Echt hè. Dit lijkt nergens op.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax is weer lekker ouderwets aan het kutten.
dat was een boerquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Vonk had nooit van dat soort gekke acties, en dat was ook een Afrikaan
Mad.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Benieuwd of diezelfde losers weer zo snel weg zijn als in de uitwedstrijd tegen Bayern
Sylvana is het hiermee oneens.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Confetti het volgende:
Dit is ABSOLUUT niet racistisch bedoeld maar..
Afrikaanse keepers hebben een patent op dit soort rare acties.
We moeten nog een uur.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we zo lelijk moeten verliezen van dit vieze Benfica.
bij heerenveen wel wat rare dingen gedaanquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Vonk had nooit van dat soort gekke acties, en dat was ook een Afrikaan
Joh.quote:
Harvardquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
maar dit was helemaal geen fout van onana
het was een fout van de Ligt
alleen de echte kenners zien dat
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WERELDTALENTEN, AJAX GAAT DE CL WINNEN
100 MILJOEN VOOR DE KEEPER
Hoi Adolfquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons aller Ajax
Misselijkmakende tyfusjudn
Dat heeft elke keeper, maar hij had er geen patent opquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij heerenveen wel wat rare dingen gedaan
In tegendeel, ik lach me kreupelquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
HMF komt echt ontzettend razend over.
Zijn werkdag zal niet heel spannend geweest zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
HMF komt echt ontzettend razend over.
Je oogt nogal gespannen en ontzettend gefrustreerd over de gang van zaken dit seizoen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In tegendeel, ik lach me kreupel
Ik ga jouw koent kapoet maken in de rust klaasquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
kijk ten hag kijken
hij gaat onana kapoet maken in de rust hahahaha
50 mensen redden op een dag begint te vervelenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn werkdag zal niet heel spannend geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |