Medicatie met een grooote spuitquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wacht, die psycholoog heeft _geholpen_?
In dit geval telt het innerlijk ook.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh vreselijk, de mooie dame. Wat een gekke maniertjes
Heel irritant.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh vreselijk, de mooie dame. Wat een gekke maniertjes
quote:
beetje jammer dat ze het niet snaptequote:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:11 schreef marcodej het volgende:
Vuilnisman is wel een turnoff volgens mij.
Ik quote mezelf even.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef J.Caesar het volgende:
De date van Sem is volgens mij een nymfo. Just a feeling.
Ze is retegeil volgens mijquote:
Gewoon zelfde vraag stellen!quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op, dit is een inkoppertje voor in haar shirtje kijken!
vooral hoe langer je luistertquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:14 schreef Eightyone het volgende:
Hoe langer je naar d'r kijkt, hoe minder leuk ze wordt.
Waar is jouw borsthaar Marieke? Loopt het over je rug? Laat je borsten 'es zien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op, dit is een inkoppertje voor in haar shirtje kijken!
Don't stick your dick in crazy.quote:
Handboeien aan het bed en dan als een rodeostier over zijn paarsgepunte lans hobbelen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Sergio weet al wat er gaat gebeuren
En VIERRRRR VIERRRRR VIERRRR roepen!quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Handboeien aan het bed en dan als een rodeostier over zijn paarsgepunte lans hobbelen.
En dan uit haar panty gaat WAT EEN VIEZE GORE TERINGLEIJER HIJ WEL NIET IS DOOR NIET MEER TE BELLEN WRAAAAAAAAAAH HONDENLUL!!!!!!! IK MAAK JE LEVEN KAPOT!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:18 schreef KennyPowers het volgende:
Marieke is zo'n vrouw die je werkplek opzoekt en langskomt
En dan liegen dat er haren over je rug loopt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan uit haar panty gaat WAT EEN VIEZE GORE TERINGLEIJER HIJ WEL NIET IS DOOR NIET MEER TE BELLEN WRAAAAAAAAAAH HONDENLUL!!!!!!! IK MAAK JE LEVEN KAPOT!!!!!
Of zo.
Als je wel online kwam, maar niets terugstuurde op WhatsApp.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan uit haar panty gaat WAT EEN VIEZE GORE TERINGLEIJER HIJ WEL NIET IS DOOR NIET MEER TE BELLEN WRAAAAAAAAAAH HONDENLUL!!!!!!! IK MAAK JE LEVEN KAPOT!!!!!
Of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |