Waarom wel?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Maar waarom niet dolberg brengen voor lasse
Bedankt dat je me speciaal vindtquote:Op woensdag 7 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ik denk dat je de eerste bent
Ze zongen de hele tijd al.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En nu 90 minuten lang zingen.
Ajax publiek
Moet ik anders een tussenstand laten zien? doe het zo hoorquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En nu 90 minuten lang zingen.
Ajax publiek
ik heb zo'n vermoeden dat jij een hekel aan ajax hebtquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet wel echt een enorme hekel hebben aan voetbal als je naar ajaxgaat zitten kijken als je
Ronaldo
aan het werk kan zien
Nee, jij mag een ziekte krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik anders een tussenstand laten zien? doe het zo hoor
lolquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet wel echt een enorme hekel hebben aan voetbal als je naar ajaxgaat zitten kijken als je
Ronaldo
aan het werk kan zien
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens vele rotterdammers is hij nu geen echte feyenoorder
Dat gebeurt ook wel eens bij dartsquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bizar spel is het toch, wedstrijd ineens gekanteld
Sukkeltjequote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ronaldo
aan het werk kan zien
crocodil dundee 2 is ook opquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ronaldo
aan het werk kan zien
De kans dat Benfica en Ajax nog met evenveel punten eindigen was sowieso al niet te groot...quote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Oh zo belangrijk deze goal, want stel dat Ajax alsnog verliest met 2-1, is het onderling resultaat in het voordeel.
Hetzelfde geldt voor Feyenoord of PSVquote:Op woensdag 7 november 2018 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat jij een hekel aan ajax hebt
hmf of klaasquote:Op woensdag 7 november 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
HMF zet zichzelf echt ontzettend te kijk vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |