abonnement Unibet Coolblue
pi_183024562
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier ook tot vervelens toe gehad van de buurvrouw, die in mij een postkantoor zag na drie pakjes voor haar aangenomen te hebben
Toen maar haar pakjes opgespaard en ontkend dat ik ze ontvangen had
Na een maand alle pakjes teruggestuurd naar de afzender, probleem opgelost
Paar weken later de buuf aan de deur waar haar pakjes nou waren, want ze had zich helemaal de tering gebeld *O*
Toen vertelde ik haar dat ze allemaal retour afzender waren :7 Dat gezicht _O_ _O_
priceless _O-
Vervolgens stond ze telkens buiten op de stoep te wachten op de pakketbezorger :+
Week later is ze zelfs van de trap geflikkerd om op tijd de deur te openen voor pakketbezorger _O-
Nooit meer last van gehad *O* *O* *O* *O*
_O-

Gewoon niet aannemen of ook niet open doen, dan bellen ze ergens anders wel aan.
pi_183024610
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:09 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Misschien kon je de pakketjes ook gewoon weigeren en zeggen dat je geen pakketjes aanneemt?
:N De pakketbezorger krijgt alleen geld als hij ze aflevert en dus blijft hij net zo lang in de buurt aanbellen totdat hij ze kwijt is
En ja mijn benedenbuurman is ziek thuis en doet altijd de deur open en dus ligt de gang vol met die zooi
Pakketbezorger belde ook nog bij mij aan waar die pakjes nou waren gebleven :D
Teruggestuurd zei ik HIJ :D :D :D
Ik _O- _O- _O- _O-
pi_183033063
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:10 schreef Atak het volgende:

[..]

PostNL vergoed het. Ook bijvoorbeeld als je buurman hem niet afgeeft. Maar dan kom je wel op de zwarte lijst.
ja en je inhoud is gewoon weg.

soms brengen ze hem gewoon naar de jumbo om de hoek, maar wanneer wat, en waarom...
pi_183033231
Op de één of andere manier vind ik dat je dingen zoals smartphones, laptops/pc's enzo het beste in een fysieke winkel kan halen..
  vrijdag 9 november 2018 @ 00:02:33 #30
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183034465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de één of andere manier vind ik dat je dingen zoals smartphones, laptops/pc's enzo het beste in een fysieke winkel kan halen..
Omdat je graag minder keuze hebt, meer betaalt en geen goede retourvoorwaarden wil?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_183034571
Ik haal het liefste op bij de appie, ze komen altijd als ik niet thuis ben en de buurman is zo'n gast die je wil ontlopen omdat die niet meer stopt met praten als ie eenmaal de kans heeft om te praten.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 9 november 2018 @ 06:03:02 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183036200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:41 schreef pokkerdepok het volgende:
ik erger me hier regelmatig aan. wat als je ruzie hebt met je buren... postnl leverd doodleuk je pakje bij ze af, kunnen ze er effe lekker op gaan stampen. en wat dan? inhoud kapot, niemand verantwoordelijk.
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten.
  vrijdag 9 november 2018 @ 06:35:08 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183036244
Man, man, man .................
Watvoor een maatschappij leven we in? :')
Als je 52 weken per jaar, 3 x per week pakketjes aan moet nemen wordt het tijd om over een vastdienstverband met je buren te gaan praten maar komop zeg! Waar hebben we het over? Diegene komt niet op de koffie, diegene blijft niet meeëten. Het gaat om een pakketje :') en op een bepaald moment kunnen er dat, misschien wel door speciale omstandigheden, ook zo maar een paar achter elkaar zijn.
'kVraag me af hoe dat bij jullie gaat als er in de buurt in een huis of auto wordt ingebroken. Wordt er dan ook geredeneerd "Ja zeg, ik ga de politie niet bellen. Dat is al de derde keer dit jaar"?
  vrijdag 9 november 2018 @ 07:47:01 #34
286575 Roces18
Chef de party
pi_183036416
Ja in een individualistische maatschappij kunnen buren doodvallen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183037361
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten.
jij woont zeker in een dorp...
pi_183039039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:35 schreef the-eye het volgende:
Man, man, man .................
Watvoor een maatschappij leven we in? :')
Als je 52 weken per jaar, 3 x per week pakketjes aan moet nemen wordt het tijd om over een vastdienstverband met je buren te gaan praten maar komop zeg! Waar hebben we het over? Diegene komt niet op de koffie, diegene blijft niet meeëten. Het gaat om een pakketje :') en op een bepaald moment kunnen er dat, misschien wel door speciale omstandigheden, ook zo maar een paar achter elkaar zijn.
'kVraag me af hoe dat bij jullie gaat als er in de buurt in een huis of auto wordt ingebroken. Wordt er dan ook geredeneerd "Ja zeg, ik ga de politie niet bellen. Dat is al de derde keer dit jaar"?
Dat ene pakje is het probleem ook niet. Maar er zijn gewoon straten waar het enige bejaarde echtpaar intussen dagelijks voor postkantoor aan het spelen is omdat iedereen maar raak bestelt en de kopers zijn overdag niet thuis. Elke avond lopen er dertig buren over de vloer voor rommel van bol, zalando, koelblauw en weet ik wie nog meer. Dat gaat na een tijdje vervelen.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:13:54 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183039861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:28 schreef Andros het volgende:

[..]

Dat ene pakje is het probleem ook niet. Maar er zijn gewoon straten waar het enige bejaarde echtpaar intussen dagelijks voor postkantoor aan het spelen is omdat iedereen maar raak bestelt en de kopers zijn overdag niet thuis. Elke avond lopen er dertig buren over de vloer voor rommel van bol, zalando, koelblauw en weet ik wie nog meer. Dat gaat na een tijdje vervelen.
Het is toch niet zo dat er gevreesd moet worden voor een burnout bij deze oudjes?
Zodoende blijft er zicht op hoe het met de bejaarde buren gaat. Krijg je niet van die situaties dat er iemand twee maanden dood in z'n huis ligt te wachten op de begrafenisondernemer.
Stuur deze mensen met de feestdagen een kaartje of breng ze een banketletter, vinden ze vast leuk en geeft ze het gevoel dat het gewaardeerd wordt.

[ Bericht 25% gewijzigd door the-eye op 09-11-2018 12:26:49 ]
pi_183040312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:41 schreef pokkerdepok het volgende:
ik erger me hier regelmatig aan. wat als je ruzie hebt met je buren... postnl leverd doodleuk je pakje bij ze af, kunnen ze er effe lekker op gaan stampen. en wat dan? inhoud kapot, niemand verantwoordelijk.
Toen ik nog postbezorger was had ik een adres in m'n wijk die een briefje op de deur had met: "Wij nemen GEEN pakketjes aan voor de buren op nr 15, de rest is welkom." _O-
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_183040793
Wat me ook opvalt is dat die postbezorgers opdringerig zijn en die poststukken/pakketjes gewoon kwijt wil. Volgende keer zeg ik nee. Ik wil best wel de pakketjes accepteren van de buren maar niet twee huizen verderop van mensen die ik nog geen eens ken.
pi_183041090
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:06 schreef Atak het volgende:
Wat me ook opvalt is dat die postbezorgers opdringerig zijn en die poststukken/pakketjes gewoon kwijt wil. Volgende keer zeg ik nee. Ik wil best wel de pakketjes accepteren van de buren maar niet twee huizen verderop van mensen die ik nog geen eens ken.
Kom je nooit buiten ofzo
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183041221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:13 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat er gevreesd moet worden voor een burnout bij deze oudjes?
Zodoende blijft er zicht op hoe het met de bejaarde buren gaat. Krijg je niet van die situaties dat er iemand twee maanden dood in z'n huis ligt te wachten op de begrafenisondernemer.
Stuur deze mensen met de feestdagen een kaartje of breng ze een banketletter, vinden ze vast leuk en geeft ze het gevoel dat het gewaardeerd wordt.
En dan mag ik de rekening van de kaartjes en banketletters naar postnl/bpost/ups/dhl/gls/wiedanook sturen? Als die lui nou gewoon hun werk eens zouden doen...
pi_183041272
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:39 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Toen ik nog postbezorger was had ik een adres in m'n wijk die een briefje op de deur had met: "Wij nemen GEEN pakketjes aan voor de buren op nr 15, de rest is welkom." _O-
:') :D
pi_183042314
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:20 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Kom je nooit buiten ofzo
Deze week was ik drie dagen vrij.
pi_183042380
Maak ff kopje thee. Word je rustig van.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:30:09 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183042408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:28 schreef Andros het volgende:

[..]

En dan mag ik de rekening van de kaartjes en banketletters naar postnl/bpost/ups/dhl/gls/wiedanook sturen? Als die lui nou gewoon hun werk eens zouden doen...
Wel met scheepsladingen Ali en Zalando leegkopen maar the cheap om 3 euro aan een amandelstafie uit te geven? :')
pi_183042536
Heb je hem nou al opengemaakt? :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:37:10 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183042542
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier ook tot vervelens toe gehad van de buurvrouw, die in mij een postkantoor zag na drie pakjes voor haar aangenomen te hebben
Toen maar haar pakjes opgespaard en ontkend dat ik ze ontvangen had
Na een maand alle pakjes teruggestuurd naar de afzender, probleem opgelost
Paar weken later de buuf aan de deur waar haar pakjes nou waren, want ze had zich helemaal de tering gebeld *O*
Toen vertelde ik haar dat ze allemaal retour afzender waren :7 Dat gezicht _O_ _O_
priceless _O-
Vervolgens stond ze telkens buiten op de stoep te wachten op de pakketbezorger :+
Week later is ze zelfs van de trap geflikkerd om op tijd de deur te openen voor pakketbezorger _O-
Nooit meer last van gehad *O* *O* *O* *O*
In 40-45 hadden ze figuren zoals jij tegen de muur gezet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183042627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:13 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat er gevreesd moet worden voor een burnout bij deze oudjes?
Zodoende blijft er zicht op hoe het met de bejaarde buren gaat. Krijg je niet van die situaties dat er iemand twee maanden dood in z'n huis ligt te wachten op de begrafenisondernemer.
Stuur deze mensen met de feestdagen een kaartje of breng ze een banketletter, vinden ze vast leuk en geeft ze het gevoel dat het gewaardeerd wordt.
Had je mijn adres al?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183045995
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Omdat je graag minder keuze hebt, meer betaalt en geen goede retourvoorwaarden wil?
Gewoon omdat het te risicovol is om je spullen kwijt te geraken ?
pi_183057752
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier ook tot vervelens toe gehad van de buurvrouw, die in mij een postkantoor zag na drie pakjes voor haar aangenomen te hebben
Toen maar haar pakjes opgespaard en ontkend dat ik ze ontvangen had
Na een maand alle pakjes teruggestuurd naar de afzender, probleem opgelost
Paar weken later de buuf aan de deur waar haar pakjes nou waren, want ze had zich helemaal de tering gebeld *O*
Toen vertelde ik haar dat ze allemaal retour afzender waren :7 Dat gezicht _O_ _O_
priceless _O-
Vervolgens stond ze telkens buiten op de stoep te wachten op de pakketbezorger :+
Week later is ze zelfs van de trap geflikkerd om op tijd de deur te openen voor pakketbezorger _O-
Nooit meer last van gehad *O* *O* *O* *O*
Wat een autistische reactie. :')
Snap best dat je er geen zin in hevt, maar dan neem je het lekker niet aan. En als de zieke buurman bet dan alsnog wel wil aannemen, zijn dat jou zaken niet. Maar het wel aannemen en er over gaan liegen :') en dan zo n super grappig grapje uit te halen :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')