abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2002 @ 20:39:04 #1
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7644555
Ik heb het maar in GC gezet, want ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen!

Maar het zit zo,

Ik wil graag een tepelpiercing! Opzich geen probleem uiteraard, wil het niet zo zijn dat ik aan Boksen en Kickboksen doe!

Het lijkt mij dat dit niet echt prettig is, vooral niet in het begin als de piercing moet helen!
Ik heb er wel over zitten te denken om met trainen e.d. die piercing dan af te plakken, maar weet niet of dat wel helpt als je er een stoot/trap op krijgt!

Ik heb nog nooit iemand gezien die een tepelpiercing had met trainen, dus ik zou niet weten aan wie ik het anders zou moeten vragen!

Iemand ervaring hiermee of meer verstand ervan als ik?

Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_7644570
Sport en sieraden is zowieso niet slim.
  dinsdag 31 december 2002 @ 20:41:25 #3
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7644578
Ik heb wel eens gezien dat iemand met een wenkbrauwpiercing voor de lol met iemand ging boksen. En toen scheurde de piercing uit ... scheen best wel zeer te doen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7644583
Totaal geen ervaring mee, maar je moet nadat je de piercing hebt zeker niet gaan boksen dan! Want schijnt dan nogal gevoelig te zijn... Afplakken zal niks uitmaken denk ik. Na tijdje gaat het wel als ze er niet aan gaan trekken . Maar eerste (paar) maand(en) wel goed uitkijken, en dan kun je je training beter afzeggen en gaan kijken ofzo.
38290
  dinsdag 31 december 2002 @ 20:42:36 #5
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7644589
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:41 schreef amnesiac het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat iemand met een wenkbrauwpiercing voor de lol met iemand ging boksen. En toen scheurde de piercing uit ... scheen best wel zeer te doen
Ja maar da's ook heel wat anders he? Je krijgt de meeste klappen op je hoofd, dus wenkbrauwpiercing is niet echt bepaald slim te noemen
pi_7644630
Kickje >>> Lifestyle
pi_7644675
ik weet niet op welk niveau je boxt, maar ik denk dat als ik er na 9 jaar boxen een stoot op zou geven dat dat ding zo je tiet in schiet

Ik zou het gewoon niet doen, en hem zowiezo niet inhouden tijdens (kick)boxen, en echt heel goed wachten totdat dat wondje helemaal "dicht" is. Want volgens mij is het nie best als dat wondje de hele openschiet... Laat staan dat je een piercing uit je tiet moet halen

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 31 december 2002 @ 20:51:56 #8
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7644691
Ik doe aan karate, EN heb een een tepelpiercing.

Tja, het is een zwakke plek. Voor een wedstrijd moet je hem dan ook zeker flink afplakken met tape.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7644704
Een maat van mij doet kickboxen. die het ook een tepelpiercing. plijster eroverheen. gaat goed zegtie.
pi_7644710
Stel je voor dat ie afscheurd => AU AU AU. Dan ben je echt niet blij en bloed ook als een gek als je het mij vraagt. Tapen zou ik zo-ie-zo maar doen ja.
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_7644901
ik zou het niet doen
046
Dank aan Yeahinho
pi_7644993
Niet erg slim natuurlijk, je krijgt snel een wond zo en dan gaat het ontsteken en dan ben je de klos
  dinsdag 31 december 2002 @ 21:54:45 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7645265
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 21:19 schreef CyberCreation het volgende:
Niet erg slim natuurlijk, je krijgt snel een wond zo en dan gaat het ontsteken en dan ben je de klos
Ontsteken waarvan dan?
Woon niet in de rimboe...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 31 december 2002 @ 22:06:10 #14
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7645355
Tuurlijk gaat dat niet samen. Stel je nou eens voor dat je tegenstander aan je piercing trekt
Deeply in Love!
  woensdag 1 januari 2003 @ 09:26:04 #15
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7648677
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:51 schreef X-Ray het volgende:
Ik doe aan karate, EN heb een een tepelpiercing.

Tja, het is een zwakke plek. Voor een wedstrijd moet je hem dan ook zeker flink afplakken met tape.

Ja maar het gaat mij vooral om de eerste 9 maanden die de wond nodig heeft om te helen! Scheurt het dan niet makkelijker uit als je een klap erop krijgt, ook als is ie afgeplakt?

Daarna zal het geen probleem zijn lijkt mij als je hem afplakt. Heb wel eens zo'n show gezien dat gasten er gewichten van 10 kg aanhangen enzo.

woensdag 1 januari 2003 @ 14:10:09 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7649983
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 09:26 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Ja maar het gaat mij vooral om de eerste 9 maanden die de wond nodig heeft om te helen! Scheurt het dan niet makkelijker uit als je een klap erop krijgt, ook als is ie afgeplakt?

Daarna zal het geen probleem zijn lijkt mij als je hem afplakt. Heb wel eens zo'n show gezien dat gasten er gewichten van 10 kg aanhangen enzo.

Tja, dat weet ik niet. Ik had em al ruim voordat ik ermee begon. De 1e 6 maanden is ie wel EEERG gevoelig jah .

Bij karate is de tepelzone ook niet echt een plek waar je op slaat, dus misschien is dat ook een voordeeltje. Bij boksen is het ook geen echte plek volgens mij, alleen boksers staan met ontbloot bovenlijf dus dan is het wel erg makkelijk. Ik heb een pak aan dus men ziet het ook niet....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:22:34 #17
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7650068
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:10 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Tja, dat weet ik niet. Ik had em al ruim voordat ik ermee begon. De 1e 6 maanden is ie wel EEERG gevoelig jah .

Bij karate is de tepelzone ook niet echt een plek waar je op slaat, dus misschien is dat ook een voordeeltje. Bij boksen is het ook geen echte plek volgens mij, alleen boksers staan met ontbloot bovenlijf dus dan is het wel erg makkelijk. Ik heb een pak aan dus men ziet het ook niet....

Nee bij boksen is het ook niet echt een raakvlak ofzo, maar je hoeft natuurlijk maar 1 foute klap te krijgen en het is kasie!
Maar ik ga wel ff naar de piercer (of hoe noem je zo'n vent) toe en vraag het wel aan hem!
Thnx voor de reacties iig!
pi_7652926
Niet doen! 1 x per ongeluk een klap dr op en je bent niet blij met je piercing
pi_7653609
Ik ken een meid met een tepelpiercing die thaibokst. Ik heb het idee dat ze al langer bokst dan ze die piercing heeft, maar dat weet ik niet zeker. En ik weet ook niet of er bij de dames regels zijn over slaan op de borsten....
pi_7653674
jezus man ben je GEK ...
dat is volgens mij een afrader ... als die piercing er wordt afgerukt dan ga je toch wenen denk ik en dat is nou toch geen zicht in een boksring toch ???
gadverdomme dat moet toch pijn doen hoor
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 1 januari 2003 @ 20:58:35 #21
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7655774
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 18:26 schreef RickN het volgende:
Ik ken een meid met een tepelpiercing die thaibokst. Ik heb het idee dat ze al langer bokst dan ze die piercing heeft, maar dat weet ik niet zeker. En ik weet ook niet of er bij de dames regels zijn over slaan op de borsten....
Ja vrouwen dragen vaak borstbeschermers.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:13:00 #22
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_7678476
Uit eigen ervaring.

Bij (hardere) concerten stap ik nog wel eens in die circel voor het podium, waarin hard gedanst wordt.

Laatste keer was bij Boy sets fire in de melkweg en ook ik heb me misdragen in de 'pit'.

Kreeg ik me daar een enorme vuistslag precies op mijn borst, schuivend over mijn tepelpiercing. Dat deed superzeer en ik wist gewoon zeker dat ie moest bloeden. Dus ik naar de zijkant, meerdere malen voelen, maar nee, nog gewoon intact.

Volgende keer, plak ik mijn tepel af!

pi_7678498
Als je alleen traint is het niet zo'n groot probleem...maar ik denk dat het bij wedstrijden zelfs verboden is...en zou moeten zijn....
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:20:55 #24
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7678626
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:13 schreef Coolgoza het volgende:
Uit eigen ervaring.

Bij (hardere) concerten stap ik nog wel eens in die circel voor het podium, waarin hard gedanst wordt.

Laatste keer was bij Boy sets fire in de melkweg en ook ik heb me misdragen in de 'pit'.

Kreeg ik me daar een enorme vuistslag precies op mijn borst, schuivend over mijn tepelpiercing. Dat deed superzeer en ik wist gewoon zeker dat ie moest bloeden. Dus ik naar de zijkant, meerdere malen voelen, maar nee, nog gewoon intact.

Volgende keer, plak ik mijn tepel af!

Dat was een vet concert niet waar De keer daar voor bij boy sets fire in de melkweg toen ze samen met springrain er waren (mja 2 jaar geleden ofzo?) scheurde mijn oor uit bij boy sets fire .

Dus hier bij; je hoeft niet iets te piercen om iets te laten uitscheuren.

oh btw alles is weer netjes geheeld

- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')