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wil hebben: foundation, oorbellen, rode muts en panter legging.
Bonnetjes sjoemelen, zogenaamd als ruil voor een toekomstige BnB.
Browsegeschiedenis wissen.
Paar honderd euro achterover gedrukt.
Nieuwe inwoners houden hun mond wel willen ze een leuke tijd hebben.
Ik zou als medebewoner nooit op die 2 stemmen. Laat ze maar lekker uit zichzelf gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is hem beloofd ook, maar ondanks dat zou hij mijn stemmen krijgen als ik in utopia zat
Hoop wel dat er bewoners zijn, die allebei eens de waarheid zeggen.
misschien ben je van de groningse melkboerquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar,ben ik stug?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien ben je van de groningse melkboer
De meeste wél heb ik ervaren. Ff is de grote uitzondering.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
ja vind ik ook, lekker 3 eruit hoppaa, ruimt lekker opquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou als medebewoner nooit op die 2 stemmen. Laat ze maar lekker uit zichzelf gaan.
Jij bent een topper, maar misschien ben jij een uitzondering op de regel......quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik ben ook niet stug....fabeltje..quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alsof ik Jeff zie als ik eraan kijk. Net zo bokkig en ongeremd.quote:
uhh eeehhhh uhhhquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat loopt die alco nu Adriaan op te hemelen?
En als ik die twee was bleef ik lekker zitten dan maar zonder vrienden, ze kunnen je niet laten verhongeren dus wie doet je verder wat.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou als medebewoner nooit op die 2 stemmen. Laat ze maar lekker uit zichzelf gaan.
Mamma Jessie mag de borg bijeensprokkelen. Zij heeft de boel helemaal doen oplaaien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dacht toch echt dat Jessie net zoveel kans zou maken......
Die zullen nooit toegeven dat ze stug zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zure melk?..........quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
misschien ben je van de groningse melkboer
Okay.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste wél heb ik ervaren. Vooral als je als buitenstaander in het Noorden komt wonen.
De anderen zien toch wel dat er nieuwe kleding bezorgd gaat worden en/of gedragen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
Merel en Joa bespreken hun aankopen, hoe dat te verbloemen.
Ze zijn bang dat ee nieuwe dat gehoord of gezien heeft en het doorverteld, Lotus had dat ook gedaan, zegt Merel.[ afbeelding ]
Dat zou helemaal mooi zijn. Bank met Merel, Brandon en Brendaquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zullen nooit toegeven dat ze stug zijn.
Hebben ze een smoes voor: geruild tegen de BB inkomstenquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen zien toch wel dat er nieuwe kleding bezorgd gaat worden en/of gedragen?
Ooo, je vergeet dat ze ze flink het leven zuur kunnen maken, vooral die dolle hond, staat zo buiten de poort omdat hij zichzelf niet kan inhouden. Jessie slaat er dan ook op los. Komt goed.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En als ik die twee was bleef ik lekker zitten dan maar zonder vrienden, ze kunnen je niet laten verhongeren dus wie doet je verder wat.
En gewoon zeggen als ik in de weg zit stem je me maar weg.
Ze is zgn. de boel aan het opruimen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom nu alles inpakken?
Groeien die twee nu echt naar elkaar toe??quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:54 schreef Aggie46 het volgende:
Merel gaat iets schrijven wat niemand mag weten, scheurt het blaadje eruit en zal het dan aan Joa geven en dan...weg ermee.[ afbeelding ]
Vind haar een kop hebben van een varken....quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
brr kan die merel ook niet meer uitstaan. tis dat ze een mooi koppie heeft
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ooo, je vergeet dat ze ze flink het leven zuur kunnen maken, vooral die dolle hond, staat zo buiten de poort omdat hij zichzelf niet kan inhouden. Jessie slaat er dan ook op los. Komt goed.
Nee dan moet je voor jezelf bepalen dat je je niet laat opruien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ooo, je vergeet dat ze ze flink het leven zuur kunnen maken, vooral die dolle hond, staat zo buiten de poort omdat hij zichzelf niet kan inhouden. Jessie slaat er dan ook op los. Komt goed.
ach ja, natuurlijk zien ze dat. Wij moeten denken dat het een sneaky plannetje is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen zien toch wel dat er nieuwe kleding bezorgd gaat worden en/of gedragen?
Make my day!quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn. Bank met Merel, Brandon en Brenda
Die zijn vaak samen iddquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Groeien die twee nu echt naar elkaar toe??
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
Er is weinig voor nodig om Jeff over het randje te helpen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij soms een Fries?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En als ik die twee was bleef ik lekker zitten dan maar zonder vrienden, ze kunnen je niet laten verhongeren dus wie doet je verder wat.
En gewoon zeggen als ik in de weg zit stem je me maar weg.
d'r opaquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat is er nou weer gebeurd dat Brenda moet janken.
Ik lach me dood als sommigen het haar gunnen om naar huis te gaan...quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
brenda huilt
ga naar je opa, stupid ass
... ja en dat doet hij heel goed. NOT. Die gaat schuimbekkend het terrein af.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:58 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee dan moet je voor jezelf bepalen dat je je niet laat opruien.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat is er nou weer gebeurd dat Brenda moet janken.
Dat mooie koppie is in een ware ballon veranderd.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
Er mag toch ook niet meer geruild worden?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hebben ze een smoes voor: geruild tegen de BB inkomsten
Echt sigaretten ook, geen shag?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:01 schreef zodeju het volgende:
Jessie alweer graaien naar haar sigaretten......dan is ze als eerste erbij.......
Ze blijft nieuwsschierig.......terwijl ze er niks meer mee heeft.![]()
Ja die kwamen ook voor hem.....quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:01 schreef Yurtovic het volgende:
Joa gelijk graaien in de boodschappen
Eigelijk vind ik dat rot voor de Friezen. Jeffry gooit ze allemaal voor de bus met zijn gedrag. Nou, wees maar trots.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:58 schreef pollewop77 het volgende:
Tja ach, Jeffry heeft geen persoonlijkheid zelf dus dan maar roepen wat men over Friezen zegt. Ook zo iets belachelijks dat trotse Friese gedoe, alsof ie het zelf veroverd heeft ooit
Juist, zelfs als hij zich voorneemt dat niet te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Er is weinig voor nodig om Jeff over het randje te helpen.
Voor de B en B, aangezien zij zelf voor hun gasten zorgen.quote:
Ja precies, blij dat ik in Limburg woonquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigelijk vind ik dat rot voor de Friezen. Jeffry gooit ze allemaal voor de bus met zijn gedrag. Nou, wees maar trots.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
brenda huilt
ah ik begreep t al niet..quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef zodeju het volgende:
Whaaa......Joa kan niet uit die rijstevloei roken, vindt hij niks....zou het zelfde zijn als cola uit een bierflesje.....iedereen begreep hem.....
Rijstevloei doet hem aan blowen denken.Ik snap hem wel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef zodeju het volgende:
Whaaa......Joa kan niet uit die rijstevloei roken, vindt hij niks....zou het zelfde zijn als cola uit een bierflesje.....iedereen begreep hem.....
tis echt een inrichting daarquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
Volgende zielepiet
Ik heb zelfs geen honger, en dat is heel wat in Utopia
Brenda... alsof de wereld vergaat
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:58 schreef pollewop77 het volgende:
Tja ach, Jeffry heeft geen persoonlijkheid zelf dus dan maar roepen wat men over Friezen zegt. Ook zo iets belachelijks dat trotse Friese gedoe, alsof ie het zelf veroverd heeft ooit
Ja die krijgen kleren van de H&Mquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor de B en B, aangezien zij zelf voor hun gasten zorgen.
Nee, lieverd dat zat er nu niet bij. Dat is Joa nu aan het regelen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja die krijgen kleren van de H&M
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rijstevloei doet hem aan blowen denken.Ik snap hem wel.
Is hij al overleden?quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
brenda huilt
Rectificatie zou op zijn plaats zijn.quote:
Ook voor de teruglezers ,die raken zo in verwarring.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rectificatie zou op zijn plaats zijn.
Volgens mij niet, maar zou niet meer lang kunnen duren.......quote:
Voel me redelijk verward nu........quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook voor de teruglezers ,die raken zo in verwarring.
Rietje van haar sax? Niet in de war met een fagot?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:00 schreef Jian het volgende:
Waarom jankt Toeterix nu weer, ... rietje van haar sax gebroken?
Vindt haar houding en hoe ze doet altijd denken aan iemand uit de vorige eeuw. Zo'n werkvrouw of boerenvrouw.....trouwens ook haar gezicht.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:07 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk die Jessie er eens uit zien op haar slippers en vest
Vind het ook raar hoe ze dat vest altijd vast houd
Echt niet, ga je lekker de poort uit. Ze wist al dat opa ziek was, dus ze nam het risico.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als sommigen het haar gunnen om naar huis te gaan...
ja zo'n amish vrouwtjequote:Op zaterdag 10 november 2018 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar houding en hoe ze doet altijd denken aan iemand uit de vorige eeuw. Zo'n werkvrouw of boerenvrouw.....trouwens ook haar gezicht.
Kom ik naast je staan.quote:
Daar heb je wel een punt, niet álle Friezen zijn zoals hij zich gedraagt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigelijk vind ik dat rot voor de Friezen. Jeffry gooit ze allemaal voor de bus met zijn gedrag. Nou, wees maar trots.
Maar dan is er al gestemd.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
woensdag was toch te laat ? ivm nieuwe inwoners die zich gaan verlullen ?
Rijstevloei is ook waardeloos.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef zodeju het volgende:
Tis ook best verdrietig natuurlijk maar was dan ook thuisgebleven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
Volgende zielepiet
Ik heb zelfs geen honger, en dat is heel wat in Utopia
Brenda... alsof de wereld vergaat
Dom gelul, inhaleren doet m er niet aan denken zeker.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef zodeju het volgende:
Jeffry is ook niet echt stug,eerder bekrompen en rechtlijnig,staat niet open voor een andere denkwijze.En kan zich slecht uiten en kan niet tegen kritiek.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, niet álle Friezen zijn zoals hij zich gedraagt.
H&M, steun de kinderarbeid.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja die krijgen kleren van de H&M
Verslaafd mannetjequote:Op zaterdag 10 november 2018 15:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jeffry is ook niet echt stug,eerder bekrompen en rechtlijnig,staat niet open voor een andere denkwijze.En kan zich slecht uiten en kan niet tegen kritiek.
Gewoon een moeilijk mannetje.
Zeker weten, van 1 weet ik zeker te zeggen van niet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, niet álle Friezen zijn zoals hij zich gedraagt.
Zit geen sluiting aan denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:07 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk die Jessie er eens uit zien op haar slippers en vest
Vind het ook raar hoe ze dat vest altijd vast houd
Rijstevloei wordt eigenlijk alleen voor het blowen gebruikt.....er zijn niet veel shag rokers die dat gebruiken.....is er eigenlijk totaal niet voor geschikt......quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:13 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dom gelul, inhaleren doet m er niet aan denken zeker.
Heeft drank of drugs nodig om zich goed te voelen.Zonder is hij zielig.quote:
Doet ze altijd, heeft bijna altijd een vest aan, en dan haar handen voor haar kruis om het vest tegen te houden.quote:
Dat is het, goed verwoord Fresh....quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jeffry is ook niet echt stug,eerder bekrompen en rechtlijnig,staat niet open voor een andere denkwijze.En kan zich slecht uiten en kan niet tegen kritiek.
Klassiek gezicht.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar houding en hoe ze doet altijd denken aan iemand uit de vorige eeuw. Zo'n werkvrouw of boerenvrouw.....trouwens ook haar gezicht.
Yep, mijn broer gebruikte die. Vond ze toen smerig als ik niets meer te roken had en van hem een rokertje kreeg. Ging bij mij iedere keer uit.quote:
Echt he.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, mijn broer gebruikte die. Vond ze toen smerig als ik niets meer te roken had en van hem een rokertje kreeg. Ging bij mij iedere keer uit.
Dan noem je dat stug!quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
FF?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker weten, van 1 weet ik zeker te zeggen van niet.
Die ken ik niet zo goed, maar die is zeker okay.quote:
Uiteraard gaan zequote:Op zaterdag 10 november 2018 15:20 schreef zodeju het volgende:
Nou Jessie is er ook van overtuigd dat Jeff gaat......vandaar dat plakboek......of we worden zo vreselijk in de maling genomen door het programma.......
We worden de hele tijd al in de maling genomen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:20 schreef zodeju het volgende:
Nou Jessie is er ook van overtuigd dat Jeff gaat......vandaar dat plakboek......of we worden zo vreselijk in de maling genomen door het programma.......
Dat laatste is het probleem nu juist.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, mijn broer gebruikte die. Vond ze toen smerig als ik niets meer te roken had en van hem een rokertje kreeg. Ging bij mij iedere keer uit.
Die brief van John had ook niet gemoeten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze
Moeder van Jessie heeft haar niet voor niets duidelijk gemaakt dat de borg niet uitmaakt. En voor Jef eigenlijk ook niet. Ze waren te laf om meteen te gaan.
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die brief van John had ook niet gemoeten.
Nee, maar ik denk echt dat het door haar achterban komt. Moeder is dik met de vrouw van John.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die brief van John had ook niet gemoeten.
Dan ben jij zeker die andere niet stugge Fries?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, maar die is zeker okay.
Daar moeten de anderen toch eens iets van zeggen, want dit kan zo niet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:24 schreef Yurtovic het volgende:
Mike en Klotus de hele dag in het huisje terugtrekken, leuk voor de groep
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:24 schreef Yurtovic het volgende:
Mike en Klotus de hele dag in het huisje terugtrekken, leuk voor de groep
Dat is wel jammer, misschien moet Shelley een beetje opgekrikt worden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en lotus gaan niet meer knuffelen.
Lotus: is dat zo?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar ook niet minder.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hahaha nee,...... hele mooie tijden mee gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker die andere niet stugge Fries?
Babysitter dacht ik te horen.....quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:35 schreef sjampoeh het volgende:
lyrics: jeff's friese kruidenbitter voor de vrijmibo tot aan de ?
Klopt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Babysitter dacht ik te horen.....
Ze hebben een grabbelbox elke keer na de vergaderingquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb even iets gemist, die vast koppels hebben ze die zelf uitgekozen en wisselen die ook weer ?
De rol van pastoor is al vergeven aan Brandon. Mr. Swetserland.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:37 schreef Yurtovic het volgende:
Merel vindt het helemaal geweldig, de rest ook, behalve pastoor Mike
Okay, dank je.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:38 schreef pollewop77 het volgende:
Ze hebben een grabbelbox elke keer na de vergadering
Denk dat het wel meevalt.quote:
Hypocrietbotquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De rol van pastoor is al vergeven aan Brandon. Mr. Swetserland.
Iedere week wordt er opnieuwd gegrabbeld.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb even iets gemist, die vast koppels hebben ze die zelf uitgekozen en wisselen die ook weer ?
Dat is zijn koosnaampje.quote:
Weet ik, maar dat zei ze netquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:38 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt.
Mike hoeft maar te knipogen en Merel smelt al helemaal.
Ze is gewoon jaloers op Lotus.
Nah Mike kon Merel niet krijgen, Lotus was makkelijker.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:38 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt.
Mike hoeft maar te knipogen en Merel smelt al helemaal.
Ze is gewoon jaloers op Lotus.
Die leert ook nooitquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
hiske weer een aanval op jessie
HOE GAAT HET MET JE
Die Jessie ja!quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:43 schreef Mylene het volgende:
Jessie was er trots op dat ze Shelley aan het huilen had gebracht.
Ja echt hequote:Op zaterdag 10 november 2018 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:
haha, blijven alleen de yurters, Mike, Lotus en Shelley.
En wat voor kwaads heeft Shelley haar ooit aangedaan......die mokkel spoort niet......quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:
haha, blijven alleen de yurters, Mike, Lotus en Shelley over, die Jessie niet trekt.
Want?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:45 schreef wyno het volgende:
Er moeten 2 viezerikkaarten komen. Een voor Joa en een voor Tim. Het liefst 1 keer uitreiken en dan voor de duur dat ze erin zitten. Ik wil er met liefde achter gaan staan met het grootste bord dat k maar vast kan houden. En dan een levensgrote foto op internet, het bord laat ik staan en de opname van mezelf fotoshop ik dan wel weg.
Dat vind ik ook raar. Zou zeggen, de groeten, met jou praten heeft geen zin. Ga maar zelf eens in de spiegel kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom moet alles altijd met Hiske bespoken worden.
Alsof zij de baas is daar.
Hoeveel kruidenbittertjes heb jij al op?!quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:45 schreef wyno het volgende:
Er moeten 2 viezerikkaarten komen. Een voor Joa en een voor Tim. Het liefst 1 keer uitreiken en dan voor de duur dat ze erin zitten. Ik wil er met liefde achter gaan staan met het grootste bord dat k maar vast kan houden. En dan een levensgrote foto op internet, het bord laat ik staan en de opname van mezelf fotoshop ik dan wel weg.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:46 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Want?
Ik heb sinds vandaag pas streams. Door Lotus
Ze zegt dat het begonnen is met de graafmachine, daarom waren mensen tegen haar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat voor kwaads heeft Shelley haar ooit aangedaan......die mokkel spoort niet......
Die was met Gerrit en haar vriendin he? Brenda, die kan Shelley niet uitstaan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat voor kwaads heeft Shelley haar ooit aangedaan......die mokkel spoort niet......
Dat zeggen ze elke avondquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:48 schreef Toweler het volgende:
Slaapt lotus vanavond nog gewoon bij Mike meende te horen gisteren de laatste avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |