Blijft niet veel meer over, het gaat te goed daar, ze worden braaf uitbetaald in Regie-Credits elke dag.. elke Neukbeurt, KonkelTeverij, Trollemars of Succesvolle aangezwengelde Scam/Fittie/LeugenParade wordt steevast beloond met cadeaus van Achter in de vorm van karrevrachten hout en Plezierig "Onverwachte Gasten" met allerlei leuks, e-mails met beloftes en toeleveranciers die van allles "over" hebben..quote:
Ik niet hoor.quote:
Een zaaddodend gesprek tussen Gerrit en Shelley.quote:
Drukpunt masseuse.quote:
Ze heeft haar prijs laten zakken tot onder de zorgvergoeding... dat scheelt weer... en já natúúrlijk hebben "de mense" baat bij haar behandelingenquote:
Fokje Moeder heet ze in het echt.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zal wel niet haar echte naam zijn . eerder een gerda of een fokje
schaamnaamquote:Op woensdag 7 november 2018 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fokje Moeder heet ze in het echt.
En als je er niets van merkt dan werkt het ook hoorquote:Op woensdag 7 november 2018 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft haar prijs laten zakken tot onder de zorgvergoeding... dat scheelt weer... en já natúúrlijk hebben "de mense" baat bij haar behandelingenelk ander antwoord zet haar werkeloos buitenspel
ja raar weerquote:Op woensdag 7 november 2018 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gezellig wat drinken bij de containers....
Tis namelijk een nogal krap plekje daar...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2018 16:55 schreef mazaru het volgende:
Tim staat op niemand op slechte voet.
![]()
Tel ik weer niet mee!
Hij heeft last van bevroren emoties,komt goed.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:55 schreef mazaru het volgende:
Tim staat op niemand op slechte voet.
![]()
Tel ik weer niet mee!
quote:Op woensdag 7 november 2018 16:56 schreef mazaru het volgende:
Tim heeft het koud
Mevrouw zegt dat dat bevroren emoties zijn die aan het ontdooien zijn
Valt allemaal niet op hoorquote:Op woensdag 7 november 2018 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer over, het gaat te goed daar, ze worden braaf uitbetaald in Regie-Credits elke dag.. elke Neukbeurt, KonkelTeverij, Trollemars of Succesvolle aangezwengelde Scam/Fittie/LeugenParade wordt steevast beloond met cadeaus van Achter in de vorm van karrevrachten hout en Plezierig "Onverwachte Gasten" met allerlei leuks, e-mails met beloftes en toeleveranciers die van allles "over" hebben..
De Show loopt als een trein
ligt eraan of febo je mag of niet las ikquote:Op woensdag 7 november 2018 16:57 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit: ik zit ook te wachten op een huisje dat gaat toch niet voor die van mij?
Lotus: weet ik niet
Moet die ook Mike maar gaan aftrekkenquote:Op woensdag 7 november 2018 16:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ligt eraan of febo je mag of niet las ik
Nee hoor, de boomhutten man vroeg aan Lotus om een ontwerp te maken of een maquette.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit zegt het is nogal een dingentje want ik wacht ook op een huisje. Dit gaat toch niet voor dat huisje van mij. Eerst zegt lotus op zeer korte termijn en daarna van tuurlijk gaat dat huisje van jou voor nadat Gerrit zegt ik wacht er al 3 maanden op Wil je zo een vierkanten zegt lotus kan je niet iets creatievers bedenken. Wat een kutopmerking van haar. Die boomhut laat ze ook door een ander ontwerpen.
Lotus stelt voor om iets anders te verzinnen dan een vierkant huisje....quote:Op woensdag 7 november 2018 16:57 schreef chufi het volgende:
Ger wacht op een huisje...Doe er dan wat voor
Ik zou een bushokje voor hem regelen,kan hij daar wachten.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:57 schreef chufi het volgende:
Ger wacht op een huisje...Doe er dan wat voor
Ik hoor het haar net zeggen, dat die man zou kijken om er een te bouwen met zo weinig mogelijk hout.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hoor, de boomhutten man vroeg aan Lotus om een ontwerp te maken of een maquette.
Niet liegen Koos, en ja die vierkant blokkendozen getuigen niet echt van originality.
Ja echt he, ook hij is jaloersquote:Op woensdag 7 november 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou een bushokje voor hem regelen,kan hij daar wachten.
Hij heeft al een harses als een weggewaaid tramhuisjequote:Op woensdag 7 november 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou een bushokje voor hem regelen,kan hij daar wachten.
en gele jas vd NSquote:Op woensdag 7 november 2018 17:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft al een harses als een weggewaaid tramhuisje
Klopt, maar ze mag zelf het ontwerp doen. En indien niet genoeg geld, werd het ook nog eens in fases gerealiseerd.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor het haar net zeggen, dat die man zou kijken om er een te bouwen met zo weinig mogelijk hout.
Je moet je gekleurde bril eens af zetten als je streamtquote:Op woensdag 7 november 2018 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor het haar net zeggen, dat die man zou kijken om er een te bouwen met zo weinig mogelijk hout.
Hoezo een kut opmerking? Ze denkt lekker out of the box...zouden meerderen eens moeten doen daar met allemaal van die domme hutjes...vooral die van Brandon en Brenda is saai...quote:Op woensdag 7 november 2018 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit zegt het is nogal een dingentje want ik wacht ook op een huisje. Dit gaat toch niet voor dat huisje van mij. Eerst zegt lotus op zeer korte termijn en daarna van tuurlijk gaat dat huisje van jou voor nadat Gerrit zegt ik wacht er al 3 maanden op Wil je zo een vierkanten zegt lotus kan je niet iets creatievers bedenken. Wat een kutopmerking van haar. Die boomhut laat ze ook door een ander ontwerpen.
ik hou me er verre vanquote:Op woensdag 7 november 2018 17:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat, maar dat hele gefrustreerde gedrag zit dieper dan jaloezie hoor
Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Oe Oequote:Op woensdag 7 november 2018 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer over, het gaat te goed daar, ze worden braaf uitbetaald in Regie-Credits elke dag.. elke Neukbeurt, KonkelTeverij, Trollemars of Succesvolle aangezwengelde Scam/Fittie/LeugenParade wordt steevast beloond met cadeaus van Achter in de vorm van karrevrachten hout en Plezierig "Onverwachte Gasten" met allerlei leuks, e-mails met beloftes en toeleveranciers die van allles "over" hebben..
De Show loopt als een trein
Misselijke opmerking weer van je. Mag ik mijn mening hebben en schrijven wat ik wil. Ik flik dit ook niet bij jou en dit is al de zoveelste opmerking van je.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Je moet je gekleurde bril eens af zetten als je streamt
Nee joh! Ze zijn al druk op zoek naar een andere Tarzan.... Adriaan wil niet meer en Mike gaat ook niet snel genoeg..quote:Op woensdag 7 november 2018 17:00 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wegstemmen als die boomhut staat, oh wacht de febo bepaald..
Dus Ruud komt terug in zijn Tarzanslipquote:Op woensdag 7 november 2018 17:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee joh! Ze zijn al druk op zoek naar een andere Tarzan.... Adriaan wil niet meer en Mike gaat ook niet snel genoeg..
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dus Ruud komt terug in zijn Tarzanslip
Mjah..als je op Gerrit moet wachten dan heb je over 2 jaar nog niets..quote:Op woensdag 7 november 2018 17:04 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie Lotus er voor aan om ervoor te zorgen dat Gerrit weggestemd wordt zodat zij eerder haar boomhut kan krijgen
Ze doet gaan zak, en krijgt van buiten een BoomVila voorgeschoteld... en iedereen daar weet dat dit een Regie-Must is die doorgang moet vinden... Geile Gerrits mislukte neukrelatie en DubbelDekkerBusDroom werden door Achter niet op waarde geschat.. er zijn helaas geen DubbelDekkkerBusProgramma's op SBS .. wel BoomHut XXL Showsquote:Op woensdag 7 november 2018 17:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo een kut opmerking? Ze denkt lekker out of the box...zouden meerderen eens moeten doen daar met allemaal van die domme hutjes...vooral die van Brandon en Brenda is saai...
Dat en dat er één dezer dagen een ruimteschip op het terrein land en en en .......quote:Op woensdag 7 november 2018 17:04 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie Lotus er voor aan om ervoor te zorgen dat Gerrit weggestemd wordt zodat zij eerder haar boomhut kan krijgen
SBS had ooit wel "De Bus".quote:Op woensdag 7 november 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet gaan zak, en krijgt van buiten een BoomVila voorgeschoteld... en iedereen daar weet dat dit een Regie-Must is die doorgang moet vinden... Geile Gerrits mislukte neukrelatie en DubbelDekkerBusDroom werden door Achter niet op waarde geschat.. er zijn helaas geen DubbelDekkkerBusProgramma's op SBS .. wel BoomHut XXL Shows
Wat houdt haar tegen? Ze heeft niks met die gastquote:Op woensdag 7 november 2018 17:04 schreef Yaksa het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 7 november 2018 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misselijke opmerking weer van je. Mag ik mijn mening hebben en schrijven wat ik wil. Ik flik dit ook niet bij jou en dit is al de zoveelste opmerking van je.
Het huisje hoeft hij geen huur te betalen en geen andere plek te zoeken als er B&B gasten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat gezeik van Gerrit niet, als Jef en Jes weggaan dan komt er toch ruimte in dat huisje, even los van het feit dat ie nu al één van de beste slaapplaatsen heeft, namelijk in de yurt.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er moet even TV gemaakt worden in de yurt.
Had je verwacht dat ze zelf iets zouden kunnen bedenken?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze een herhaling gezien van Georgio en Emiel toen in uto 1 over Ruud.
Tja als mensen dunschillers gebruiken om gehakt rul te bakken wordt het nooit wat met de aardappelschilkunsten van shelleyquote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammer, die vorige aardappel kon je beter zien, die was echt vierkant...deze is rechthoekig. Op die manier mag je wel tien kilo schillen, wil je een pan bij elkaar krijgen
[ afbeelding ]
Ik schil mijn aardappelen helemaal niet meer.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Jammer, die vorige aardappel kon je beter zien, die was echt vierkant...deze is rechthoekig. Op die manier mag je wel tien kilo schillen, wil je een pan bij elkaar krijgen
[ afbeelding ]
Ik denk dat één van de scriptschrijvers hier een stijfje van krijgt ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze een herhaling gezien van Georgio en Emiel toen in uto 1 over Ruud.
Nee is toch echt een hele slecht kopie elke keer. DIe lui kunnen niets zelf verzinnen. Bahquote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze zelf iets zouden kunnen bedenken?
Met zulke maten heb je geen vijanden meer nodigquote:Op woensdag 7 november 2018 17:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de scriptschrijvers hier een stijfje van krijgt ofzo.
Dit soort rare shit doe je toch niet met je maten?
Dat doe ik met opperdoesersquote:Op woensdag 7 november 2018 17:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik schil mijn aardappelen helemaal niet meer.
Goed afboenen onder de kraan en klaar.
En iedere keer weer Gerrit vernederen. Walgelijke galbakkenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is toch echt een hele slecht kopie elke keer. DIe lui kunnen niets zelf verzinnen. Bah
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef mazaru het volgende:
Tim: We hadden afgesproken dat ALLEEN met Shelley praten is de spek om de kat binden
Nee en vooral hoe ze nu overacteren en een heel slecht toneelstukje opvoeren. Vooral Gerrit is zo gemaakt aan het doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de scriptschrijvers hier een stijfje van krijgt ofzo.
Dit soort rare shit doe je toch niet met je maten?
Zo deed hij ook tegen Jessie. Mike vind het leuk om geadoreerd te wordenquote:
Tuurlijk ik vind dat stoere ik heb er niks mee een beetje raar.quote:
Vast om zich een houding te geven, hebben veel mannenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk ik vind dat stoere ik heb er niks mee een beetje raar.
Jessie was geen bed materiaalquote:Op woensdag 7 november 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo deed hij ook tegen Jessie. Mike vind het leuk om geadoreerd te worden
Zo onaantrekkelijkquote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vast om zich een houding te geven, hebben veel mannen
Jessie was niet sletterig genoeg om bij hem in bed te kruipen.quote:
Nee joh, Lotus is tegendraads en niet zo slaafs als Jessie toen deed waar hij niet van houdt.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo deed hij ook tegen Jessie. Mike vind het leuk om geadoreerd te worden
Oké, dan is het huisje van Jef en Jess dus prima voor hem.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het huisje hoeft hij geen huur te betalen en geen andere plek te zoeken als er B&B gasten zijn.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee joh, Lotus is tegendraads en niet zo slaafs als Jessie toen deed waar hij niet van houdt.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie was niet sletterig genoeg om bij hem in bed te kruipen.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee joh, Lotus is tegendraads en niet zo slaafs als Jessie toen deed waar hij niet van houdt.
Ja dacht ik ook al aan, en Merel wil een mocrotentquote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, dan is het huisje van Jef en Jess dus prima voor hem.
Tegendraads? Dat zie ik echt niet. Ze doet niet anders dan veren in zijn reet steken en aan hem vast plakkenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met Sjekkie.quote:
Eh het is een act, hoor ze eensquote:Op woensdag 7 november 2018 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Als Gerrit zich dit laat aanleunen dan spoort die gozer echt ook niet.
Welnee Lotus is een mooie meid. Er is een klik .quote:
Daarom je zet je zelf toch niet zo neer op tv. Een heel slecht toneelstukje tv maken. Het amateurtoneel in een of ander dorpje zijn nog beterquote:
Ah het raakt je, duidelijk dusquote:Op woensdag 7 november 2018 17:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Flikker op met je achterlijke opmerkingen.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie?ik ken wel 33 honden die zo heten geloof ik
Het is een beetje kinderachtig dit soort reacties. Je zit niet in ONZquote:Op woensdag 7 november 2018 17:17 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ah het raakt je, duidelijk dusJaloers!
Is wel de bedoeling.quote:
Vers Nieuw MooiPopje die ineens alles krijgt wat haar Gluipkutje begeert .. da's prima basis voor een RLS.. verrekquote:
Ze doet wel wat ...in korte tijd 3 jaloerse zuurpruimen die haar bloed inmiddels wel kunnen drinken ..quote:Op woensdag 7 november 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet gaan zak, en krijgt van buiten een BoomVila voorgeschoteld... en iedereen daar weet dat dit een Regie-Must is die doorgang moet vinden... Geile Gerrits mislukte neukrelatie en DubbelDekkerBusDroom werden door Achter niet op waarde geschat.. er zijn helaas geen DubbelDekkkerBusProgramma's op SBS .. wel BoomHut XXL Shows
gisteren was het journalistiek? huhquote:Op woensdag 7 november 2018 17:20 schreef Mylene het volgende:
Gerrit zegt dat hij rechten heeft gestudeerd![]()
.
Gerrit is een wonderkind.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:20 schreef yaello het volgende:
[..]
gisteren was het journalistiek? huh
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:20 schreef Mylene het volgende:
.
Alles onafgemaakt ...quote:Op woensdag 7 november 2018 17:20 schreef yaello het volgende:
[..]
gisteren was het journalistiek? huh
Billy 2quote:Op woensdag 7 november 2018 17:20 schreef Mylene het volgende:
.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit heeft een OTA onderbroek.
Ja dat weten ze daar toch ook. Ik heb ook een studie gedaanquote:
Dat meen je niet? Vandaar dat Punk en Gizmo er niet zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp schijnt op iedere TR tegen een Fries te bannen gelijk
Welke kans?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:23 schreef pollewop77 het volgende:
Mike heeft kippenvel
Hij vindt het geweldig dat Lotus deze kans krijgt
potverdorie, streamwissel naar gerrit of shel
Huh Lotus zit aan tafel?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom loopt Joa met Lotus onder zijn arm?
Was het mooi? Ze zal vast al wel wat repertoire hebbenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:24 schreef Jian het volgende:
Goed hoor Lotus, complimenten aan een singer-songwriter
quote:
Parfumquote:Op woensdag 7 november 2018 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen heeft Lotus vandaag ook voor een Parfum lijn actie ondernomen, een kerstboom gemaakt, met de boomhutman rond gelopen en een nummertje geschreven.
En Kamp zuur maar klagen vanuit de stinkhut of de schommel dat alles bij Lotus komt aanwaaien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Exactquote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef pollewop77 het volgende:
Ik denk dat ik weet wat het is.
Lotus pakt door in dingen, ze gaat niet achterover leunen tot het haar aanwaait. Dat doen die andere dames dus wel.
Ze is continu tot vervelens toe met haar ukelele bezig, continu aan't zingen. Ging meteen op Erik af voor haar boomhut. Pakt haar verslaving aan
Ik zie een Brenda en een Merel niks doen behalve roddelen, stoken en bestellen
en weer streamwissel naar een shelley of gerritquote:Op woensdag 7 november 2018 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lotus verteld,..aan Meik
popstars meegedaan
Pff geen zin in dat gezeikquote:Op woensdag 7 november 2018 17:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
en weer streamwissel naar een shelley of gerrit
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus pakt door in dingen, ze gaat niet achterover leunen tot het haar aanwaait. Dat doen die andere dames dus wel.
Ze is continu tot vervelens toe met haar ukelele bezig, continu aan't zingen. Ging meteen op Erik af voor haar boomhut. Pakt haar verslaving aan
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef pollewop77 het volgende:
Dat geloof ik graag! Maar ja, sluit je aan bij haar en wie weet wat er op je pad komt toch?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is een little Miss perfect... en ik begrijp dat dat zwaar irritant is voor loosers.
Je verward "Plannen maken" continue met "Regie aan het werk zetten om dingen te laten aanwaaien"quote:Op woensdag 7 november 2018 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh en Lotus had ook nog samen met Shelly plannen gemaakt voor de kids met een evenement.
Maaar verder komt alles aanwaaien hoor.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah slecht licht het was een plank
Whoehahahahahaquote:Op woensdag 7 november 2018 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je verward "Plannen maken" continue met "Regie aan het werk zetten om dingen te laten aanwaaien" [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je verward "Plannen maken" continue met "Regie aan het werk zetten om dingen te laten aanwaaien" [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die boomhut is er nog niet maar tot nu toe slaapt ze nog bij Mikequote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef Toweler het volgende:
Hoe ik op de krant lees slaapt lotus niet meer bij Mike en dat Mike in de boomhut mag komen logeren
Iemand die kan reageren?
Die ligt vanavond gewoon bij Mikequote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef Toweler het volgende:
Hoe ik op de krant lees slaapt lotus niet meer bij Mike en dat Mike in de boomhut mag komen logeren
Iemand die kan reageren?
Ik snap je vraag niet helemaal?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef Toweler het volgende:
Iemand die kan reageren?
Sjah.. lach maar.. ze doen zelf helemaal geen zak.. plannen roepen en daagsdaarna de HappyMails rond bléren wie wie er allemaal komen om dingen realiserenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Whoehahahahahanou je bent tenminste standvastig
Dat is vooral kamp zuurquote:Op woensdag 7 november 2018 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. lach maar.. ze doen zelf helemaal geen zak.. plannen roepen en daagsdaarna de HappyMails rond bléren wie wie er allemaal komen om dingen realiseren
kan ook nietquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:38 schreef Jian het volgende:
Dat Gerrit hier aan toegeeft is op zich niet zo heel raar hoor. Onder studenten is dit gedrag, met name ook bij ontgroeningen vrij gangbaar, het verstevigt de onderlinge broederband..
Gerrit vnd het zelf geweldigquote:Op woensdag 7 november 2018 17:38 schreef Jian het volgende:
Dat Gerrit hier aan toegeeft is op zich niet zo heel raar hoor. Onder studenten is dit gedrag, met name ook bij ontgroeningen vrij gangbaar, het verstevigt de onderlinge broederband..
Joa doet heel goed.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef Mylene het volgende:
Zeik niet Joa, laat Eric zijn biertje nemen.
Jaaaa!quote:Op woensdag 7 november 2018 17:40 schreef pollewop77 het volgende:
Nou daar zijn we weer bij Lotus en Mike
Nee vierkantquote:Op woensdag 7 november 2018 17:40 schreef Mylene het volgende:
Shelly kan ook geen aardappels schillen zeg.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:38 schreef pollewop77 het volgende:
Hoop dat het Erik lukt om te minderen
En een break met een rap van Brandon.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:41 schreef Yurtovic het volgende:
Misschien een saxsolo door het liedje?
quote:
Door wie?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:42 schreef yaello het volgende:
Kut, Joa wordt aangesproken over Gerrit pesten en meteen SL...
Op de krant komt het over dat lotus niet meer bij Mike slaaptquote:Op woensdag 7 november 2018 17:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal?
Lotus heeft afgelopen nacht nog bij Mike geslapen in ieder geval. En die boomhut staat er nog lang niet
Spelen je darmen op?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:42 schreef Yurtovic het volgende:
Zie de wind waai door de bomen, in de yurt waait zelfs de wind.
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lul niet, dat jij die wereld niet kent betekent niet dat hij niet bestaat.
oh haha vannacht wel hoor, geen paniek en ik gok vanavond ook.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:43 schreef Toweler het volgende:
[..]
Op de krant komt het over dat lotus niet meer bij Mike slaapt
Gelukkig nietquote:Op woensdag 7 november 2018 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lul niet, dat jij die wereld niet kent betekent niet dat hij niet bestaat.
Die zit er ook weer een beetje doorheenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:44 schreef yaello het volgende:
[..]
Adriaan, hij is er behoorlijk woest over
Wie pest er Greet dan?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:44 schreef yaello het volgende:
[..]
Adriaan, hij is er behoorlijk woest over
Een echte verslaafde kan niet gecontroleerd gebruiken. Was het maar zo'n feest, dan zou elke verslaafde dat natuurlijk doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Joa wil Erik helpen, als een soort buddy, met de alcoholconsumptie.
Uiteindelijk naar helemaal niets.
Dat is niet de bedoeling, zegt Erik, ik wil wel gewoon mijn biertje drinken, ik wil het alleen onder controle houden.
Hij heeft gelijkt. Hier moeten ze bijv. Een week lang in gekleurde overals lopen zodat ze herkenbaar zijn. Ze moeten fietsen uit de gracht halen, etc. Ontgroeningen zijn echt nog wel een ding.quote:
Tja.. de hele dag roepen dat je Vega bent en verder alles belachelijk vind...quote:Op woensdag 7 november 2018 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit er ook weer een beetje doorheen
Waarom moeten sommige mensen per se elke dag alcohol consumeren?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Een echte verslaafde kan niet gecontroleerd gebruiken. Was het maar zo'n feest, dan zou elke verslaafde dat natuurlijk doen.
Ben dus erg benieuwd hoe het gecontroleerd drinken Erik zal vergaan. Voor hem hoop ik dat het lukt, maar zelf heb ik er een hard hoofd in.
Joa en Tim komen behoorlijk in de buurt van pesten. Maar goed aan de andere kant vindt Gerrit het zelf allemaal prima dus ik zou mij er vooral niet druk om makenquote:Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie pest er Greet dan?
Greet is 'gewoon'depri omdat zijn neukertje hem zelfs niet meer moet.
En de rest heeft plots door dat alleen er over klafen misschien niet genoeg is... maar dat je wat moet laten zien.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit benoemd dat iedereen ineens met muziek bezig is sinds gisteren. Lotus zegt ik voel geen concurrentie![]()
![]()
![]()
dat is wat ik nou echt heerlijk vind, die houding
Die 2 zien =helaas- Greet als maat, dus zou het eerder plagen dan pesten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Joa en Tim komen behoorlijk in de buurt van pesten. Maar goed aan de andere kant vindt Gerrit het zelf allemaal prima dus ik zou mij er vooral niet druk om maken
Geen idee. Heb sowieso nooit iets met drank gehad. Ja als het een lekker smaakje heeft prima maar dat mag ook zonder de alcohol opzich van mijquote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom moeten sommige mensen per se elke dag alcohol consumeren?
Alcoholist.
niemandquote:Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie pest er Greet dan?
Greet is 'gewoon'depri omdat zijn neukertje hem zelfs niet meer moet.
Als hij van zijn verslaving af wil, moet hij dat maar lekker thuis doen en niet in revalidatiecentrum Utopia.......quote:Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Een echte verslaafde kan niet gecontroleerd gebruiken. Was het maar zo'n feest, dan zou elke verslaafde dat natuurlijk doen.
Ben dus erg benieuwd hoe het gecontroleerd drinken Erik zal vergaan. Voor hem hoop ik dat het lukt, maar zelf heb ik er een hard hoofd in.
Hij zei dan ook ik zeg er niets meer over, we hebben er afspraken over gemaakt waarna Lotus zei we hebben het nog wel over dat laatste zinnetje. Kortom, wordt vervolgd.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef utopiabasfan het volgende:
Mike zegt wel dat hij met vuur en vlam niks bedoelde maar dat geloof ik bijna niet.
Geef ze nog een paar weken!quote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef utopiabasfan het volgende:
Mike zegt wel dat hij met vuur en vlam niks bedoelde maar dat geloof ik bijna niet.
Ah, Dellie is dus weer aan het stoken geslagen, dat Greet wel naar zijn vrienden zou luisteren en niet naar haar.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
niemand
is gewoon afgesproken die drie
mbt shelly
Gerrti.. die steeds maar blijft proberen
Joa, Tim zouden dan iets bedenken als warning/straf
en evt billenkoek
scheinheilige shelly vnd het ineens sneu en triest voor Gerrit
Shelley heeft Gerrit nooit leuk gevonden ...............Vind haar nep.......quote:Op woensdag 7 november 2018 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
Nooit, maar dan ook nooit heeft Shelley zich druk gemaakt om Gerrits welbevinden en dan nu helemaal boos zijn?
Dat zie je goed.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Shelley heeft Gerrit nooit leuk gevonden ...............Vind haar nep.......
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geef ze nog een paar weken!
waarschijnlijk kotsen wij ze tegen die tijd uit
Ja ik denk dat hij het gewoon zegt om het zeggen voor de kijkers en wat mensen eromheen denken maar zijn gevoelens zijn er wel denk ikquote:Op woensdag 7 november 2018 17:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij zei dan ook ik zeg er niets meer over, we hebben er afspraken over gemaakt waarna Lotus zei we hebben het nog wel over dat laatste zinnetje. Kortom, wordt vervolgd.
Eens hoor, ik vind haar ook echt een beetje raarquote:Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Shelley heeft Gerrit nooit leuk gevonden ...............Vind haar nep.......
dus datquote:Op woensdag 7 november 2018 17:48 schreef Soulraven het volgende:
Shelley wil gewoon dat Ger wel achter haar aan blijft lopen maar dat ze er verder niks voor hoeft te doen. En tim en joa proberen dat te stoppen.
Zodra het een stelletje word.... dan zijn wij ze zatquote:Op woensdag 7 november 2018 17:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geef ze nog een paar weken!
waarschijnlijk kotsen wij ze tegen die tijd uit
Volgens mij loopt Gerrit nog steeds met zijn ziel onder z'n armen hoor. Hij was vanmorgen weer behoorlijk depressief. Ik vind dat ze behoorlijk dwangmatig bezig zijn met Gerrit weghouden bij Shelley. Maar dat Shelley zich daar nu opeens weer druk om maakt, vind ik dan ook wel weer heel erg grappigquote:Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk.. laten we niet vergeten dat Gerrit de laatste weken zwaar met zijn ziel onder zijn arm daar rond liep.
Joa en Tim trekken hem daar uit... de manier waarop zal hier en daar niet iedereen begrijpen... maar boeie.. Het werkt wel.
Gerrit is de laatste dagen beter te pruimen.. en Gerrit weet dat zelf ook.
Dat sommige cossers of bewoners dat niet snappen of niet zouden willen is Prima... maar daar koopt Gerrit niets voor.
Samengevat: Dit heeft Gerrit ff nodig, en de Gebroeders steunen hem,
So sayeth the shepherd So Sayeth the Flock!quote:Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk.. laten we niet vergeten dat Gerrit de laatste weken zwaar met zijn ziel onder zijn arm daar rond liep.
Joa en Tim trekken hem daar uit... de manier waarop zal hier en daar niet iedereen begrijpen... maar boeie.. Het werkt wel.
Gerrit is de laatste dagen beter te pruimen.. en Gerrit weet dat zelf ook.
Dat sommige cossers of bewoners dat niet snappen of niet zouden willen is Prima... maar daar koopt Gerrit niets voor.
Samengevat: Dit heeft Gerrit ff nodig, en de Gebroeders steunen hem,
Jaquote:Op woensdag 7 november 2018 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met wie zit Erik te bellen?
"Ja met Erik, ja, van de overkant..op de camping"
Het kan allemaal tegenwoordig. Het was ooit tegen de Utopia regels dat je geen bekende van buitenaf mocht betrekken als je in Utopia zit, maar blijkbaar mag het nu gewoon...quote:Op woensdag 7 november 2018 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met wie zit Erik te bellen?
"Ja met Erik, ja, van de overkant..op de camping"
Lol.. dit klinkt niet echt als een bekende hoor.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan allemaal tegenwoordig. Het was ooit tegen de Utopia regels dat je geen bekende van buitenaf mocht betrekken als je in Utopia zit, maar blijkbaar mag het nu gewoon...
Ja en gaat redelijk verquote:Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkt. Hier moeten ze bijv. Een week lang in gekleurde overals lopen zodat ze herkenbaar zijn. Ze moeten fietsen uit de gracht halen, etc. Ontgroeningen zijn echt nog wel een ding.
Zie je, aantrekken en snel weer afstoten.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Kriss loopt met Shelly naar Gerrit
Kris zo nog een klap voor je kont
nou komt shelly zoenen
Shelly naast gerrit . ik ken jou
ik wil je zoenen
Grrit ; agh gewoon een geintje
komt wel goed
shell; ja...???
Gerrit ; lief van je
ach hij word niet gepest,dat maken anderen ervan,hij doet het toch allemaal zelf je kan ook nee zeggen als je iets niet wilt,maar ook hij wilt punten verdienen door tv te maken.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:46 schreef Charmian het volgende:
waarom wordt hij geplaagd dan ik kan het niet terugvinden
BBQ,Kringloopwinkel.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor apparaat en hoe komen ze daaraan?
That's my Timquote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tim brengt het weer Heerlijk
quote:
Dat dus. Liefde maakt blind. Soms heb je iemand nodig die je ff weer realistisch laat kijken.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:55 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Hoop dat als je in een soaprelatie zoals Gerrit zit, dat je dan vrienden hebt die je ff een realitycheck geven. Dat doen de broeders gelukkig ook
Oprotten met die clown
dit gesprekje tussen tim en shelly maakt wel het 1 en ander duidelijk. Gezeik om niks dus weer.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef krabje het volgende:
[..]
ach hij word niet gepest,dat maken anderen ervan,hij doet het toch allemaal zelf je kan ook nee zeggen als je iets niet wilt,maar ook hij wilt punten verdienen door tv te maken.
Tim is een linkmiechel die lult twee kanten op. Hij praat op Gerrit in dat het een kut wijf is en gaat dan rondjes wandelen met Shelly en geeft dan alles van haar kant toe. Naar ventjequote:Op woensdag 7 november 2018 17:48 schreef Soulraven het volgende:
Shelley wil gewoon dat Ger wel achter haar aan blijft lopen maar dat ze er verder niks voor hoeft te doen. En tim en joa proberen dat te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |