Hij speelt ook een keer wat minder hoor net als dat Blind vandaag kennelijk weerzinwekkend slecht was volgens vele.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geniale assist.
Maar hij blijft een speler van uitersten.
Klopt.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nu niet verzaken in athene en in eigen arena die duitsers bekkenstoten
Klopt, maar dat haal je er ook niet uit en moet je ook niet willen denk ik. Hoewel dit natuurlijk niet heel slim was.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geniale assist.
Maar hij blijft een speler van uitersten.
Ziyech en Tadic zijn al weken in matige vorm, wel leuk dat zij de goal verzorgen dan.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt ook een keer wat minder hoor net als dat Blind vandaag kennelijk weerzinwekkend slecht was volgens vele.
Omdat hij een bange schijterd is.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:54 schreef wimderon het volgende:
Waarom bukt Blind zo vaak bij kopduels
heb ik vooral bij frenkiequote:Op woensdag 7 november 2018 23:09 schreef Slobeend het volgende:
De Ligt heeft alles van een eerstejaars corpsbal.
Eerder Frenkiequote:Op woensdag 7 november 2018 23:09 schreef Slobeend het volgende:
De Ligt heeft alles van een eerstejaars corpsbal.
Prachtgozer. Er komt ook wel goed spul uit Arkel.quote:
De Ligt.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Frenkie de Jong de beste man aan Ajax kant.²
Wtf manquote:Op woensdag 7 november 2018 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Frenkie de Jong de beste man aan Ajax kant.²
Als je medespelers niet vrijspelen kun je Zidane/Bergamp/Van Persie in één zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik vond frenkie aanvallend weinig brengen.
En 5 seconden eerder zeggen dat ze beter waren.quote:
Als je er goed uit ziet hoef je als vrouw minder hard te lopen. Dat zag ik vroeger al op school.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
wat heeft helene gedaan? huishoudschool?
Ik heb haar gedaanquote:Op woensdag 7 november 2018 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
Dat meisje is van een hockeyveld gerukt. Tikje te traag voor de absolute top.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand had het over kanaleneiland. Dat is een wijk in Utrecht onder anderequote:Op woensdag 7 november 2018 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een stad in Nederland, maar je kan tevens verwijzen naar een provincie.
Dat kan, ik ben er niet zo bekend.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Iemand had het over kanaleneiland. Dat is een wijk in Utrecht onder andere
kanaleneiland en overvechtquote:Op woensdag 7 november 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben er niet zo bekend.
Heb er op het mbo gezetenquote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
kanaleneiland en overvecht
topwijken
Ik ben er alleen eens in het centrum geweest.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
kanaleneiland en overvecht
topwijken
zie eens meer van de wereld jongemanquote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen eens in het centrum geweest.
Ohja en bij Tivoli, maar geen idee waar dat precies lag in Utrecht.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zie eens meer van de wereld jongeman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |