Dat is juist wel weer een uitdagingquote:Op donderdag 8 november 2018 16:02 schreef DKUp het volgende:
Jessie wil alles uitgeven, ja die domme kut gaat toch weg.
Toch geen tantra yoga he?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er komen nu een man en een vrouw.
In een limo.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
hmmquote:Op donderdag 8 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nu nog een prop in der mondquote:
De mannen hebben 2 vrouwen besteld, ze waren het niet eens met het programma van de dames. Ze willen bier en tieten ipv haren wassen en een hoofdmassagequote:
Ik vind het geweldig!! Lekker doen voordat die wigzwammers alles opmakenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Alles opmaken. Hahaha, wat zou de yurt ontploffen .....
Ja, doe Natasja maar.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of liever Natasja?
Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!! Lekker doen voordat die wigzwammers alles opmaken
kost 500 euro voor 2.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel budget voor?
En kan ze ook koken?
huhquote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of liever Natasja?
Lekker hé, on topic tieten plaatsenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of liever Natasja?
Als je eerst een foto van die natasja ziet, en iets eronder zie je hiske voorbij komen, vastgeplakt aan een stoel ..... dan is de keus niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker hé, on topic tieten plaatsen
"Ben" weet hij ook al niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vraagt hoe je verrader schrijft.![]()
[ afbeelding ]
Zeker weer een ideetje van Joa en Tim?quote:
Want wat de dames doen is zo volwassen? Ze hebben zelf ook strippers gehad voor de dames avond en wat krijgen de mannen? Touwtrekken en hoofdmassages...quote:Op donderdag 8 november 2018 16:09 schreef Yaksa het volgende:
Wat een kleutergedrag weer van die galbakken.
Haha, nee dat ben ik je met eens.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Als je eerst een foto van die natasja ziet, en iets eronder zie je hiske voorbij komen, vastgeplakt aan een stoel ..... dan is de keus niet zo heel moeilijk.
Omdat die kutdebielen uit die mongoolse tent erop kicken om met zijn drieën iemand vast te binden en lekker te pesten.quote:
Ik heb het voorspeld.Toen die Gerrit Koning er was. Hij zag dit niet aankomen.quote:
Hiske moet er wel om lachen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Omdat die kutdebielen uit die mongoolse tent erop kicken om met zijn drieën iemand vast te binden en lekker te pesten.
Helpt dat?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zouden ze met meer vervelende wijven moeten doen.
ach de 3 idioten weerquote:Op donderdag 8 november 2018 16:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Omdat die kutdebielen uit die mongoolse tent erop kicken om met zijn drieën iemand vast te binden en lekker te pesten.
Excuse me?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Helpt dat?
* FreshFruit72 gaat het gelijk proberen.
ze verdiend het welquote:Op donderdag 8 november 2018 16:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar gaat de laatste hersencelquote:Op donderdag 8 november 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly gewond aan haar hoofd, ze bloed.
[ afbeelding ]
Weet jij waar de ducttape ligt?quote:
Zozo... Soul is niet thuis zeker en anders eet je de komende 6 weken met een rietjequote:Op donderdag 8 november 2018 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Helpt dat?
* FreshFruit72 gaat het gelijk proberen.
uups dat gaat blijvenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Ernstig gewond hoor.
Aanstelster.![]()
[ afbeelding ]
Dat moest van die handlezer.quote:
Ja die krijgt de schuld van allesquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat moest van die handlezer.
Handlezer, hebben ze geld te veelquote:Op donderdag 8 november 2018 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat moest van die handlezer.
Wat denk je zelfquote:
Die man is er 3 uur geweest.quote:
Nog ff en hij mag die laptop inleveren.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zozo... Soul is niet thuis zeker en anders eet je de komende 6 weken met een rietje
Dan zitten we zonder tegelzetter.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nog ff en hij mag die laptop inleveren.
Kan ik ook hoorquote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan zitten we zonder tegelzetter.
Ze hebben toch al horloges?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef Soulraven het volgende:
En wtf, zelf mogen ze wel strippers maar de mannen niet?
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan zitten we zonder tegelzetter.
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gaan ze voor straf een transeksueel bestellen voor de mannen?
Verstond ik dat nou goed?
Jah, graagquote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ow een SM act,iemand werd helemaal aan gort geslagen.
Nee, want "daar is niks mis mee" volgens lotusquote:Op donderdag 8 november 2018 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een kutstreek.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heb ik je al antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef mario390 het volgende:
niet dat shelly mijn favourit is maar want ik wont weten wie haar geslagen heeft
hebben ze ook en darkroom daar?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ow een SM act,iemand werd helemaal aan gort geslagen.
Ze is deaudvermoordquote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef mario390 het volgende:
niet dat shelly mijn favourit is maar want ik wont weten wie haar geslagen heeft
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, want "daar is niks mis mee" volgens lotus
Het gaat een SM stripper worden die hard slaat of een limo met mannelijke strippers.quote:
dann moet de vent naar huisquote:Op donderdag 8 november 2018 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb ik je al antwoord op gegeven.
Balbinders.quote:
Kost geen drolquote:Op donderdag 8 november 2018 16:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat een SM stripper worden die hard slaat of een limo met mannelijke strippers.
Hoe vaak is dit script in al die jaren Utopia nu al voorbijgekomen?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel stapt op van de finance en dan doet ze mee.....![]()
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo, ik weet niet (en dat wil ik ook niet) wat die Brenda allemaal uitvoert met haar vriend...
En dan nog steeds kijken.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe vaak is dit script in al die jaren Utopia nu al voorbijgekomen?
Heb jij daar al ooit een vriend gezien of gehoord.... Ik denk, dat ze als een soort catfish gewoon een plaatje van internet heeft gepluktquote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo, ik weet niet (en dat wil ik ook niet) wat die Brenda allemaal uitvoert met haar vriend...
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En als dessert schijt brenda ze in hun bek![]()
Feessiieeee
man manquote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En als dessert schijt brenda ze in hun bek![]()
Feessiieeee
Waarom. Maar goedquote:
Hallo ,we willen graag het nummer van een transeksuele SM stripper.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Boris aan de lijn.... ..... is niet de stripper, maar de nummerinfo...
haha geen transseksuele sm stripper maar een gewone sm stripper.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hallo ,we willen graag het nummer van een transeksuele SM stripper.
Boris is wel een goede naam voor een stripper.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Boris aan de lijn.... ..... is niet de stripper, maar de nummerinfo...
B.Becker, die nu wel wat bijverdienenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Boris is wel een goede naam voor een stripper.
Wat is btw een SM stripper die slaat zijn shirtje en string in je porum?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brenda tegen de KPN meneer.
Ik zoek het nummer van een SM stripper.
Het gesprek viel even stil.
Een gewone idd.Ik was iets te snel.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:32 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
haha geen transseksuele sm stripper maar een gewone sm stripper.toch?
Jaquote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Boris zoekt nu zijn leren broek uit de la.... en denkt ff 500 bijbeunen, dat is 200 maanden streamen
Neuj ze willen iemand die hard slaat, en Tim en Gerrit de meeste en de hardste klappen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is btw een SM stripper die slaat zijn shirtje en string in je porum?
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is btw een SM stripper die slaat zijn shirtje en string in je porum?
misschien makt de Golden Showerquote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef DKUp het volgende:
Je zal die zure doos aan de lijn krijgen met haar SM-stripper.
Chaps Oma.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Boris zoekt nu zijn leren broek uit de la.... en denkt ff 500 bijbeunen, dat is 200 maanden streamen
Ja Boris, geef dan ook niet een nummer door van de concurrent.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zitten die simpele wijven nu Hiske een trauma aan te praten?
Ik kan niet eens ff een knaak verdienen of er gebeurt wat
Opgehangen misschien?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh ze gaan nog een keer bellen, de verbinding was verbroken dus.
Geloof me een beetje professionele doet dat echt niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Neuj ze willen iemand die hard slaat, en Tim en Gerrit de meeste en de hardste klappen.
quote:
Ik woon te ver weg.... en trouwens... Als ik Los ga hebben jullie een SLquote:Op donderdag 8 november 2018 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja Boris, geef dan ook niet een nummer door van de concurrent.
quote:
Lijkt me ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof me een beetje professionele doet dat echt niet.
Oei oei oeiquote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef mario390 het volgende:
misschien is niet de erste keer dat jesi en sm stripper belt
Ik zou zeggen, Rot effe gauw op met je gemep.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet.
Maar iemand had een keer gezien dat iemand door een strippen hard werd gemept. En wou dat ook voor de mannen nu.
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mario,jij wist toch die SM tent in Nederland?
Raar ik zou als man het ook afwijzen. Dat zijn privé dingen als daar behoefte aan hebtquote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet.
Maar iemand had een keer gezien dat iemand door een strippen hard werd gemept. En wou dat ook voor de mannen nu.
Dat valt me vaker op. Daarom kan ik die telefoongesprekken vaak niet aanhoren.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Met Jessie uit het televisieprogramma Utopia. Stilte.
Verwacht ze nu gejuich of zo?
Dat laatste.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Rot effe gauw op met je gemep.![]()
of terug meppen.
Ja idd.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik zou als man het ook afwijzen. Dat zijn privé dingen als daar behoefte aan hebt
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]meerdere studios maar extrem programm
Hij is Nederlandquote:Op donderdag 8 november 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
Goedemiddag hallo, ik hoor een kind op de achtergrond
Waarom niet? Hebben vaak een masker voor.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat SM-Strippers op TV willen
Bij Achmed wel.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze zijn wel goedkoper.180 euro per stuk.
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig elke keer.. "Met Jessie, uit het TV-programma Utopia" en dan is het stil...
Ja?
Ken U het programma?
Nee
ja dat welquote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Hebben vaak een masker voor.
Dat moeten ze melden. Ze zijn op streamquote:Op donderdag 8 november 2018 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Met Jessie uit het televisieprogramma Utopia. Stilte.
Verwacht ze nu gejuich of zo?
ze zijn dan ook wereldberoemd in utopia!!quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig elke keer.. "Met Jessie, uit het TV-programma Utopia" en dan is het stil...
Ja?
Ken U het programma?
Nee
Dat kan Brandon gelijk zijn liedje zingen.win /win situatie.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom niet? Hebben vaak een masker voor.
Ken ze niet beter meteen Holleeder bellen?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
Brenda; iemand die alle mannen helemaal kapot slaat.
quote:
Die is bezetquote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ken ze niet beter meteen Holleeder bellen?
Dat is zeker alleen het vastbinden.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze zijn wel goedkoper.180 euro per stuk.
Brenda wil iedereen kapot slaan en vol schijten.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
Benda; iemand die alle mannen helemaal kapot slaat.
Dat wordt lastig ivm zijn huidige woonsituatie.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
PI Vught.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
VOORAL die 3! Haat zit diep bij drquote:Op donderdag 8 november 2018 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
Brenda; iemand die alle mannen helemaal kapot slaat.
Via de websitequote:
ja vriendin weggepestetquote:Op donderdag 8 november 2018 16:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
VOORAL die 3! Haat zit diep bij dr
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Een SM-pakkie huren met masker voor Toeterix lijkt me goedkoper en leuker.. ze lijkt me het Meppe-Typ wel
Nee de mannen regelen via de mail de stripsters, en Brenda is op de telefoon 2 SM strippers aan het regelen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:43 schreef Soulraven het volgende:
Maar die anderen zijn dus niet afgezegd...
Die heeft nu een blauw oog.quote:
Merel bvquote:Op donderdag 8 november 2018 16:44 schreef Jian het volgende:
ik snap ook niet dat ze strippers nodig hebben, ze kunnen het toch gewoon zelf doen?!
Merel die op de maat iedere keer een andere huidplooi ontblootquote:Op donderdag 8 november 2018 16:44 schreef Jian het volgende:
ik snap ook niet dat ze strippers nodig hebben, ze kunnen het toch gewoon zelf doen?!
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Een SM-pakkie huren met masker voor Toeterix lijkt me goedkoper en leuker.. ze lijkt me het Meppe-Typ wel
Ze snappen niet dat SM en Strippen totaal andere dingen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:44 schreef Jian het volgende:
ja maar en mevrouw heeft hun strippers nu afgezegd an brendaquote:Op donderdag 8 november 2018 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brenda; Er gaat vanavond wat komen, of het nou forsere dames zijn of wat dan ook.
In ieder geval allebei onzinnig.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat SM en Strippen totaal andere dingen zijn.
Precies en als ze dan een kameel of dure auto vinden mogen ze die hebbenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Merel die op de maat iedere keer een andere huidplooi ontbloot
Dat ookquote:Op donderdag 8 november 2018 16:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In ieder geval allebei onzinnig.
Merel, living Grabbeltonquote:Op donderdag 8 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en als ze dan een kameel of dure auto vinden mogen ze die hebben
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en mevrouw heeft hun strippers nu afgezegd an brenda
7% Alcohol bijmengen.... die willen TV makenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft talpa wat in het water gedaan ofzo.
Ik denk eerder chips resten en wat macaroni hier en daar.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en als ze dan een kameel of dure auto vinden mogen ze die hebben
waarom is hiske een verraadster en werd ze vastgebondenquote:Op donderdag 8 november 2018 16:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De stand tot nu toe is dat er vanavond 4 strippers komen.
De BV leegtrekken.quote:
Dit is ook alweer zo'n beledigende opmerking. Die mensen komen niet om uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brenda; Er gaat vanavond wat komen, of het nou forsere dames zijn of wat dan ook.
Ja maar ze bellen verder.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb gehoord :nee,nee hellas nee
En een limousine.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De stand tot nu toe is dat er vanavond 4 strippers komen.
Voor d'r bek geslagen toch? Oh nee.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shell is echt boos Jessie snapt het oprecht wel.
Wat is er gebeurd verdikkeme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |