Van wie is die gele jas die hij draagt?quote:
lag ineens in zijn kistquote:Op woensdag 7 november 2018 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wie is die gele jas die hij draagt?
Jij was de inspiratiequote:
Geen idee, zie het voor het eerstquote:Op woensdag 7 november 2018 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal Marietje wel hebben achtergelatenquote:Op woensdag 7 november 2018 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dacht van Tim?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tim heeft een hele andere langere gele jasquote:
Had het ook niet in beeld maar dacht dat Tim de enige was met een gele jas.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tim heeft een hele andere langere gele jas
Tim hep een capuchon op zijn gele jas.quote:
jas van adrie, maar die wilde hem niet dragen, te lelijk, Gerrit maakte het niet uit was iig een stuk warmer dan zijn rode jasquote:Op woensdag 7 november 2018 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie het voor het eerst
Die is er wel bijquote:Op woensdag 7 november 2018 10:42 schreef Chea49 het volgende:
Miet Jessie er niet bij zitten, bij de zingert?
Die was van Adriaan, maar hij wil hem niet dragen.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2018 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
jas van adrie, maar die wilde hem niet dragen, te lelijk, Gerrit maakte het niet uit was iig een stuk warmer dan zijn rode jas
O, en hij beweert tot nu toe toch dat hij dat zélf heeft bedacht? Ik hoorde hem zeggen dat toen hij in Utopia kwam hij Friese dingen wilde maken.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
"Er kwamen Friese stokers naar me toe en die zeiden ik wil een drankje met je maken", verteld Jef aan de bezoekers
Nu je het zegt. Adriaan zei dat inderdaad gisteren tegen Mari.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
jas van adrie, maar die wilde hem niet dragen, te lelijk, Gerrit maakte het niet uit was iig een stuk warmer dan zijn rode jas
Chea haalt ff het straatwoordenboek.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Shelly; Wat zit je nu te vonken dan?
Stompen? Als klappen uitdelen?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan iemand mij die stompen uitleggen?
Omdat hij weer aan Shelley zat?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan iemand mij die stompen uitleggen?
verlinde?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Ene Rob komt langs voor een boomhut, aanstaande woensdag
Dacht ik ook aan, maar of hij het is geen ideequote:
op de schouder, maar denk idd als straf dat hij naar Shelly kijktquote:
zoeken ze wel een boom uit in het Zwarte Woud?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Lotus is helemaal door het dolle heen dat er iemand komt voor de boomhut
Ze krijgen alles in de schoot geworpen van talpaquote:Op woensdag 7 november 2018 10:51 schreef Dotteke het volgende:
De Nijs?quote:Op woensdag 7 november 2018 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Ene Rob komt langs voor een boomhut, aanstaande woensdag
Ze verdient hetquote:Op woensdag 7 november 2018 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Dat is nog te hoog gegrepen voor hem.quote:
tuurlijk - het schiet anders toch ook totaal niet op daar - 15 nixnutten die daar al meer dan half jaar vakantie aan het vieren zijnquote:Op woensdag 7 november 2018 10:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze krijgen alles in de schoot geworpen van talpa
Geen idee, die houdt meer van ordinair volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:57 schreef DKUp het volgende:
PB zou vast ook wel een fan van haar zijn
quote:Op woensdag 7 november 2018 10:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Stemmen kan weer op je favo
https://www.utopiatv.nl/n(...)nwoner-van-de-week-3
Kiezen tussen de Broeders, Maaik, Adriaan en Lotusquote:Op woensdag 7 november 2018 10:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die heb ik allang niet meer gezien hierquote:Op woensdag 7 november 2018 10:57 schreef DKUp het volgende:
Denk het wel ...quote:Op woensdag 7 november 2018 10:57 schreef DKUp het volgende:
Ik heb op Eriik gestemdquote:Op woensdag 7 november 2018 10:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerritquote:Op woensdag 7 november 2018 11:03 schreef DKUp het volgende:
Kan ik nog iemand helpen om boven Jessie en Jeffrey uit te komen?
Dan stem ik wel of die persoon
Valsssssssssssssquote:Op woensdag 7 november 2018 11:03 schreef DKUp het volgende:
Adriaan staat boven Lotus, kun je beter op haar gaan.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:03 schreef DKUp het volgende:
Vroeg me ook al af waar ze is gebleven.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die heb ik allang niet meer gezien hier
Gerrit zegt men hier.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:03 schreef DKUp het volgende:
Er staat verdomme een link bij ...quote:Op woensdag 7 november 2018 11:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan dat stemmen nooit vinden
Link hierboven ergens.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Zou Merel moeten weten, die doet de finance.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Mooi, het wordt dus langzaam duidelijk dat die Friese meuk geld kost i.p.v. oplevert. Zullen de anderen dat ook doorkrijgen?
En die gaat er niets van zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou Merel moeten weten, die doet de finance.
Vind het ook wel leuk voor haar, heeft Tim toch maar goed geregeld.quote:
haha werkt er ook een Tim bij de Febo?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk voor haar, heeft Tim toch maar goed geregeld.
Staat gewoon op d ekrant van de Utopia sitequote:Op woensdag 7 november 2018 11:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zal wel overnieuw moetenquote:Op woensdag 7 november 2018 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike leest een mail van de boekhouders voor. SL
3500,00 over.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:14 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niet meer horen wat ze hebben
Maar ze hadden 10.000 betaald 6.000 vertelde ze net aan Hiske
En, dan moet de belasting er nog afquote:
Staat er nu goed.quote:
merel fladdert volgende week naar huisquote:Op woensdag 7 november 2018 11:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel die zelf geen ruk doet, geeft nu even aan de groep aan dat ze misschien meer moeten doen.
Die gaat nog lang niet............quote:Op woensdag 7 november 2018 11:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
merel fladdert volgende week naar huis
Die lamlul is e gehele dag aan het werk en is niet te beroerd om wat te doen.......Er zijn anderen die de titel lamlul verdienen............Wil je namen?........quote:Op woensdag 7 november 2018 11:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Goed idee, iedereen producten maken!
Adriaan heeft het alleen over bezuinigen, die lamlul gaat nooit iets produceren.
Wen er maar aan, ze gaat de vergaderingen weer leiden, en wij mogen weer gaan lijdenquote:
Jij zou cabaretier moeten worden.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die lamlul is e gehele dag aan het werk en is niet te beroerd om wat te doen.......Er zijn anderen die de titel lamlul verdienen............Wil je namen?........
armbandjes, frutsels, houten dingenquote:Op woensdag 7 november 2018 11:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Iedereen heeft vette producten zegt Christel.
Welk product heeft haar holmaatje Hiske dan?
Wou je anders beweren dan????????????????quote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Jij zou cabaretier moeten worden.![]()
De hele dag aan het werkquote:Op woensdag 7 november 2018 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die lamlul is e gehele dag aan het werk en is niet te beroerd om wat te doen.......Er zijn anderen die de titel lamlul verdienen............Wil je namen?........
Ik zou daar zo erg tegenin gaan. Wie denkt dat wijf wel niet dat ze is...quote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wen er maar aan, ze gaat de vergaderingen weer leiden, en wij mogen weer gaan lijden
Jaquote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wou je anders beweren dan????????????????
Gerrit?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Anderen verdienen en Adriaan bouwt, maakt schoon etc.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De hele dag aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
Adriaan is de grootste lamlul van allemaal. Wat verdient hij nou voor de groep? Niets.
Dat zijn producten van Christel.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
armbandjes, frutsels, houten dingen
Ja Merel gaf akkoordquote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zou daar zo erg tegenin gaan. Wie denkt dat wijf wel niet dat ze is...
Jullie hebben andere streams dan ik heb waarschijnlijk...............Je krijgt bijval yippie, maar Adriaan is de hele dag bezig...........Pearl, Hans Anders........Neem een bezoekje.....quote:Op woensdag 7 november 2018 11:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De hele dag aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
Adriaan is de grootste lamlul van allemaal. Wat verdient hij nou voor de groep? Niets.
Ik bedoel dat ik tegen dat afkappen van hiske in zou gaan.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Merel gaf akkoord
Ik moet lachen, maandag zou er nog geen wasmachine, droger of water koker komen Vandaag dus wel weer ze weten ook niet wat ze willen
oja ik las het verkeerdquote:Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat zijn producten van Christel.
Dus jij wou beweren dat Hiske, Christel, Tim, Brandon, Jessie, Jeff en Merel meer doen dan Adriaan?............quote:
Ga zelf maar naar de opticien zal je goed doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie hebben andere streams dan ik heb waarschijnlijk...............Je krijgt bijval yippie, maar Adriaan is de hele dag bezig...........Pearl, Hans Anders........Neem een bezoekje.....
klopt. schoonmaken, vegen. wassenquote:Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie hebben andere streams dan ik heb waarschijnlijk...............Je krijgt bijval yippie, maar Adriaan is de hele dag bezig...........Pearl, Hans Anders........Neem een bezoekje.....
Adriaan is de hele dag aan het werk voor Utopia, hij verdiend dan wel geen geld maar is van de vroege ochtend tot aan slapen s'avonds toe bezigquote:Op woensdag 7 november 2018 11:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij wou beweren dat Hiske, Christel, Tim, Brandon, Jessie, Jeff en Merel meer doen dan Adriaan?............
Walgelijk wijf............Zou ik niet mee samen kunnen leven, wil de hele dag de controle hebben...quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:25 schreef Chea49 het volgende:
Mike wil Martin achter de bar hebben. Dat wordt herrie met barbaas en bazin Jess en Jeff.
Kerel, ik ga niet eens met je in discussie..........Niet serieus te nemen zeg maar.......quote:Op woensdag 7 november 2018 11:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ga zelf maar naar de opticien zal je goed doen.
Heewrluk nieuwsquote:Op woensdag 7 november 2018 11:25 schreef Chea49 het volgende:
Mike wil Martin achter de bar hebben. Dat wordt herrie met barbaas en bazin Jess en Jeff.
Die gek maakt utopia kapot met dat obsessieve krankzinnige eetgelul van hem.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan is de hele dag aan het werk voor Utopia, hij verdiend dan wel geen geld maar is van de vroege ochtend tot aan slapen s'avonds toe bezig
En de rest...............Maar nee hij doet niets.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
klopt. schoonmaken, vegen. wassen
Dat dus, maar nee, er zijn erbij die dat niet zien of kijken geen streams kan ook nog...quote:Op woensdag 7 november 2018 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan is de hele dag aan het werk voor Utopia, hij verdiend dan wel geen geld maar is van de vroege ochtend tot aan slapen s'avonds toe bezig
Hij doet niks nuttigs, dat is wat anders.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En de rest...............Maar nee hij doet niets.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die gek maakt utopia kapot met dat obsessieve krankzinnige eetgelul van hem.
Die moet je niet ál te serieus nemen joh.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die gek maakt utopia kapot met dat obsessieve krankzinnige eetgelul van hem.
Kerel hoe op.........quote:Op woensdag 7 november 2018 11:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij doet niks nuttigs, dat is wat anders.
Dat is net zo'n slecht idee als Jeffry die alcohol verkoopt.quote:
Het is Martijn, die ook die Hollandse avond heeft geregeld. 1 belletje en hij brengt alles.quote:
Martijn inderdaad. Hoorde Mike zijn naam noemen om de bar te doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is Martijn, die ook die Hollandse avond heeft geregeld. 1 belletje en hij brengt alles.
En dan kan je als bewoners zeggen, dat je een mega feest hebt neergezet
Dat mannetje wat heel veel geld vraagt? Of is dat die DJ niet?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is Martijn, die ook die Hollandse avond heeft geregeld. 1 belletje en hij brengt alles.
En dan kan je als bewoners zeggen, dat je een mega feest hebt neergezet
Hij regelt ook de tenten, hij heeft die Hollandse avond onder andere geregeld. Biertaps, alles verhuurt die vent. Ik heb geen cap.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat mannetje wat heel veel geld vraagt? Of is dat die DJ niet?
Ja hij gingquote:Op woensdag 7 november 2018 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
En ineens lopen ze allemaal rond om een tent te verplaatsen_O-
https://www.feestverhuurhetgooi.nl/quote:Op woensdag 7 november 2018 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij regelt ook de tenten, hij heeft die Hollandse avond onder andere geregeld. Biertaps, alles verhuurt die vent. Ik heb geen cap.
Talpa heeft zeker de windmachine aangezet in de studio.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:32 schreef UtoStreamer het volgende:
tent ging de lucht in tijdens SL ?
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
https://www.feestverhuurhetgooi.nl/
[ afbeelding ]
dank je wel. Kijk Koekiebakkie, Martijnquote:Op woensdag 7 november 2018 11:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigendom.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach, de tent is kapot... Ahh die plakken we wel. Dat ding eigendom of gehuurd/geleend?
Die gaan volgende week weg, daar durf ik wel wat op te wedden........quote:
Van alle 'markten' thuis.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jeff ?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:35 schreef danaqui het volgende:
Alcootje weer"irritante gedoe" tegen wie weet ik niet
Voor een prikkie gekocht dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Ach, de tent is kapot... Ahh die plakken we wel. Dat ding eigendom of gehuurd/geleend?
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:37 schreef chufi het volgende:
Nou goed plan dat liedje op de korte termijn wat realistisch is zoals jij denkt dat jij wilt , misschien met Brandon .. blabla
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom heeft Brandon fiets schoenen mee genomen ?
Tis ook een figuur hoor.
Een nummer op korte termijn lijkt super vet.... Rowena was een half jaar bezig voordat er iets kwam..quote:Op woensdag 7 november 2018 11:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]zodat t lijkt dat ze niet weggaan
Is er eigenlijk al akkoord gegeven vanuit de groep om zoveel geld te investeren voor een liedje puur voor hem zélf?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
In 30 seconden heeft ze al 3 keer gezegd snap je, als je begrijpt wat ik bedoel. Alleen maar hameren over de korte termijn om dat lied te maken.
Ze zitten volgens mij gewoon een soort voorgeschreven teksten op te lepelen tegen elkaar.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij staat strak van de pillen volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
jess: dan kunnen we buiten er ook mee verder
jeff kijkt glazig
ja
echt ze overruled bil met gemakquote:Op woensdag 7 november 2018 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Jef probeert nog iets voor te stellen om wat meer harmonie te krijgen in de groep...
Maar zij kapt alles af. Het is een teringwijf hoor
Dus voor Jess en Jeff is een nieuwe samenleving op bouwen: Wat kunnen we hier doen om het vervolgens mee naar buiten te nemen.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
jeff kijkt glazig
ja
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al akkoord gegeven vanuit de groep om zoveel geld te investeren voor een liedje puur voor hem zélf?
Hij praat ook met een droge bek, zo lijkt het, duidt er wel op ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij staat strak van de pillen volgens mij
Die zijn alléén maar voor zichzelf bezig, voor straks buiten.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
jeff kijkt glazig
ja
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus voor Jess en Jeff is een nieuwe samenleving op bouwen: Wat kunnen we hier doen om het vervolgens mee naar buiten te nemen.
Opzouten, met lege handen kruipend die poort uit.
Dank je, jij antwoord tenminste.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:41 schreef danaqui het volgende:
[..]Nog niet, en ze vragen het niet ze doen het gewoon
die verdient ook niks meerquote:Op woensdag 7 november 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
Narcist, alcojunk en flapdrol hebben een horloge van 200 euro besteld. Brandon mag bij Godsgratie een horloge van 15 euro bestellen
[ afbeelding ]
Die werkt harder dan die drie bij elkaarquote:
Die wil zélf een goedkoop ding. Hij kreeg ook al nieuwe bouwschoenen.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
Narcist, alcojunk en flapdrol hebben een horloge van 200 euro besteld. Brandon mag bij Godsgratie een horloge van 15 euro bestellen
[ afbeelding ]
Brandon maakt geen televisie, hij mag God op zijn blote knieën danken voor deelname aan dit programmaquote:Op woensdag 7 november 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moest van Wim. Mijn verbazing kwam meer omdat Brandon een horloge van 15 euro moet vragen aan de groep en die drie walgelijke wigzwammers het gewoon bestellen en een klap op de schouder krijgen dat ze dat doen door de 'boekhouder'quote:Op woensdag 7 november 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wil zélf een goedkoop ding. Hij kreeg ook al nieuwe bouwschoenen.
Komt waarschijnlijk omdat Brandon niets verdiend en de boys wel?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moest van Wim. Mijn verbazing kwam meer omdat Brandon een horloge van 15 euro moet vragen aan de groep en die drie walgelijke wigzwammers het gewoon bestellen en een klap op de schouder krijgen dat ze dat doen door de 'boekhouder'
Komt zo als verrassing.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
A3 had toch iets met bloembollen? Zegt hij helemaal niet.
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat Brandon niets verdiend en de boys wel?
1 Houten kistje met fles was toch wel genoeg geweest? Maar nee hoor beide heren lopen met zon houten kistje en 2 volle dozen de poort uit... hoeveel flesjes zitten er in zon doos eigenlijk?..quote:Op woensdag 7 november 2018 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Dozen vol drank van Jes gaan zo de poort uit
ze zouden vragen of ze het willen promotenquote:Op woensdag 7 november 2018 11:50 schreef snetje het volgende:
[..]
1 Houten kistje met fles was toch wel genoeg geweest? Maar nee hoor beide heren lopen met zon houten kistje en 2 volle dozen de poort uit... hoeveel flesjes zitten er in zon doos eigenlijk?..
Dan zijn het de wat duurdere merken en die kopen ze niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:49 schreef mazaru het volgende:
De hardloopschoenen van Adriaan kunnen nog een maand mee. Volgens mij kun je makkelijk drie jaar met een paar hardloopschoenen doen
SSSSTTTTTTTTT.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:49 schreef chufi het volgende:
Een eigen nummer over een drankje heeft nog niemand.. Nee alcohol reclames zijn tegenwoordig ook gewoon verboden .. gaat hem niet worden Sjef
Ik had die kop van Hiske gepakt en haar alles laten schoonlikken.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:52 schreef mazaru het volgende:
Wie kookt moet ook de afwas doen vind Hiske
Oh ik dacht dat hij goede schoenen had gekocht?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan zijn het de wat duurdere merken en die kopen ze niet.
dat opwindende toontje van haarquote:Op woensdag 7 november 2018 11:52 schreef mazaru het volgende:
Wie kookt moet ook de afwas doen vind Hiske
Die worden verkocht voor Jeff, onbegrijpelijk dat dat zomaar mag.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:50 schreef snetje het volgende:
[..]
1 Houten kistje met fles was toch wel genoeg geweest? Maar nee hoor beide heren lopen met zon houten kistje en 2 volle dozen de poort uit... hoeveel flesjes zitten er in zon doos eigenlijk?..
bezig ja dat is het.... bezigquote:Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat toontje van die Narcist dan! Manmanman als er 1 geen moer uitvoert is hij het wel maar wel een grote bek dat de vuile borden op het bed worden gegooid als er niet afgewassen wordt. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit een bord af heb zien wassenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:54 schreef chufi het volgende:
Sjef mag niet Jessies naam gebruiken, wel vriendin
ik vind mooiquote:Op woensdag 7 november 2018 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat toontje van die Narcist dan! Manmanman als er 1 geen moer uitvoert is hij het wel maar wel een grote bek dat de vuile borden op het bed worden gegooid als er niet afgewassen wordt. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit een bord af heb zien wassen
Bij de stemming volgende week allemaal op haar stemmen. Zou zo graag haar reactie willen zien.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die komt echt bijna klaar omdat ze wat mag zeggen.
jawel hoor. Gisteravond nog met velen anderenquote:Op woensdag 7 november 2018 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat toontje van die Narcist dan! Manmanman als er 1 geen moer uitvoert is hij het wel maar wel een grote bek dat de vuile borden op het bed worden gegooid als er niet afgewassen wordt. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit een bord af heb zien wassen
Dat weet ik niet, maar als je een wat beter merk koopt kun je er langer mee doen dan enkele maanden. Die hebben daar waarschijnlijk in de regen gelegen ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij goede schoenen had gekocht?
Ik vind ze zooooooooooo dom allemaal. Niemand die door heeft dat er ineens wat wordt gedaan door die sukkeltjes. Narcist heeft wat dat betreft wel gelijk dat het allemaal goudvissen zijnquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ze zooooooooooo dom allemaal. Niemand die door heeft dat er ineens wat wordt gedaan door die sukkeltjes. Narcist heeft wat dat betreft wel gelijk dat het allemaal goudvissen zijn
Oh ja dat zou makkelijk kunnen. Hoe ze daar met spullen omgaan is belachelijkquote:Op woensdag 7 november 2018 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar als je een wat beter merk koopt kun je er langer mee doen dan enkele maanden. Die hebben daar waarschijnlijk in de regen gelegen ofzo.
Dat wordt nooit gezien Laysa.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel hoor. Gisteravond nog met velen anderen
En ze zijn over hun graf heen aan het regeren. Ze zijn binnen 2 weken toch wieberen..quote:Op woensdag 7 november 2018 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Belachelijk dat liedje van Jeff en Jess.
Alleen omdat ze met hun kop op TV zijn.... niet omdat ze nu iets presteren daar.
Ik haat dat soort in de schoot geworpen nep "promotie"
Ja, snel biete.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:56 schreef danaqui het volgende:
Nou kom op ga alcootje ff vertellen dat Martin achter de bar gaat
Ach dat sponsoren door familie houdt ook een keer op en dan valt die verkoop wel errug tegen. Laat maar dromen van hun imperium 😂quote:Op woensdag 7 november 2018 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Belachelijk dat liedje van Jeff en Jess.
Alleen omdat ze met hun kop op TV zijn.... niet omdat ze nu iets presteren daar.
Ik haat dat soort in de schoot geworpen nep "promotie"
ach het is niet van hunnes - maakt het ze uit - ze geven gewoon goed voorbeeld aan de jeugdige sguimpies!!quote:Op woensdag 7 november 2018 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja dat zou makkelijk kunnen. Hoe ze daar met spullen omgaan is belachelijk
Als ze echt niks zouden doen dan zouden ze allang uit die tent zijn gezet.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind ze zooooooooooo dom allemaal. Niemand die door heeft dat er ineens wat wordt gedaan door die sukkeltjes. Narcist heeft wat dat betreft wel gelijk dat het allemaal goudvissen zijn
fixedquote:Op woensdag 7 november 2018 12:00 schreef mazaru het volgende:
Jess heeft er geen problemen mee om junkie op te ruimen. Jeff vind het ook prima om Narcist op te gaan ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |