Kom je ook niet zomaar tussen als blanke hoor, die regels onderling zijn vaak ontzettend zwart-witquote:
Werd je maar eens bont en blauw geslagenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet blauw denk ik
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom je ook niet zomaar tussen als blanke hoor, die regels onderling zijn vaak ontzettend zwart-wit
Liever niet kon laatst 10 dagen niet normaal zittenquote:Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werd je maar eens bont en blauw geslagen
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werd je maar eens bont en blauw geslagen
Daarom is het jammer dat hij zich niet gewoon eens goed vol laat lopen en constant die uitjes afzegt. Gooit dat geloof toch weer roet in het eten.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas zijn sociale vaardigheden niet zo makkelijk door te geven
Inwendige stokslagen?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Liever niet kon laatst 10 dagen niet normaal zitten
ik ga zaterdag wijn drinken op personeelsfeestquote:Op donderdag 8 november 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat hij zich niet gewoon eens goed vol laat lopen en constant die uitjes afzegt. Gooit dat geloof toch weer roet in het eten.
Toch een win win situatiequote:Op donderdag 8 november 2018 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga zaterdag win drinken op personeelsfeest
Jesusquote:Op donderdag 8 november 2018 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
De vader van Pierre deed het met de Franse slag
Denk je dat ze strak is ja?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer maar eens te slaan in die nauwe ruimte
Nice, trek wat straks aan hequote:Op donderdag 8 november 2018 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga zaterdag wijn drinken op personeelsfeest
Please, een WC-bril zit nog strakker om mn lul.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer maar eens te slaan in die nauwe ruimte
Jij hebt 6,6 gewoon afgerond naar 7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |