echt he die komt altijd op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Sjellie, je kunt weer in de caravan slapen. Je stoort.
Als ze teruggaat naar de caravan, kunnen die twee als ze goed willen slapen op een eigen bed liggen, als ze uitgeknuffeld zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:32 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
echt he die komt altijd op het verkeerde moment
Nou die gaat echt niet terugquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze teruggaat naar de caravan, kunnen die twee als ze goed willen slapen op een eigen bed liggen, als ze uitgeknuffeld zijn.
Nou maar als ze over een tijdje wel van bil gaan, doet ze misschien nog wel gezellig met ze mee(zie er nog toe in staat ook als ze teut isquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:32 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
echt he die komt altijd op het verkeerde moment
Dat denk ik nou weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou maar als ze over een tijdje wel van bil gaan, doet ze misschien nog wel gezellig met ze mee(zie er nog toe in staat ook als ze teut is
Gewoon vragen of ze terggaat, of snel iets anders regelen, in de loods bijvoorbeeld.quote:
Ik zou ze weer bij Jeff en Jessy leggen dat geeft pas weer leuke streamsquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze teruggaat naar de caravan, kunnen die twee als ze goed willen slapen op een eigen bed liggen, als ze uitgeknuffeld zijn.
Oja, daar zeg je me wat. Goed idee. Werken die twee nog voor hun geld voordat ze vertrekken.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:35 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik zou ze weer bij Jeff en Jessy leggen dat geeft pas weer leuke streams
quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, voor de dagdienst ....![]()
[ afbeelding ]
Mike en Lotus tongen - 8 november 2018.
x6wxyua
Trusten.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, voor de dagdienst ....![]()
[ afbeelding ]
Mike en Lotus tongen - 8 november 2018.
x6wxyua
Het mooie is, noch Jessie, noch Jeffry vertrekken. Ze zullen misschien wat stemmen krijgen, en misschien op de bank komen, maar ze mogen nog niet weg van de FEBO.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, daar zeg je me wat. Goed idee. Werken die twee nog voor hun geld voordat ze vertrekken.
Toen had ze een bakkie op.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik bedoel ook wel heel erg teut he.....aangeschoten zoals Shelly dat laatst noemde
Later Struis, ben er ook weg van.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt Yaksa.Sinds gisteren lijkt het heel anders te gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het mooie is, noch Jessie, noch Jeffry vertrekken. Ze zullen misschien wat stemmen krijgen, en misschien op de bank komen, maar ze mogen nog niet weg van de FEBO.
Koffie met een likeurtje erin.quote:
Laat dat misschien maar weg, Zeker 1 van de 2 komt zeker op de bank. Maar als ze niet per se weg willen zal de FEBO ze er idd wel in houden jaquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het mooie is, noch Jessie, noch Jeffry vertrekken. Ze zullen misschien wat stemmen krijgen, en misschien op de bank komen, maar ze mogen nog niet weg van de FEBO.
quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zoek hulp
dwaas doe maar TR,.
sjemiel
Moeten ze blijven totdat ze vastgebonden weg gedragen worden......quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het niet eens erg, zolang ze niet meer de boel denken te runnen daar.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Slaap lekker, ga er ook van tussen.quote:
Ze kunnen en mogen het wel denken zo lang het maar niet zo is,en dat is gelukkig al lang niet meer...dus ik vind het ook wel leuk vermaak zo met Jessy die 3x per dag flip en iedereen de tyfus scheldt(oh en vooral dat haar grote liefde Mike haar als een baksteen laat vallen wat ze zo slecht trekt)quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het niet eens erg, zolang ze niet meer de boel denken te runnen daar.
Heb hetzelfde probleem! Hoop dat iemand een oplossing heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:48 schreef Harrison het volgende:
Ik ben opeens uitgelogd door Talpa, maar kan niet meer inloggen?? Mijn paspoort is gewoon verlengd, maar ik kan dus niet eens meer streams kijken. WTF? Hebben jullie dit ook weleens gehad? Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Gewoon een bombrief sturenquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:48 schreef Harrison het volgende:
Ik ben opeens uitgelogd door Talpa, maar kan niet meer inloggen?? Mijn paspoort is gewoon verlengd, maar ik kan dus niet eens meer streams kijken. WTF? Hebben jullie dit ook weleens gehad? Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
stelt me wel beetje gerust dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:49 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem! Hoop dat iemand een oplossing heeft.
Ik heb het idee dat Gerrit eruit gaat.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt Yaksa.Sinds gisteren lijkt het heel anders te gaan.
Ik ook na vernieuwen,quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:48 schreef Harrison het volgende:
Andere browser al geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
stelt me wel beetje gerust dat ik niet de enige ben!Maar nu nog een oplossing inderdaad.
quote:
Ze hebben genoeg van die streamlock-knop de hele tijd en wilden een nachtje vrij?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:51 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ik ook na vernieuwen,
Helaas, er is iets misgegaan.
Heb browsergegevens ook al verwijderd. Helaas niet geholpen!quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
Stream via de app. Op mijn tablet en tv-box allebei zelfde probleem.
Of ze gunnen Mike en Lotus een wilde nacht.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van die streamlock-knop de hele tijd en wilden een nachtje vrij?
Ik dacht even de utopia krant te lezen. Moet nu ook inloggen en lukt niet.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg van die streamlock-knop de hele tijd en wilden een nachtje vrij?
In godsnaam schakel nergens heen!quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog geen last van.
Denk voor alle mensen van de cos, omdat we ze door hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ook in andere browser?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:48 schreef Harrison het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:55 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Denk voor alle mensen van de cos, omdat we ze door hebben
schakelen lukte wel.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
In godsnaam schakel nergens heen!
utopiawebredactie@talpa.tvquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:52 schreef Harrison het volgende:
[..]Kom er nu ook pas achter dat je gewoon geen contact op kan nemen met Talpa via de Utopia site. Staan geen gegevens om te kunnen bellen of mailen.
wat en theater hier,ze slapenquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar is een apart topic voor.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:53 schreef Harrison het volgende:
[..]
Stream via de app. Op mijn tablet en tv-box allebei zelfde probleem.
quote:
Ik heb ook nog beeld, maar denk niet dat er nog veel gaat gebeuren. Al weet je het nooit met die 2 want die zijn soms na uren opeens weer actief en wachten misschien tot Shelly slaaptquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij verzint nooit iets, altijd feiten, toch.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is een apart topic voor.
Jank hier dat de streams het niet doen.
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #3
We wachten in spanning afquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:59 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik heb ook nog beeld, maar denk niet dat er nog veel gaat gebeuren. Al weet je het nooit met die 2 want die zijn soms na uren opeens weer actief en wachten misschien tot Shelly slaapt
quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of zijn kloten aan het likken, kan ook.
#aannamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Slaap lekker echte cosserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik die Billy zie vraag ik me af of Jessy tegenwoordig wel zijn masker af doet als Billy hem weer pijpt(en of ze het nu ook mag als hij nog wakker isquote:
Sterker nog, ik ben er nog steeds redelijk van overtuigd dat ze de 1e of 2e nacht zelfs als sex hebben gehad(al kwam Mike al binnen 10sec klaar).quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:07 schreef Yaksa het volgende:
Kweenie, maar er gebeurt daar meer onder het dekbed dan alleen maar een vriendschappelijke arm om de schouder van broer en zus.
En wat dan nog.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:07 schreef Yaksa het volgende:
Kweenie, maar er gebeurt daar meer onder het dekbed dan alleen maar een vriendschappelijke arm om de schouder van broer en zus.
Andere browser al geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:48 schreef Harrison het volgende:
Helemaal niks, alleen een beetje schijnheilig dat Mike dan net blijft doen alsof er niks is en hij ook helemaal niks wil van haar, terwijl dat overduidelijk wel zo isquote:
Ik las hand.quote:
Dat is zijn manier blijkbaar om een vrouw aan zich te binden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:12 schreef pecla het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen een beetje schijnheilig dat Mike dan net blijft doen alsof er niks is en hij ook helemaal niks wil van haar, terwijl dat overduidelijk wel zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |