Kom eens met een tegenargument dan, in plaats van op deze manier te reageren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:58 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Right.
Ik denk dat je argumenten een beetje op zijn.
Ik heb ze al gegeven, maar ze worden genegeerdquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kom eens met een tegenargument dan, in plaats van op deze manier te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zeg je niets over de toon in ems. zijn post.Instead of questioning authority, they question those that question authority.
Zet dan eens alle voors- en tegens op een rijtje. Dan doe je in ieder geval nog iets inhoudelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:06 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ik heb ze al gegeven, maar ze worden genegeerd
Ik denk dat ik hier in de reeks zo'n beetje heel de tijd inhoudelijk bezig ben.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zet dan eens alle voors- en tegens op een rijtje. Dan doe je in ieder geval nog iets inhoudelijks.
Mooi om te zien ja.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Look at these comments. It's not working anymore. The people are waking up.
Alleen jammer dat niemand van die commentors kan onderbouwen waarom het nep is. Nu blijft het vooral bij elkaar napraten in die commentsquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Look at these comments. It's not working anymore. The people are waking up.
Misschien moet je ze eens lezen. Zat onderbouwingquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat niemand van die commentors kan onderbouwen waarom het nep is. Nu blijft het vooral bij elkaar napraten in die comments
Wellicht om achter de schermen te monitoren of het nog geloofwaardig is? Na de kanalen aan te pakken komt straks de run op users? Ministry of Truth is goed op weg.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:32 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Mooi om te zien ja.
Valt me trouwens nog mee dat CNN en ABC7 e.d. hun comment section nog open houden.
Zou er niet van opkijken in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wellicht om achter de schermen te monitoren of het nog geloofwaardig is? Na de kanalen aan te pakken komt straks de run op users? Ministry of Truth is goed op weg.
Alex Jones beschadigt de conspiracy wereld van binnenuit.quote:The media mogul's defence team claims that it is his constitutional right to invent stories and that no reasonable person would take Mr Jones' words as fact.
Misschien moet jij eens opzoeken wat onderbouwing precies betekent. Als er daadwerkelijk onderbouwing aanwezig was werd dit nu niet gepost op BNW.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:39 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Misschien moet je ze eens lezen. Zat onderbouwing
Hier heb je een heel klein beetje onderbouwing, maar eerlijk gezegd heb ik totaal geen zin om voor jou moeite te doen. Jouw mening dat de schietpartij echt heeft plaatsgevonden staat vanaf seconde 1 dat het in het nieuws kwam al vast en daar zul je nimmer van afwijken. Ik ken je natuurlijk al een tijdje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens opzoeken wat onderbouwing precies betekent. Als er daadwerkelijk onderbouwing aanwezig was werd dit nu niet gepost op BNW.
Maar blijf vooral kracht halen uit youtubecomments
Geen slachtoffers te zien ook.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:50 schreef DupingDelight het volgende:
Hier laat CNN trouwens exclusieve beelden zien van de schietpartij in de bar.
Ik waarschuw je vooraf, net als CNN. "Warning graphic content"
Wolf Blitzer (CNN): "Horrific uh, Truly horrifying look inside the massacre" (Wat?)
Zeer schokkende beelden, maar dat komt omdat de camera niet stil gehouden wordt.
Verder niks te zien. Een lege club. Dat wel. Geen muziek en 150 man ineens verdwenen. Dus waar nu die chaos is en waar ineens al die geïnterviewden vandaan komen met hun verhalen over een hele drukke club en blablabla.....
Jij mag het zeggen.
Indeed.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:50 schreef DupingDelight het volgende:
Hier laat CNN trouwens exclusieve beelden zien van de schietpartij in de bar.
Ik waarschuw je vooraf, net als CNN. "Warning graphic content"
Wolf Blitzer (CNN): "Horrific uh, Truly horrifying look inside the massacre" (Wat?)
Zeer schokkende beelden, maar dat komt omdat de camera niet stil gehouden wordt.
Verder niks te zien. Een lege club. Dat wel. Geen muziek en 150 man ineens verdwenen. Dus waar nu die chaos is en waar ineens al die geïnterviewden vandaan komen met hun verhalen over een hele drukke club en blablabla.....
Jij mag het zeggen.
Trauma-based mind control at its sloppiestquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Indeed.
5:30 Blitzer: “Let's discuss what we see in that very disturbing video”
TV CIA man Phil Mudd: “It tells me that the individual was firing indiscriminately and wasn't picking out targets”
“I saw that video and took away that this person wanted to go and shoot as many people as he could...”
Erm, maar Mr.Mudd, there are no targets or people to be seen in the video.
The 'shocking' video is the same load of shit as what we saw after other 'shocking' attacks....crap quality, nothing to see. The idea that it is 'disturbing, shocking' or whatever, is planted into peoples' heads by the words used in the commentary.
The phrase "Warning graphic content" is used every time even though there's nothing 'graphic' to see at all.
I think pretty much everyone in the 'conspiracy world' (whatever that is supposed to mean) thinks that Alex Jones is a complete and utter bellend. I think his 'popularity' is exaggerrated. Hardly anyone takes him seriously, but you think it 'interesting'.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:07 schreef ChrisCarter het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45358890
Ik blijf dit altijd interessant vinden :
[..]
Alex Jones beschadigt de conspiracy wereld van binnenuit.
Every time one of these events happens I think 'it can't get anymore obvious that there is a lot of things very wrong with story'. And then - it does seem to get even more obvious.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wellicht om achter de schermen te monitoren of het nog geloofwaardig is? Na de kanalen aan te pakken komt straks de run op users? Ministry of Truth is goed op weg.
Ze vertellen je wat je (zogenaamd) moet zien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Indeed.
5:30 Blitzer: “Let's discuss what we see in that very disturbing video”
TV CIA man Phil Mudd: “It tells me that the individual was firing indiscriminately and wasn't picking out targets”
“I saw that video and took away that this person wanted to go and shoot as many people as he could...”
Erm, maar Mr.Mudd, there are no targets or people to be seen in the video.
The 'shocking' video is the same load of shit as what we saw after other 'shocking' attacks....crap quality, nothing to see. The idea that it is 'disturbing, shocking' or whatever, is planted into peoples' heads by the words used in the commentary.
The phrase "Warning graphic content" is used every time even though there's nothing 'graphic' to see at all.
https://www.nytimes.com/2(...)wars-conspiracy.htmlquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think pretty much everyone in the 'conspiracy world' (whatever that is supposed to mean) thinks that Alex Jones is a complete and utter bellend. I think his 'popularity' is exaggerrated. Hardly anyone takes him seriously, but you think it 'interesting'.
Ik denk dat je daar met "hardly anyone" een beetje mis zitquote:testimony Mr. Jones gave in a court case, his operations were bringing in more than $20 million a year in revenue.
Yes - like the 'blood and bodies everywhere' style scripted BS which we hear so often.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze vertellen je wat je (zogenaamd) moet zien.
Er is een apart Alex Jones topic.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)wars-conspiracy.html
[..]
Ik denk dat je daar met "hardly anyone" een beetje mis zitvandaar dat die man juist zo'n probleem is
Maar nog steeds kan niemand uitleggen waarom het een hoax isquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Every time one of these events happens I think 'it can't get anymore obvious that there is a lot of things very wrong with story'. And then - it does seem to get even more obvious.
Maybe someone somewhere wants to see how far they can go with the nonsense.
En als er dan een foto is zoals van Bataclan destijds dan zeg je dat die fake is. En zo kan je iedere keer wel een excuus bedenkenquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes - like the 'blood and bodies everywhere' style scripted BS which we hear so often.
Maybe you can explain why you (or anyone) should beleive it to be real.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar nog steeds kan niemand uitleggen waarom het een hoax is
Al vaker gezegd, ik heb gewoon nog niets gezien wat wijst op vuil spel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maybe you can explain why you (or anyone) should beleive it to be real.
Die bloedveeg op de vloer in de vorm van het logo van het Zaventem vliegveld was wel zeer apart. Zeker in de wetenschap dat de volgende grote aanslag precies daar plaatsvond.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En als er dan een foto is zoals van Bataclan destijds dan zeg je dat die fake is. En zo kan je iedere keer wel een excuus bedenken
Brainwashing in progress.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes - like the 'blood and bodies everywhere' style scripted BS which we hear so often.
Je weet wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 10 november 2018 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Brainwashing in progress.
De lijken liggen nog in de bar lees ik zojuist. Het wordt weer eens van stal gehaald zoals vanouds, ik heb geen lijken gezien.
Welke lijken? Je hebt het filmpje van de binnenkant van de club gezien. Niemand. Toko was leeg.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, ik heb gewoon nog niets gezien wat wijst op vuil spel.
Vooral niet omdat er terwijl de lijken nog in de bar liggen mensen al hoax roepen. Dat haalt alle geloofwaardigheid vol onderuit.
Zeker als het niveau van de argumenten niet verder komt dan "persoon A reageert niet zoals ik vind dat het hoort"
There isn't anybody in the bar to see, apart from a glimpse of some shadowy figure which may or not be a person.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, ik heb gewoon nog niets gezien wat wijst op vuil spel.
Vooral niet omdat er terwijl de lijken nog in de bar liggen mensen al hoax roepen. Dat haalt alle geloofwaardigheid vol onderuit.
Zeker als het niveau van de argumenten niet verder komt dan "persoon A reageert niet zoals ik vind dat het hoort"
Als je uitgaat van 1 filmpje voor de hele situatie dan zul je nooit veel zien inderdaad. Lijkt me vrij evidentquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
There isn't anybody in the bar to see, apart from a glimpse of some shadowy figure which may or not be a person.
En die vinden het overduidelijk geen strange/inappropriate behaviour. Dus als experts dat al zeggen waarom zou een random zolderkameranalist het dan wel goed hebben?quote:As I've said before - strange, inappropriate behaviour in a REAL murder case is regarded as very suspicious by the police and will be investigated further.
En de andere 305 mass shootings die dit jaar in de VS hebben plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb ik geen YT voor nodig. Ik check het eerst The Daily Fail, 1 artikel zegt al genoeg, same bullshit just another hoax. Als je er even induikt blijkt het weer zo te zijn: same old drama aka fake event.
Natuurlijk kampt de VS met vuurwapengeweld, maar dat is weer een heel ander verhaal dan die zogenaamde lone wolfs die op killing spree gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En de andere 305 mass shootings die dit jaar in de VS hebben plaatsgevonden?
Wordt er uberhaupt wel eens iemand neergeschoten ergens ter wereld?
305 'mass shootings' or 305 shooting incidents?quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En de andere 305 mass shootings die dit jaar in de VS hebben plaatsgevonden?
Wordt er uberhaupt wel eens iemand neergeschoten ergens ter wereld?
Uh.. die moet je echt ff uitleggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 1 filmpje voor de hele situatie dan zul je nooit veel zien inderdaad. Lijkt me vrij evident
https://www.abc15.com/new(...)ave-occurred-in-2018quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
305 'mass shootings' or 305 shooting incidents?
Wasn't it David Hogg (obnoxious spooky spokesman for the Florida 'shooting') who was also exaggerating the numbers?
Het lijkt soms ook weleens een heel groot sociaal experiment te zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maybe someone somewhere wants to see how far they can go with the nonsense.
Amerikanen zijn heel kuis. Ze nemen zelfs al hun afval en glazen mee als er op ze geschoten wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Schone bar verder niets te zien. Je zou niet zeggen dat er een feestje binnen gaande was?
No drinks, bottles, cups or mess after everyone scattered
Maar je mist compleet mijn punt, mijn punt is juist dat iedereen anders reageert op emotionele momenten. Vervolgens zeg je juist dat mensen die niet hetzelfde reageren als dat jij zou doen en het daarom wel nep moet zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:19 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Serieus ja. Ik maak hier echt geen grappen over.
En ja, ik denk dat je naïef bent. Maar dat geeft niet, dat zijn zoveel mensen. Liever naïef dan moedwillig de boel frustreren omdat je weet hoe het zit maar niet wil dat die kennis mainstream wordt
Oh en om je vraag te beantwoorden: Op mijn 10de ben ik mijn eerste opa verloren, op mijn 14de een klasgenootje dat een goede vriendin van me was (ongeluk), op mijn 22ste ben ik mijn beste maat verloren aan een hartstilstand (bleek een erfelijke ziekte te hebben), kort daarna een andere opa en oma en in 2012 ben ik mijn vader verloren nadat ik hem volledig heb zien wegkwijnen en gereduceerd heb zien worden tot een levend skelet.
Dus ja vriend, ik weet wel wat verdriet is en hoe dat zich uit bij mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik zo ageer tegen emotie die in mijn ogen volkomen nep is.
Als jij bij de eerste nieuwsberichten direct al roept dat het een Hoax is en er ook nog eens 200 procent zeker van bent dat het zo is, bij jij in mijn ogen juist diegene die naïef is. Hoe kun je nou zo stellig zijn voordat alle kaarten op tafel liggen? Dan sta je juist niet open voor alle mogelijkheden, maar heb je menig al klaar voordat alles feiten op tafel liggen.quote:P.S. wat jullie ook doen of tegen mij zeggen hieromtrent; Ik heb echt geen enkele schaamte over wat ik zeg over dergelijke personen in de video's die ik plaats. Ik ben meer dan 200 procent zeker van mijn zaak en met wat voor figuren we te maken hebben. Een plotselinge ban, berisping of users die me daarmee een bepaalde hoek in willen framen zal daar niets aan veranderen. Ik kan hooguit meegaan in gestelde regels, maar dan moet ze wel gesteld worden.
Logisch dat steeds meer mensen zich achter de oren gaan krabben. Een lege bar en wat schoten op de achtergrond. Pop Pop Pop!quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:12 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Amerikanen zijn heel kuis. Ze nemen zelfs al hun afval en glazen mee als er op ze geschoten wordt.
Q "Wheres everybody when the shooting was happening?"
A "outside faking it for the cameras"
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar je mist compleet mijn punt, mijn punt is juist dat iedereen anders reageert op emotionele momenten. Vervolgens zeg je juist dat mensen die niet hetzelfde reageren als dat jij zou doen en het daarom wel nep moet zijn.
[..]
Als jij bij de eerste nieuwsberichten direct al roept dat het een Hoax is en er ook nog eens 200 procent zeker van bent dat het zo is, bij jij in mijn ogen juist diegene die naïef is. Hoe kun je nou zo stellig zijn voordat alle kaarten op tafel liggen? Dan sta je juist niet open voor alle mogelijkheden, maar heb je menig al klaar voordat alles feiten op tafel liggen.
Dat is hetzelfde als de mensen die op de frontpage direct bij elke aanslag direct gaan roepen dat het waarschijnlijk weer een moslim voordat er überhaupt iets over de dader bekend is.
Ik heb een neus voor dit soort fakery en hoef inderdaad maar een paar interviews te zien om de conclusie te kunnen trekken. Soms heb ik al aan één genoeg, zoals bij de Thousand Hoaks Shooting (deze dus)quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar je mist compleet mijn punt, mijn punt is juist dat iedereen anders reageert op emotionele momenten. Vervolgens zeg je juist dat mensen die niet hetzelfde reageren als dat jij zou doen en het daarom wel nep moet zijn.
[..]
Als jij bij de eerste nieuwsberichten direct al roept dat het een Hoax is en er ook nog eens 200 procent zeker van bent dat het zo is, bij jij in mijn ogen juist diegene die naïef is. Hoe kun je nou zo stellig zijn voordat alle kaarten op tafel liggen? Dan sta je juist niet open voor alle mogelijkheden, maar heb je menig al klaar voordat alles feiten op tafel liggen.
Dat is hetzelfde als de mensen die op de frontpage direct bij elke aanslag direct gaan roepen dat het waarschijnlijk weer een moslim voordat er überhaupt iets over de dader bekend is.
Exact dit. Bij Las Vegas rammelt er nog wat aan het verhaal maar dat betekent niet dat die mensen niet zijn doodgeschoten daar. Ik denk alleen dat de aanloop en omstandigheden niet zijn zoals ze nu naar buiten gebracht zijn. Dit ter voorbeeld overigensquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Geheel in het straatje van youtube filmpjes die wel even uitleggen wat er -echt- aan de hand isquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze vertellen je wat je (zogenaamd) moet zien.
Mijn mening is dat het de zoveelste schietpartij is en wat dat betreft ook niet bepaald heel spannend. Wat het nieuws zegt doet natuurlijk niet terzake. In dit topic betreft het vooral de propaganda die jij gelooft waar ik nogal wat twijfels bij heb. Te meer omdat je zo beïnvloedbaar bent.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:21 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Jouw mening dat de schietpartij echt heeft plaatsgevonden staat vanaf seconde 1 dat het in het nieuws kwam al vast en daar zul je nimmer van afwijken. Ik ken je natuurlijk al een tijdje.
En hier rammelt er niks aan het verhaal?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Exact dit. Bij Las Vegas rammelt er nog wat aan het verhaal maar dat betekent niet dat die mensen niet zijn doodgeschoten daar. Ik denk alleen dat de aanloop en omstandigheden niet zijn zoals ze nu naar buiten gebracht zijn. Dit ter voorbeeld overigens
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Geheel in het straatje van youtube filmpjes die wel even uitleggen wat er -echt- aan de hand is
[..]
Mijn mening is dat het de zoveelste schietpartij is en wat dat betreft ook niet bepaald heel spannend. Wat het nieuws zegt doet natuurlijk niet terzake. In dit topic betreft het vooral de propaganda die jij gelooft waar ik nogal wat twijfels bij heb. Te meer omdat je zo beïnvloedbaar bent.
In plaats van dit de hele tijd te herhalen kan je mij natuurlijk ook gewoon negerenquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:11 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Kerel, sorry maar ik neem jou niet serieus.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
In plaats van dit de hele tijd te herhalen kan je mij natuurlijk ook gewoon negerenIk blijf wel reageren hoor, vrij forum enzo.
Jij bent zeker nog bezig met een overwinningsdans omdat mensen in youtubereacties je mening echoën?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:16 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog een beetje in shock van de verschrikkelijke beelden van binnen in de bar?
Klopt. Hier is de dansvloer in ieder geval wel volquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog bezig met een overwinningsdans omdat mensen in youtubereacties je mening echoën?
De groupthink is real.
Pijnlijke onzin. Klaar als een klontje. Geen glazen of andere puinhoop wat achterblijft als honderden mensen een feestje vieren erna in paniek vluchten? Die tent kan de volgende dag gewoon weer open.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:04 schreef DupingDelight het volgende:
Hapklare brokken voor de luie geïnteresseerde:
Volledig in strijd met wat de "ooggetuigen" zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Pijnlijke onzin. Klaar als een klontje. Geen glazen of andere puinhoop wat achterblijft als honderden mensen een feestje vieren erna in paniek vluchten? Die tent kan de volgende dag gewoon weer open.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:21 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Klopt. Hier is de dansvloer in ieder geval wel vol
Mag ik deze dans van u mevrouw?quote:
Waar zijn alle glazen en flesjes? Ook hier is de dansvloer schoon, dat kon toch niet?quote:
Logisch nadenken is er niet bij, linedancers staan bijna nooit met drinken op de dansvloer. Maar goed, je moet wat dingen negeren als je bij de eerste nieuwsberichten al heb gezegd dat het nep is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waar zijn alle glazen en flesjes? Ook hier is de dansvloer schoon, dat kon toch niet?
Jep, maar in dit geval kwam het videobewijs vna de lege vloer van CAD zelf. Scheelt weer vingerwijzen naar de validiteit van het bewijsmateriaalquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Logisch nadenken is er niet bij, linedancers staan bijna nooit met drinken op de dansvloer. Maar goed, je moet wat dingen negeren als je bij de eerste nieuwsberichten al heb gezegd dat het nep is.
Assumption is the mother of all fuck-up's.
Waar is de chaos dan die wordt beschreven door de getuigen? Waar zijn de gewonden, waar zijn de doden? Waarom lult die Wolf Blitzer dan zo uit zijn nek? Waarom doet die zogenaamde CIA expert dan lekker mee met Wolf? Waarom zien we overduidelijk leugenaars geïnterviewd worden?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Logisch nadenken is er niet bij, linedancers staan bijna nooit met drinken op de dansvloer. Maar goed, je moet wat dingen negeren als je bij de eerste nieuwsberichten al heb gezegd dat het nep is.
Assumption is the mother of all fuck-up's.
Waar zijn alle bewijzen dat het echt is?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:56 schreef ems. het volgende:
Waar zijn alle bewijzen dat het nep is?
Horrifying video of an empty barquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie toch wel drankjes voorbij gaan ook op foto's die ik van die tent opgezocht heb. Al zouden die gasten wat minder drinken, drinken doen ze evengoed niet op de dansvloer nee lijkt me logisch. Die horrific beelden van de bar tonen niets buiten een schone bar die zo weer open kan. Geen spoor zelfs dat er (honderden) mensen aanwezig zouden zijn geweest.
Jij stelt dat het nep is. Dan is het in de grote mensen wereld gebruikelijk dat je dat staaft met bewijzen. Youtubereacties tellen niet trouwens, just in case.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:56 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Waar zijn alle bewijzen dat het echt is?
Hoelang was de shooting aan de gang toen het filmpje gemaakt werd? Waarom doe je zo veel aannames bij een filmpje van een paar seconden?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:55 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Waar is de chaos dan die wordt beschreven door de getuigen? Waar zijn de gewonden, waar zijn de doden? Waarom lult die Wolf Blitzer dan zo uit zijn nek? Waarom doet die zogenaamde CIA expert dan lekker mee met Wolf? Waarom zien we overduidelijk leugenaars geïnterviewd worden?
En misschien nog wel de belangrijkste vraag: Waarom zijn er ineens zoveel mensen die zeggen dat het een hoax is? Dat is toch raar als het gewoon echt gebeurd is en er niets op de beelden en interviews aan te merken valt?
Hebben ze misschien iets in het water gedaan, denk je?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:36 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u mevrouw?
Dat zijn de belangrijkste vragen inderdaad, net als "welk deel vd bar" enzoquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoelang was de shooting aan de gang toen het filmpje gemaakt werd? Waarom doe je zo veel aannames bij een filmpje van een paar seconden?
Misschien omdat sommige mensen net zoals jij bij alles hoax! roepen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:55 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Waar is de chaos dan die wordt beschreven door de getuigen? Waar zijn de gewonden, waar zijn de doden? Waarom lult die Wolf Blitzer dan zo uit zijn nek? Waarom doet die zogenaamde CIA expert dan lekker mee met Wolf? Waarom zien we overduidelijk leugenaars geïnterviewd worden?
En misschien nog wel de belangrijkste vraag: Waarom zijn er ineens zoveel mensen die zeggen dat het een hoax is? Dat is toch raar als het gewoon echt gebeurd is en er niets op de beelden en interviews aan te merken valt?
Hebben ze misschien iets in het water gedaan, denk je?
Nogal ongepast die lol om een moordpartij.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Do you wanna bump? WOOHOObumpwaardig al die onzin.
Ah, oké. Dat is het.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige mensen net zoals jij bij alles hoax! roepen?
Het is altijd fun and games tot iemand zelf dichtbij betrokken raakt. Wel jammer inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal ongepast die lol om een moordpartij.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal ongepast die lol om een moordpartij.
Verzin eens wat nieuws.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is altijd fun and games tot iemand zelf dichtbij betrokken raakt. Wel jammer inderdaad
Zag dit gister op de zender Fox News US. Leek erop dat de omstanders oprecht aangedaan waren. Een van die jongens die op Fox kwam zag er compleet emotioneel uit; ook rode ogen, wallen en gwn best emotioneel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is altijd fun and games tot iemand zelf dichtbij betrokken raakt. Wel jammer inderdaad
Komt vooral door de ziekelijk grote invloed van de NRA op de politiek daar. Ze houden notabene scorelijsten bij over politiciquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
En dan willen ze (vooral de republiekeinen dacht ik) helemaal geen gun control, alsof gun control betekent dat iemand in de US helemaal nooit meer een vuurwapen mag![]()
Maar wel de scholen tot halve gevangenissen willen ombouwen![]()
Alles behalve guncontrol.
Amerika is af en toe echt
quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Komt vooral door de ziekelijk grote invloed van de NRA op de politiek daar. Ze houden notabene scorelijsten bij over politici
quote:
Dit is incorrect.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
En dan willen ze (vooral de republiekeinen dacht ik) helemaal geen gun control, alsof gun control betekent dat iemand in de US helemaal nooit meer een vuurwapen mag![]()
Maar wel de scholen tot halve gevangenissen willen ombouwen![]()
Alles behalve guncontrol.
Amerika is af en toe echt
Maar daarom juist één lijn trekken betreft guncontrol overal daar. Na dat incident in Parkland, wilden ze i.p.v. de regels aan te scherpen liever de controle en beveiliging op scholen versterken en meer van dat soort ideeën. Dan denk ik, is het niet raar dat je zo een supermarkt in kan lopen en een machinegeweer kan kopen? En dat is ok, en de scholen tot halve gevangenissen ombouwen is ook ok?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is incorrect.
Er is wapenwetgeving, dat verschilt per staat en wetgeving op federaal niveau, zoals restricties van NFA wapens; Gun laws in the United States by state.
Het recht op zelfbescherming is simpelweg anders geregeld dan in Nederland. Het is voor Amerikanen een onvervreemdbaar recht "to keep and bear arms".
Het probleem met de mass shootings ligt in mijn opinie niet aan de regelgeving, maar aan het probleem van de-institutionalisering van de psychische gezondheidszorg. Chicago heeft bijvoorbeeld een van de meest strikte wapenwetten, maar een van de hoogste cijfers in wapengeweld; vorig jaar 2100 incidenten met ruim 400 doden.
Daar hoor je alleen in vergelijking minder over, wat betreft het debat over meer regelgeving. Het is een beetje een reflex als deze tragedies plaatsvinden meteen de overheid te vergroten. Alsof daar dan de beste oplossing ligt.
Verplichte opname bestaat (bijna) niet meer. Mensen met PTSD, psychoses en andere geestesziekten zijn onderdeel van leefgemeenschappen.
Een onderzoek dat geciteerd werd in dit artikel spreekt over 20 keer meer kans dat massamoordenaars ernstige psychische aandoeningen hebben dan de rest van de bevolking.
Vergelijkbare problemen gaan wij ook steeds meer krijgen in NL om exact die redenquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is incorrect.
Er is wapenwetgeving, dat verschilt per staat en wetgeving op federaal niveau, zoals restricties van NFA wapens; Gun laws in the United States by state.
Het recht op zelfbescherming is simpelweg anders geregeld dan in Nederland. Het is voor Amerikanen een onvervreemdbaar recht "to keep and bear arms".
Het probleem met de mass shootings ligt in mijn opinie niet aan de regelgeving, maar aan het probleem van de-institutionalisering van de psychische gezondheidszorg. Chicago heeft bijvoorbeeld een van de meest strikte wapenwetten, maar een van de hoogste cijfers in wapengeweld; vorig jaar 2100 incidenten met ruim 400 doden.
Daar hoor je alleen in vergelijking minder over, wat betreft het debat over meer regelgeving. Het is een beetje een reflex als deze tragedies plaatsvinden meteen de overheid te vergroten. Alsof daar dan de beste oplossing ligt.
Verplichte opname bestaat (bijna) niet meer. Mensen met PTSD, psychoses en andere geestesziekten zijn onderdeel van leefgemeenschappen.
Een onderzoek dat geciteerd werd in dit artikel spreekt over 20 keer meer kans dat massamoordenaars ernstige psychische aandoeningen hebben dan de rest van de bevolking.
(Gereguleerd) wapenbezit op zichzelf is maar een deel van het gehele probleem daarquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:21 schreef SuperHartje het volgende:
Ook het feit dat het in NL of in Europa niet zo makkelijk is. En hebben we hier last van schoolshootings?
Na dat schietincident in Australië hebben ze de regels daar aangescherpt en tot op heden is het niet meer voorgekomen.
Nouja, aangezien het artikel van ruim voor de shooting is is dat niet echt logisch om dat als motivatie in te zetten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
California already had the strictest gun control laws in the nation. They just passed a bunch more
Gov. Jerry Brown just signed several gun control bills in a state the Giffords Law Center to Prevent Gun Violence says already had the strongest gun laws in the nation.
The law, which goes into effect January 1, 2019, carves out exceptions for hunters, police officers and members of the military.
Other gun measures signed into law last week by Brown will do the following:
Ban anyone convicted of certain domestic violence misdemeanors from owning a firearm for life.
-- Prevent people who have been hospitalized more than once in one year for mental health issues from owning a gun for life.
-- Require people applying for concealed gun permits to get at least eight hours of gun safety training.
-- Allow police to ask for a gun violence restraining order verbally when there's not time to make a written request.
-- Require all California law enforcement agencies to input information on lost or stolen guns into a state database within a week of the agency finding out the firearm was missing.
Hmz ..het drama riekt naar PRS.
Ik vind dat je geen onwaarheden moet gaan verkondigen alsof het feiten zijn. Er is een proces voordat je een wapen kunt bezitten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maar daarom juist één lijn trekken betreft guncontrol overal daar. Na dat incident in Parkland, wilden ze i.p.v. de regels aan te scherpen liever de controle en beveiliging op scholen versterken en meer van dat soort ideeën. Dan denk ik, is het niet raar dat je zo een supermarkt in kan lopen en een machinegeweer kan kopen? En dat is ok, en de scholen tot halve gevangenissen ombouwen is ook ok?
Ik vind deze Freudiaanse vertyping(verspreking?) stiekem erg leukquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:35 schreef dellipder het volgende:
[..]
En dat mensen zichzelf kunnen verdedigen met wapens voorkomt ook mensenlevens.
Er lopen inderdaad wat gekkies rond in de samenleving, maar om dan in een reflex burgerrechten af te laten pakken ten behoeve aan de overheid vind ik toch wel meestal wel heel erg gek.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Vergelijkbare problemen gaan wij ook steeds meer krijgen in NL om exact die reden
Ik ben sowieso geen voorstander van meer overheid of meer regulering.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad wat gekkies rond in de samenleving, maar om dan in een reflex burgerrechten af te laten pakken ten behoeve aan de overheid vind ik toch wel meestal wel heel erg gek.
Alsof daar dan de beste oplossing ligt en er dan ineens geen gekkies of wapens bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |