Nee aan het eind van de dag pas :pquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo, heb je al een goodiebag te pakken gekregen?
Wat heb je inmiddels allemaal gedaan al?quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee aan het eind van de dag pas :p
Workshop over mishandeling en Dierenvoedselbank, en rondgelopen bij standjes en ga nu naar een workshop over poepquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heb je inmiddels allemaal gedaan al?
Meh, dat zijn geen leuke onderwerpenquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Workshop over mishandeling en Dierenvoedselbank, en rondgelopen bij standjes en ga nu naar een workshop over poep
Nee maar wel interessant. Leer wel veel vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Meh, dat zijn geen leuke onderwerpen
quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:11 schreef LPFAN het volgende:
Er willen veel mensen dingen weten over poep
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:18 schreef LPFAN het volgende:
Omg Nederlandse live muziekzo niet mijn ding
Klopt, daar bewaren we alle Friese apenquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:31 schreef LPFAN het volgende:
Poes de meest diervriendelijke gemeente van Nederland is Leeuwarden
Stom van je kutmaandquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:45 schreef Samzz het volgende:
Hoi mensjes.
Ik weet niet waarom ik blij ben want ik heb een kutmaand, maar goed.
Ik absoluut niet. Maar ja. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom van je kutmaand
Maar fijn dat je happy bent
Ik vind het ook echt een heerlijke dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |