"Per ongeluk"quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben nooit zo avontuurlijk geweest qua fappen, maar ben een keer per ongeluk over ons konijn heen klaargekomen
Hoe kan je per ongeluk over je konijn klaarkomen?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben nooit zo avontuurlijk geweest qua fappen, maar ben een keer per ongeluk over ons konijn heen klaargekomen
Hij kon traplopen en had zich onder mijn bed verstopt. Ik denk dat mijn geluiden hem op het moment supreme onder het bed uitgelokt hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe kan je per ongeluk over je konijn klaarkomen?
Dus je was van plan om op de grond te komen? Ik vind het een raar verhaal.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij kon traplopen en had zich onder mijn bed verstopt. Ik denk dat mijn geluiden hem op het moment supreme onder het bed uitgelokt hebben
Was bijna niet schoon te krijgen ook nog eens
Nee, in een tissue die ik in mijn andere hand had, maar ik schrok me de tering toen dat beest onder mijn bed vandaan kwam en maakte een wat spastische bewegingquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dus je was van plan om op de grond te komen? Ik vind het een raar verhaal.
Naja ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, in een tissue die ik in mijn andere hand had, maar ik schrok me de tering toen dat beest onder mijn bed vandaan kwam en maakte een wat spastische beweging
Dat vind ik dan weer fideel van je.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Naja ik geef je het voordeel van de twijfel
quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, in een tissue die ik in mijn andere hand had, maar ik schrok me de tering toen dat beest onder mijn bed vandaan kwam en maakte een wat spastische beweging
Misschien zag ie z'n konijn aan voor een poes.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien zag ie z'n konijn aan voor een poes.
Gevaarlijk. Als dat beestje zich was gaan schoonlikken had ie wel zwanger van je kunnen raken!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
WHUUUTTTT??!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:
HAHAHA had die mutatie wel willen zienquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:31 schreef Maharski het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Als dat beestje zich was gaan schoonlikken had ie wel zwanger van je kunnen raken!
HAHAHHA had die mutatie wel willen zienquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:31 schreef Maharski het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Als dat beestje zich was gaan schoonlikken had ie wel zwanger van je kunnen raken!
HAHAHAHHAHAHAA hij schrok van je gekreunquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:55 schreef Flogging het volgende:
Hoe idioot het ook mag klinken in een zoveelste topic van SN,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |