Dat is niet bepaald een aannamequote:Op zaterdag 10 november 2018 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
a3 wil in de vergadering roepen dat iedereen een dikke kop krijgt
ik vind het woorden in de mond leggen,heel laf.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het pesten is hij vraagt of shel het als pesten ziet. Is mooi dat er nog mensen zijn die iemand helpen als ze ergens ongelukkig van worden. zag net nog een filmpje waar Tim als een bezetenen te keer ging tegen Shel.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Je zou toch zeggen, dat je vuil ondergoed juist wel ruikt
Moet je wel eerst je vingers uit je neus halenquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Je zou toch zeggen, dat je vuil ondergoed juist wel ruikt
echt hoorquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
a3 wil in de vergadering roepen dat iedereen een dikke kop krijgt
quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
die greppeldel is me te vrolijk (jessie dus)
die is bezig Jeff te dumpenquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
GMquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:42 schreef sjampoeh het volgende:
hep je nog een onderbroek ?
vraag dan aan mij of ik wil wassen lieve schat
ik kan nie ruike
dan doe ik wel onderbroeken wasse
leer abn godverdomme
quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je vingers uit je neus halen
Greppeldel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
jess: jeff is echt klaar hé Meer, hij weet van voren nie
ah dus jeff moet naar huis en jess blijft gok ik
Ja, dan moet hij dat maar lerenquote:Op zaterdag 10 november 2018 09:47 schreef krabje het volgende:
[..]
a3 en shel denken echt dat ger niet voor zichzelf kan opkomen want volgens a3 is hij pas 22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |