abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 25 december 2018 @ 23:34:11 #176
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_183970208
Ja fijne dagen yo *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 26 december 2018 @ 10:25:42 #177
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_183976027
Fijne kersenmuts allemaal c_/ ~:)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_183978003
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

broer aan het werk, mijn moeder dementerend depressief en slecht ter been, moeder van mijn neefje honderdvijftig kilometer verderop.
En hoe gaat het met jou? Je hebt een bewogen jaar achter de rug...


Prettige Yule/kerstdagen aan eenieder 8)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_183979268
Van het weekend aangehouden met 140 waar je 100 mocht en ik had bier op en dat rook hij direct. Gelukkig geen meting kunnen doen en blies een P (wist ik ook wel, had 3 biertjes op in 3 uur tijd). Toch goed mee weggekomen want 140 was een dure geweest :P Fijne kerst!
Facts don't care about your feelings
pi_183985100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 12:08 schreef Paladijn het volgende:

[..]

En hoe gaat het met jou? Je hebt een bewogen jaar achter de rug...


Prettige Yule/kerstdagen aan eenieder 8)
kut.
pi_183985119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 13:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Van het weekend aangehouden met 140 waar je 100 mocht en ik had bier op en dat rook hij direct. Gelukkig geen meting kunnen doen en blies een P (wist ik ook wel, had 3 biertjes op in 3 uur tijd). Toch goed mee weggekomen want 140 was een dure geweest :P Fijne kerst!
trots vertellen dat je met drank op hebt gereden. Goed bezig joh.
pi_183986560
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

trots vertellen dat je met drank op hebt gereden. Goed bezig joh.
1 biertje per uur mag toch gewoon dus waarom moet je daar zo om janken?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 26 december 2018 @ 20:29:40 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183986879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

1 biertje per uur mag toch gewoon dus waarom moet je daar zo om janken?
Ok, dus iemand die 16 bier per etmaal drinkt mag volgens jouw theorie gewoon met jouw kindertjes in de auto naar de efteling, want er is immers niks aan het handje.

Interessante denkwijze.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 20:35:48 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183986972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

1 biertje per uur mag toch gewoon dus waarom moet je daar zo om janken?
Iets zeggen over drankrijders is nooit janken mijns inziens. Vooral niet als de snelheid nog es met 40% wordt overschreden.

Hij zal je kind is broertje maar aanrijden...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183987185
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

1 biertje per uur mag toch gewoon dus waarom moet je daar zo om janken?
alcohol en aan het verkeer deelnemen gaan gewoon niet samen.
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 20:53:36 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183987320
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

alcohol en aan het verkeer deelnemen gaan gewoon niet samen.
Ik kende een jongen hier uit het dorp die d'r anders over dacht.

Ik praat bewust in de verleden tijd...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183987739
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kut.
Vermoeden had ik al, sterkte.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_183987916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:13 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Vermoeden had ik al, sterkte.
Dank je.
pi_183995889
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, dus iemand die 16 bier per etmaal drinkt mag volgens jouw theorie gewoon met jouw kindertjes in de auto naar de efteling, want er is immers niks aan het handje.

Interessante denkwijze.
Dat is wel heel extreem, dan is hij een alcoholist waarschijnlijk :P

quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

alcohol en aan het verkeer deelnemen gaan gewoon niet samen.
Te veel alcohol niet, dat is inderdaad bewezen. Maar als je slecht geslapen hebt rij je ook minder goed, als je 65+ bent ook, als er 4 schreeuwende kinderen in je auto zitten ook. Kan 100 redenen bedenken waardoor je meer risico zou hebben in het verkeer.

Ik zal nooit met teveel alcohol op achter het stuur zitten maar als 2 tot 3 biertjes gewoon mag in de huidige maatschappij (ik drink ook eigenlijk nooit meer als ik uit eten ga ofzo) dan zal daar wel een reden voor zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik kende een jongen hier uit het dorp die d'r anders over dacht.

Ik praat bewust in de verleden tijd...
Ja ik heb een familielid gehad die in slaap viel achter het stuur en de verkeerde weghelft op ging en doodgereden is door een bestelbusje. Dus? Misschien hadden een paar glaasjes alcohol haar wel wakker gehouden... er zijn zoveel factoren die meespelen in een ongeluk.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 27 december 2018 @ 11:12:53 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183998389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is wel heel extreem, dan is hij een alcoholist waarschijnlijk :P

[..]

Te veel alcohol niet, dat is inderdaad bewezen. Maar als je slecht geslapen hebt rij je ook minder goed, als je 65+ bent ook, als er 4 schreeuwende kinderen in je auto zitten ook. Kan 100 redenen bedenken waardoor je meer risico zou hebben in het verkeer.

Ik zal nooit met teveel alcohol op achter het stuur zitten maar als 2 tot 3 biertjes gewoon mag in de huidige maatschappij (ik drink ook eigenlijk nooit meer als ik uit eten ga ofzo) dan zal daar wel een reden voor zijn.

[..]

Ja ik heb een familielid gehad die in slaap viel achter het stuur en de verkeerde weghelft op ging en doodgereden is door een bestelbusje. Dus? Misschien hadden een paar glaasjes alcohol haar wel wakker gehouden... er zijn zoveel factoren die meespelen in een ongeluk.
Met elke dag 3 biertjes ben je ook alcoholist.. een biertje per uur is gewoon bullshit als maatsataf om te gaan rijden. Ik ben sowieso een voorstander van 0,0.. de keren dat ik onder invloed van alcohol een voertuig heb bestuurd in mijn leven kun je op een halve hand tellen denk ik..

Gewoon de hele mindset om te drinken en dan 140 te gaan rijden en het vervolgens hier effe te komen melden vind ik eigenlijk wel al een beetje 'gummi spine'.

"De Maatschappij', kerel... dat ben jij. En als jij het wel OK vindt om met een paar biertjes op 140 te rijden, dan vind ik de maatschappij een beetje verrot,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_183999445


Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 27 december 2018 @ 11:59:15 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183999508
quote:
Ik dacht meer aan 'troll or very stupid' :+

Maja, ik ben blauw he, als ik dat post heb ik het weer gedaan :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184000768
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Met elke dag 3 biertjes ben je ook alcoholist.. een biertje per uur is gewoon bullshit als maatsataf om te gaan rijden. Ik ben sowieso een voorstander van 0,0.. de keren dat ik onder invloed van alcohol een voertuig heb bestuurd in mijn leven kun je op een halve hand tellen denk ik..

Gewoon de hele mindset om te drinken en dan 140 te gaan rijden en het vervolgens hier effe te komen melden vind ik eigenlijk wel al een beetje 'gummi spine'.

"De Maatschappij', kerel... dat ben jij. En als jij het wel OK vindt om met een paar biertjes op 140 te rijden, dan vind ik de maatschappij een beetje verrot,
Met 2 biertjes op rijden mag volgens de wet dus ik snap niet waarom jullie hier allemaal reageren alsof jullie Koos Spee zijn. 140 rijden mag niet. Dus feitelijk zou dat laatste een groter misdrijf zijn. Nou jij rijdt volgens mij ook vaak genoeg te hard dus doe maar niet alsof je één of andere heilige bent.

En laatst las ik dat 1/3 een boete heeft gehad voor te hard rijden in 2017... dus als je daar dan iedereen bij op telt die te hard rijdt en geen boete heeft gehad is dat eigenlijk ook vrij normaal.

Dus wie ben jij om te bepalen dat 1 biertje onveiliger is dan 5 km/u te hard rijden bijv.?
Facts don't care about your feelings
  donderdag 27 december 2018 @ 13:14:56 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184001018
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Met 2 biertjes op rijden mag volgens de wet dus ik snap niet waarom jullie hier allemaal reageren alsof jullie Ko Spee zijn. 140 rijden mag niet. Dus feitelijk zou dat laatste een groter misdrijf zijn. Nou jij rijdt volgens mij ook vaak genoeg te hard dus doe maar niet alsof je één of andere heilige bent.

En laatst las ik dat 1/3 een boete heeft gehad voor te hard rijden in 2017... dus als je daar dan iedereen bij op telt die te hard rijdt en geen boete heeft gehad is dat eigenlijk ook vrij normaal.

Dus wie ben jij om te bepalen dat 1 biertje onveiliger is dan 5 km/u te hard rijden?
Kun je heel erg in je wiek geschoten gaan lopen doen, maar als je vindt dat je met 3 biertjes op wel effe 140 kunt gaan doen op de snelweg en je post dat op het net, kan het zomaar gebeuren dat mensen daar een mening over hebben.. Dan kún je natuurlijk nog allerlei irrelevante zaken gaan aanvoeren ter verdediging van jouw standpunt, maar wij vinden je dan gewoon een eikel.

Ja, wij ik rijd vaak te hard, maar dat doe ik wel in nuchtere toestand, dus met mijn brood, een banaan en veel koffie op, en blijkbaar op plaatsen waar dat kan, want ik krijg heel zelden een prent, en ik kan me al niet eens heugen dat ik aan de kant gezet ben door de hermandad.

Verder bepaal ik niks, ik heb zo mijn mening over alcohol en verkeer, jij blijkbaar ook, en blijkbaar botsen onze meningen op dat vlak.. en al ga je op je kop staan; mijn mening is mijn mening, al kun je lullen als brugman.. ik vind: óf je drinkt, óf je rijdt. Ik zou mezelf mijn leven lang kut voelen als ik met één biertje op een kind aanrijd. De rest van je leven blijft de vraag: had ik het gered zónder dat ene biertje? :{ ;(

Ik kan me prima voorstellen dat als je geweten nou niet iets is wat je als leidraad in je leven gebruikt om bepaalde akties aan jezelf te verantwoorden, je best kunt vinden dat je aan het verkeer deel kunt nemen met een alcoholpromillage wat nét onder het wettelijk toegestane zit..
Mijn psyche werkt blijkbaar een beetje anders. ik bedenk me vooraf liever wat er gebeurt als er iets fout gaat. ieder zijn ding toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184001277
Hallo. Ik doorbreek weer even alle mannen-posts :W.

Wie is er nog meer aan het werk?
pi_184001299
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kun je heel erg in je wiek geschoten gaan lopen doen, maar als je vindt dat je met 3 biertjes op wel effe 140 kunt gaan doen op de snelweg en je post dat op het net, kan het zomaar gebeuren dat mensen daar een mening over hebben.. Dan kún je natuurlijk nog allerlei irrelevante zaken gaan aanvoeren ter verdediging van jouw standpunt, maar wij vinden je dan gewoon een eikel.

Ja, wij ik rijd vaak te hard, maar dat doe ik wel in nuchtere toestand, dus met mijn brood, een banaan en veel koffie op, en blijkbaar op plaatsen waar dat kan, want ik krijg heel zelden een prent, en ik kan me al niet eens heugen dat ik aan de kant gezet ben door de hermandad.

Verder bepaal ik niks, ik heb zo mijn mening over alcohol en verkeer, jij blijkbaar ook, en blijkbaar botsen onze meningen op dat vlak.. en al ga je op je kop staan; mijn mening is mijn mening, al kun je lullen als brugman.. ik vind: óf je drinkt, óf je rijdt. Ik zou mezelf mijn leven lang kut voelen als ik met één biertje op een kind aanrijd. De rest van je leven blijft de vraag: had ik het gered zónder dat ene biertje? :{ ;(

Ik kan me prima voorstellen dat als je geweten nou niet iets is wat je als leidraad in je leven gebruikt om bepaalde akties aan jezelf te verantwoorden, je best kunt vinden dat je aan het verkeer deel kunt nemen met een alcoholpromillage wat nét onder het wettelijk toegestane zit..
Mijn psyche werkt blijkbaar een beetje anders. ik bedenk me vooraf liever wat er gebeurt als er iets fout gaat. ieder zijn ding toch?
Ja je mag er een mening over hebben maar ik begrijp niet zo goed waarom er zo extreem wordt gereageerd als je een paar biertjes op hebt terwijl je wel gewoon onder het toegestane limiet zit. Terwijl je niemand hoort over het feit dat iemand 8 uur achter elkaar in de auto zit en daardoor bijv. ook minder goed kan concentreren. Of iemand met epilepsie die gewoon auto rijdt.

In principe was ik trouwens gewoon nuchter. Ik dronk het eerste biertje om 17:30 en werd aangehouden om iets na 21:00. Eigenlijk had ik het helemaal niet hoeven te noemen maar ik ben gewoon te eerlijk :P en blijkbaar blijkt de geur van bier toch wel lang in je smoel hangen want hij rook het wel.

Als jij een kind aanrijdt en je ging 55 waar je 50 mocht, kan je je natuurlijk ook wel je hele leven schuldig voelen (ik denk dat je je zelfs schuldig voelt als je gewoon volgens de regels reed) maar je snapt zelf wel dat het zo'n minimaal verschil is dat het niet heel veel invloed kan hebben.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 27 december 2018 @ 13:27:56 #197
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_184001370
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef Anne het volgende:
Hallo. Ik doorbreek weer even alle mannen-posts :W.

Wie is er nog meer aan het werk?
eenzame jij. Is politieagentje spelen tussen twee ruziënde kinderen ook werken?

[ Bericht 0% gewijzigd door lipje op 27-12-2018 13:34:03 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 27 december 2018 @ 13:30:14 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184001434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja je mag er een mening over hebben maar ik begrijp niet zo goed waarom er zo extreem wordt gereageerd als je een paar biertjes op hebt terwijl je wel gewoon onder het toegestane limiet zit. Terwijl je niemand hoort over het feit dat iemand 8 uur achter elkaar in de auto zit en daardoor bijv. ook minder goed kan concentreren. Of iemand met epilepsie die gewoon auto rijdt.

In principe was ik trouwens gewoon nuchter. Ik dronk het eerste biertje om 17:30 en werd aangehouden om iets na 21:00. Eigenlijk had ik het helemaal niet hoeven te noemen maar ik ben gewoon te eerlijk :P en blijkbaar blijkt de geur van bier toch wel lang in je smoel hangen want hij rook het wel.

Als jij een kind aanrijdt en je ging 55 waar je 50 mocht, kan je je natuurlijk ook wel je hele leven schuldig voelen (ik denk dat je je zelfs schuldig voelt als je gewoon volgens de regels reed) maar je snapt zelf wel dat het zo'n minimaal verschil is dat het niet heel veel invloed kan hebben.
Kan net het verschil maken tussen net wél of niet níet raak.. en als ik 55 rijd op een plek waar kids zomaar de straat op kunnen rennen ga ik me daar heel beroerd over voelen als ik er eentje toucheer ja. Gelukkig rijd ik op die plekken vaker ónder de limiet als erboven; ik heb al vaak zat meegemaakt dat ik moest remmen voor een kind wat iets stoms deed.

Ik vind alcohol in het verkeer gewwoon een nono. wmb mag de limiet gewoon naar 0,0.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184001448
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef lipje het volgende:

[..]

eenzame jij. Politieagentje spelen tussen twee ruziënde kinderen ook werken?
Beetje.
Waar hebben ze ruzie over? :D.
  donderdag 27 december 2018 @ 13:30:52 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184001454
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:23 schreef Anne het volgende:
Hallo. Ik doorbreek weer even alle mannen-posts :W.

Wie is er nog meer aan het werk?
Hoi O+

Ikke niet :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')