abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:38:18 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182976051
quote:
BARTOW COUNTY - Na een klopjacht van vier dagen hebben de plaatselijke autoriteiten in de Amerikaanse staat Georgia, twintig pedofielen aangehouden. De operatie genaamd ’Operation Paladin’ draaide om sexting met kinderen.

De twintig arrestanten met een leeftijd variërend tussen de 20 en 59 jaar oud, werden opgepakt tijdens hun reis naar Bartow County. Zij hadden allemaal de intentie om met een minderjarig kind af te spreken voor seks.


Volgens onderzoekers zijn er ruim tweehonderd berichten onderschept van meerdere chatsites. Daaruit werden dertig zaken opgesteld, waarna er meerdere arrestaties volgden.

„In veel van de berichten probeerden verdachten in contact te komen met minderjarigen. Ze stuurden seksueel getinte berichten en naaktfoto’s naar de ’minderjarige’ waarmee zij op dat moment dachten te chatten”, vertelt een agent aan Fox5.

Een van de arrestanten blijkt een geregistreerde zedendelinquent te zijn. Inwoners van Bartow County zijn geschokt. „Bizar om te bedenken dat dit soort gekken gewoon rondlopen en kinderen proberen te lokken”, zegt Lynn Lenton.


bron
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:56:27 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182976326
Inb4 iemand de schuld geeft aan Star Wars :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182976361
Dus ze waren met zijn twintigen allemaal op weg naar een date met een kind? Group dating ofzo?
pi_182976385
Oh wacht, ze dachten dat ze met een kind aan het chatten waren maar het waren eigenlijk agenten van Operation Paladin. Nu snap ik het beter.
pi_182976429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh wacht, ze dachten dat ze met een kind aan het chatten waren maar het waren eigenlijk agenten van Operation Paladin. Nu snap ik het beter.
Cel voor de zogenaamde minderjarigen, verschrikkelijk deze misleiding.
pi_182976448
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Cel voor de zogenaamde minderjarigen, verschrikkelijk deze misleiding.
Lokkleuters (of geen idee hoe oud ze dachten dat het niet bestaande kind was)
pi_182976453
Dus ze waren niet in gesprek met een minderjarige? Tja ik vind dat toch lastig om iemand te veroordelen voor iets wat ze niet gedaan hebben. Ja ik weet dat ze van plan waren sex te hebben met een minderjarige, maar dat hebben ze niet gedaan. En het is volgens mij nog steeds niet strafbaar om iets te willen.
pi_182976528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:04 schreef tetsuo-shima het volgende:
Dus ze waren niet in gesprek met een minderjarige? Tja ik vind dat toch lastig om iemand te veroordelen voor iets wat ze niet gedaan hebben. Ja ik weet dat ze van plan waren sex te hebben met een minderjarige, maar dat hebben ze niet gedaan. En het is volgens mij nog steeds niet strafbaar om iets te willen.
Nee, ze waren in gesprek met een van die agenten.
Ik vind het ook een beetje... tja. 20 pedo's opgepakt, dan verwacht ik stiekem toch wat anders.
pi_182976570
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Inb4 iemand de schuld geeft aan Star Wars :P
Of aan Trump

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_182976663
quote:
„Bizar om te bedenken dat dit soort gekken gewoon rondlopen en kinderen proberen te lokken”, zegt Lynn Lenton.
Merkwaardige vertaling. Creeps = gekken?

quote:
"To think that there are creeps out there who are trying to lure these children," said Lynn Lenton.
pi_182976673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Merkwaardige vertaling. Creeps = gekken?

[..]

En daarbij probeerden zij niet de kindren te lokken, maar de 'kinderen' probeerden hen te lokken.
pi_182976688
Kijk begrijp me niet Vermeer iedere mensen die sex hebben met kleine kinderen die hier nog niet klaar Voor zijn is natuurlijk niet oke. Maar deze mensen hebben dus nog niets verkeerds gedaan, dat ze dat wel willen doet hier in mijn ogen niets aan af
pi_182976735
Hoe oud was dat fictieve kind eigenlijk?
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2018 @ 13:27:48 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_182976893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoe oud was dat fictieve kind eigenlijk?
4 maanden. Het was daarom ook moeilijk om heldere afspraken te maken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_182976995
Wow, ze worden ook allemaal met volledige naam en beroep genoemd op een nieuwssite.
  Forum Admin dinsdag 6 november 2018 @ 13:35:57 #16
35723 crew  GGMM
pi_182977069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh wacht, ze dachten dat ze met een kind aan het chatten waren maar het waren eigenlijk agenten van Operation Paladin. Nu snap ik het beter.
Scheelt he, als je het artikel daadwerkelijk leest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:36:03 #17
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182977072
Maar welke leeftijd zou deze minderjarige dan geweest zijn? Zeventien en een half of acht jaar oud? Is nogal een verschil.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:37:42 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182977113
Ik neem aan dat ze de trans-leeftijd mannen gewoon netjes weer naar huis sturen toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182977145
quote:
Ze stuurden seksueel getinte berichten en naaktfoto’s naar de ’minderjarige’ waarmee zij op dat moment dachten te chatten
Er was verder geen echt kind bij betrokken dus. Altijd zo'n leuk grijs gebied. En Amerika kennende ging het waarschijnlijk ook nog op een fictief 'kind' van 16 ofzo.

Viespeuken! :')_!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_182977206
Inderdaad moeilijk te straffen als ze nog niks gedaan hebben, maar dit zal ze toch wel afschrikken hoop ik!!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182977229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar welke leeftijd zou deze minderjarige dan geweest zijn? Zeventien en een half of acht jaar oud? Is nogal een verschil.
Vraag ik me ook af, maar tot zover heb ik het nog niet kunnen vinden.
pi_182977448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:42 schreef ietjefietje het volgende:
Inderdaad moeilijk te straffen als ze nog niks gedaan hebben, maar dit zal ze toch wel afschrikken hoop ik!!
Oh nee hoor. Deze mensen gaan gewoon 20 jaar de bak in omdat ze hebben afgesproken met een fictief kind. En vervolgens worden ze dakloos omdat ze letterlijk nergens mogen wonen. Dat promoot weer dakloosheid of criminaliteit. Daarom komen ze ook niet aan werk.

Maar hey, de fictieve kindjes op internet zijn ten minste veilig.

'Murica! ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_182977753
Toch apart, de intentie was duidelijk maar je kan niet beroepen op dat ze een kind aan het overtuigen waren, het was andersom, in deze gevallen door volwassen agenten.

Het is niet voor niets verboden in Nederland om het op zulk soort wijze iemand te proberen te overtuigen toe te geven aan bepaald gedrag.
pi_182977771
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Inb4 iemand de schuld geeft aan Star Wars :P
Eh? :?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:23:25 #25
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182978058
Doet me denken aan To Catch A Predator, epische televisie was dat.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')