In python en wat heb je gescraped?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week een api voor Instagram geschreven, dat was leuk scrapewerk
Phpquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In python en wat heb je gescraped?
Ah nice.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Php
Instagram heeft geen dev api, alleen maar eentje die door hun website gebruikt wordt. Dus met wat geknutsel heb ik die bruikbaar gemaakt.
Feed tonen aan gebruikers. Is voor werk, dus ik kan niet in de verre details gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah nice.![]()
En wat ga je ermee doen?
Ah ja begrijpelijk wel gaaf.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feed tonen aan gebruikers. Is voor werk, dus ik kan niet in de verre details gaan
Nice syntax, erg kort. Ben benieuwd hoe die in GO is. Geloof dat die het op een nette manier in één regel moet kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:12 schreef thabit het volgende:
Misschien geen Java gebruiken dan
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niets beters te doen dus ook een poging gedaan om het functioneel op te lossen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was hem niet helemaal, wel grappig om even mee te prutsen.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
In Python kan het ook wel in 1 regel, maar is net wat minder leesbaar:quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:44 schreef embedguy het volgende:
[..]
Nice syntax, erg kort. Ben benieuwd hoe die in GO is. Geloof dat die het op een nette manier in één regel moet kunnen.
1 | print_xmastree = lambda N: print('\n'.join((N-i)*'.'+(2*i+1)*'*'+(N-i)*'.' for i in list(range(N))+[0])) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | #include #include #include using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { int N = atoi(argv[1]); for (int i = 0; i < N; ++i) { cout << string(N-i, '.') << string(2*i+1, '*') << string(N-i, '.') << endl; } cout << string(N, '.') << '*' << string(N, '.') << endl; } |
Aja, ziet er ook niet heel verkeerd eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:04 schreef thabit het volgende:
[..]
In Python kan het ook wel in 1 regel, maar is net wat minder leesbaar:
[ code verwijderd ]
1 | Func |
quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zag vandaag een job interview vraag.
Stel je hebt een gesorteerde array met integers, en een losse integer, de som, en je moet erachter komen of twee getallen in de array samen die som maken.
Dus [1,2,4,4] en 8 is true
[2,3,4,7] en 8 is false
Je hoeft alleen waar of onwaar te bepalen niet dr loxatie van de getallen.
En gelet op efficiëntie hoe zouden jullie dit oplossen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:48 schreef thabit het volgende:
[..]Ja nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging eerst heel simpel naar een dubbele loop maar dit is veel beter.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Misschien, moet ik nog even over nadenken. Ik ga wel een cursus pentesting volgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog mensen die een zomerprojectje beginnen?
Ah dat klinkt goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Misschien, moet ik nog even over nadenken. Ik ga wel een cursus pentesting volgen.
no shit sherlockquote:Op maandag 29 juli 2019 13:54 schreef Faux. het volgende:
Dat is ook de hele achterliggende gedachte van Docker hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |