Op zaterdag 10 november 2018 11:46 schreef akatar het volgende:[..]
Zeker,
ik heb al jaren een sonos systeem die ik icm mijn nas gebruik, ongeveer een jaar geleden moest je akkoord gaan met nieuwe voorwaarden: sonos houdt bij wat je doet en waar je naar luistert (en deeld dit met derden), indien je niet akkoord gaat kan je geen gebruik maken van nieuwe features..
ok, ga niet akkoord, gebruik je "nieuwe" features toch niet.
ook evt app updates kan ik niet doen ivm deze voorwaarden.
ook geen punt, oude app voldoet.
tot de update werd "gepushed" toen kon ik de app niet meer gebruiken tot ik akkoord zou gaan.
gebeld met de sonos "helpdesk"
dit werd behoorlijk onplezierig
ik moest niet zeuren, facebook houdt ook alles bij
ik: gebruik ik dus ook niet
zij: ik was een dinosaurus die maar een plaatje moest gaan draaien
ik: beetje onzin, ineens de spelregels gaan veranderen is bijzonder, achteraf voorwaarden gaan veranderen en als je niet akkoord gaat werkt je systeem niet meer.
maar goed, helpdesk bleef bij hun standpunt.
als ik de bon nog had gehad had ik de hele zooi retour winkel gebracht.
zij hebben bv bij de laatste update een sonos afstandsbediening onklaar gemaakt, die kostte iets van 400 euro ofzo, aangezien zij de app handig vinden kan iedereen met deze afstandsbediening deze weggooien.