SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
166 vs 73 cmquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is ook al bijna net zo groot als z'n mama![]()
Ja dat heb ik ook hoor. Soms is Mn buik méga. Zo zei een passerende vrouw in de supermarkt: zo, laatste loodjes?quote:Op zondag 30 december 2018 08:11 schreef elamanilo het volgende:
SisuMooie buik! Ik ga voor mijn gevoel ook vlugger dan de eerste keer/keren. Maar als ik foto's vergelijk valt het ook wel weer mee soms. Ik heb net als Pinq dat het per dag echt veel kan verschillen of zo!
Ja, we gaan ook best tegelijk op! Leuk om te zien hoe onze buiken verschillend zijn, maar toch ook best wel weer gelijk op gaan en al mooi zichtbaar zijn!quote:Op zondag 30 december 2018 08:14 schreef Sisu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook hoor. Soms is Mn buik méga. Zo zei een passerende vrouw in de supermarkt: zo, laatste loodjes?
Ik glimlachte maar gewoon terug.
Moet nog 20 weken.
En duman, wat ontzettend mooi om jouw 40 weken kindje zo te zien. Hij groeit echt goed!
Sorry voor de buiken spam de laatste dagen, maar deze moest ik ook nog makenquote:Op zondag 9 december 2018 10:53 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ruim 3 weken geleden
[ afbeelding ]
En dit is vandaag
Het voelde alsof ik hartstikke hard gegroeid ben de afgelopen weken, maar er is nog nauwelijks verschil te zienzal ook wel door de houding op de foto komen..
Wel meer zij-vetjes en meer tiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, ook een kabouter hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2018 10:28 schreef Cholula het volgende:
Ik heb ondertussen al een buikje met 27 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |