Maar het zit zo,
Ik wil graag een tepelpiercing! Opzich geen probleem uiteraard, wil het niet zo zijn dat ik aan Boksen en Kickboksen doe!
Het lijkt mij dat dit niet echt prettig is, vooral niet in het begin als de piercing moet helen!
Ik heb er wel over zitten te denken om met trainen e.d. die piercing dan af te plakken, maar weet niet of dat wel helpt als je er een stoot/trap op krijgt!
Ik heb nog nooit iemand gezien die een tepelpiercing had met trainen, dus ik zou niet weten aan wie ik het anders zou moeten vragen!
Iemand ervaring hiermee of meer verstand ervan als ik?
quote:Ja maar da's ook heel wat anders he? Je krijgt de meeste klappen op je hoofd, dus wenkbrauwpiercing is niet echt bepaald slim te noemen
Op dinsdag 31 december 2002 20:41 schreef amnesiac het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat iemand met een wenkbrauwpiercing voor de lol met iemand ging boksen. En toen scheurde de piercing uit ... scheen best wel zeer te doen
Ik zou het gewoon niet doen, en hem zowiezo niet inhouden tijdens (kick)boxen, en echt heel goed wachten totdat dat wondje helemaal "dicht" is. Want volgens mij is het nie best als dat wondje de hele openschiet... Laat staan dat je een piercing uit je tiet moet halen
Tja, het is een zwakke plek. Voor een wedstrijd moet je hem dan ook zeker flink afplakken met tape.
quote:Ontsteken waarvan dan?
Op dinsdag 31 december 2002 21:19 schreef CyberCreation het volgende:
Niet erg slim natuurlijk, je krijgt snel een wond zo en dan gaat het ontsteken en dan ben je de klos
quote:Ja maar het gaat mij vooral om de eerste 9 maanden die de wond nodig heeft om te helen! Scheurt het dan niet makkelijker uit als je een klap erop krijgt, ook als is ie afgeplakt?
Op dinsdag 31 december 2002 20:51 schreef X-Ray het volgende:
Ik doe aan karate, EN heb een een tepelpiercing.Tja, het is een zwakke plek. Voor een wedstrijd moet je hem dan ook zeker flink afplakken met tape.
Daarna zal het geen probleem zijn lijkt mij als je hem afplakt. Heb wel eens zo'n show gezien dat gasten er gewichten van 10 kg aanhangen enzo.
quote:Tja, dat weet ik niet. Ik had em al ruim voordat ik ermee begon. De 1e 6 maanden is ie wel EEERG gevoelig jah
Op woensdag 1 januari 2003 09:26 schreef Mayhem het volgende:[..]
Ja maar het gaat mij vooral om de eerste 9 maanden die de wond nodig heeft om te helen! Scheurt het dan niet makkelijker uit als je een klap erop krijgt, ook als is ie afgeplakt?
Daarna zal het geen probleem zijn lijkt mij als je hem afplakt. Heb wel eens zo'n show gezien dat gasten er gewichten van 10 kg aanhangen enzo.
Bij karate is de tepelzone ook niet echt een plek waar je op slaat, dus misschien is dat ook een voordeeltje. Bij boksen is het ook geen echte plek volgens mij, alleen boksers staan met ontbloot bovenlijf dus dan is het wel erg makkelijk. Ik heb een pak aan dus men ziet het ook niet....
quote:Nee bij boksen is het ook niet echt een raakvlak ofzo, maar je hoeft natuurlijk maar 1 foute klap te krijgen en het is kasie!
Op woensdag 1 januari 2003 14:10 schreef X-Ray het volgende:[..]
Tja, dat weet ik niet. Ik had em al ruim voordat ik ermee begon. De 1e 6 maanden is ie wel EEERG gevoelig jah
.
Bij karate is de tepelzone ook niet echt een plek waar je op slaat, dus misschien is dat ook een voordeeltje. Bij boksen is het ook geen echte plek volgens mij, alleen boksers staan met ontbloot bovenlijf dus dan is het wel erg makkelijk. Ik heb een pak aan dus men ziet het ook niet....
quote:Ja vrouwen dragen vaak borstbeschermers.
Op woensdag 1 januari 2003 18:26 schreef RickN het volgende:
Ik ken een meid met een tepelpiercing die thaibokst. Ik heb het idee dat ze al langer bokst dan ze die piercing heeft, maar dat weet ik niet zeker. En ik weet ook niet of er bij de dames regels zijn over slaan op de borsten....
Bij (hardere) concerten stap ik nog wel eens in die circel voor het podium, waarin hard gedanst wordt.
Laatste keer was bij Boy sets fire in de melkweg en ook ik heb me misdragen in de 'pit'.
Kreeg ik me daar een enorme vuistslag precies op mijn borst, schuivend over mijn tepelpiercing. Dat deed superzeer en ik wist gewoon zeker dat ie moest bloeden. Dus ik naar de zijkant, meerdere malen voelen, maar nee, nog gewoon intact.
Volgende keer, plak ik mijn tepel af!
quote:Dat was een vet concert niet waar
Op vrijdag 3 januari 2003 01:13 schreef Coolgoza het volgende:
Uit eigen ervaring.Bij (hardere) concerten stap ik nog wel eens in die circel voor het podium, waarin hard gedanst wordt.
Laatste keer was bij Boy sets fire in de melkweg en ook ik heb me misdragen in de 'pit'.
Kreeg ik me daar een enorme vuistslag precies op mijn borst, schuivend over mijn tepelpiercing. Dat deed superzeer en ik wist gewoon zeker dat ie moest bloeden. Dus ik naar de zijkant, meerdere malen voelen, maar nee, nog gewoon intact.
Volgende keer, plak ik mijn tepel af!
Dus hier bij; je hoeft niet iets te piercen om iets te laten uitscheuren.
oh btw alles is weer netjes geheeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |