Gemist. Geprogrammeerd voor de rest van het seizoen.quote:
Bedankt voor afl. 1. die ik gemist had.quote:
Raar inderdaad. Bij de skilltest van Marcus maar eentje?quote:
https://www.dailymail.co.(...)our-contestants.htmlquote:MasterChef fans were left bamboozled after one of the four contestants was mysteriously cut out of last night's show without any explanation.
Ik had dat ook gemist, want kijk uitgesteld en spoel het begin altijd door.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:34 schreef ddx het volgende:
Die aankondiging had ik gemist, schakelde pas 1 over in. (wil voorstukjes nooit zien)
Best knap dat ze het zo eruit hebben kunnen monteren dan / hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen bij bekendmaking wie er door ging.
Ja, dat is een leuke verrassing. Hij was ook echt de beste van deze vier.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:09 schreef golfer het volgende:
Leuk. Een Nederlandse deelnemer, die door is naar de volgende ronde.
Zeker!quote:
Bart zit in ieder geval al bij de laatste 4 en misschien na vanavond wel morgen in de grote finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
BBC 1.quote:
Yep, Daniel was goed!quote:Op donderdag 2 december 2021 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds.
Laatste voorronde was vandaag en ik ben zwaar onder de indruk van Daniel, die kok uit de Portugese keuken.
Hoewel die Spaanse Enrique ook wel ver zal komen.
Zeker ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds.
Laatste voorronde was vandaag en ik ben zwaar onder de indruk van Daniel, die kok uit de Portugese keuken.
Hoewel die Spaanse Enrique ook wel ver zal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Vanavond de finales gekeken. Jammer van dat foutje van Liam, afgezien daarvan waren ze echt tegen elkaar opgewassen. Mijn favoriet heeft gewonnen, maar de beide anderen waren ook heel goed dit jaar. Mooie finale!quote:
Dankje. Geprogrammeerd.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:15 schreef borisz het volgende:
Schop. Vanavond nieuwe serie. Zonder Monica.. Met Anna Haugh.
https://www.bbc.co.uk/programmes/m001dsf0
Dat viel wel mee, die Gabrielle kan ook een potje koken, hou haar in de gaten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:51 schreef golfer het volgende:
Deze week stak Chris er met kop en schouders bovenuit.
Dat stond aan het begin van de opname, maar als je verder doorspoelt kan je het gewoon bekijken.quote:Op maandag 12 december 2022 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Had alles opgenomen via Ziggo, ging helemaal goed maar de opname van gisteren zegt hij dat het niet in ons land te zien is?
Meer mensen er last van?
Dat zat er dit jaar niet in.quote:Op maandag 12 december 2022 15:13 schreef fliert het volgende:
Heb ik nou de aflevering gemist in de finals week dat de finalisten naar een buitenlands restaurant gaan? Of zat dat er dit jaar niet in?
Held!quote:Op maandag 12 december 2022 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat stond aan het begin van de opname, maar als je verder doorspoelt kan je het gewoon bekijken.
geprogrammeerd!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:08 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer!
En Monica is terug!
https://www.bbc.co.uk/programmes/m001rsvt
ook weerquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:16 schreef golfer het volgende:
Ga ik het dit jaar ook weer als enige bekijken?
Oh ja, jij was die andere incidentele kijker.quote:
Nee, maar had gemist dat het weer gestart was...quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:16 schreef golfer het volgende:
Ga ik het dit jaar ook weer als enige bekijken?
Ik heb alles dit jaar gevolgd.quote:Op maandag 2 december 2024 14:01 schreef borisz het volgende:
En Downing street 10 gaat zich er nu ook mee bemoeien
https://www.bbc.com/news/articles/cvgx5ngze3xo
Overigens nee. Niets van dit seizoen gezien en gaat er ook niet van kome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |