Bij een wapenwinkel kun je selecteren welke wapens je standaard bij je wil hebben als je van je paard stapt, onder customise.quote:Op woensdag 7 november 2018 07:23 schreef Thrilled het volgende:
Hmm ik heb wat ruzie met m'n guns en inventory.. Om een of andere reden moet ik continu mijn lancester repeater selecteren, anders neem ik hem niet mee van mn paard of hij zit nooit paraat als ik ineens in een gun fight terecht kom..
ook ben ik ineens mijn schofield revolver kwijt.. kan mij niet herinneren dat ik hem geswapped heb voor een andere ofzo, vet irritant!
Mja heb ik een keer gedaan, maar misschien onthoud hij het niet altijd? als ik op mijn paard zit, 'resetten' mijn wapenslots zich vaak naar de sadlebags-icoontjes en moet ik weer opnieuw de repeater opzoeken.quote:Op woensdag 7 november 2018 08:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bij een wapenwinkel kun je selecteren welke wapens je standaard bij je wil hebben als je van je paard stapt, onder customise.
uiteraard kan dat, verwacht je dat de game op slot gaat?quote:Op woensdag 7 november 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ben er nog langggggggg niet maar
Wat gebeurt er als je de story klaar hebt?
Kan je dan nog free roamen, side missions doen, botten en kaartjes zoeken?
Dacht wellicht begint het overnieuw voor een 2e walktrough oid.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
uiteraard kan dat, verwacht je dat de game op slot gaat?
Sommige side missions dus niet. Welke precies is voor mij tot op heden onduidelijk.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ben er nog langggggggg niet maar
Wat gebeurt er als je de story klaar hebt?
Kan je dan nog free roamen, side missions doen, botten en kaartjes zoeken?
Probeer eens links te klikken (niet ingedrukt houden) op de d-pad? Volgens mij kwam je dan in dat menu.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:52 schreef Sabata het volgende:
Wat ik niet snap is hoe je dat log kan openen zonder een tip-off te krijgen. Ik heb (inmiddels voor de 2e keer) een kluns van zijn gevangenisketting en hij gaf een berovingstip. Als ik dan doorklik zie ik ineens een hele lijst tips en requests staan onder het kopje "Log." Moet je per sé op zo'n tip wachten voor je de overige tips (die er nog staan kan selecteren) of zit dat ergens in het menu verstopt.
Klopt, ingedrukt houden is de journal, 1 keer drukken is de log.quote:Op woensdag 7 november 2018 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer eens links te klikken (niet ingedrukt houden) op de d-pad? Volgens mij kwam je dan in dat menu.
Het gaat allemaal zo automatisch dat ik twijfel als ik het op moet schrijven....quote:Op woensdag 7 november 2018 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, ingedrukt houden is de journal, 1 keer drukken is de log.
Wat, waar?quote:Op woensdag 7 november 2018 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Wel ziek die ingame legendary animal map, wist niet dat ik die had. Maar die buck zit in dezelfde bossen als die ram of is die meer naar links?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond maar eens proberen dan, ik vond het al gek omdat ik in RDR1 constant in dat log zat te neuzen en m nu ineens niet kon vinden.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, ingedrukt houden is de journal, 1 keer drukken is de log.
in je satchel bij maps "a collection of maps"quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 11:33 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik stop er even voor een week mee.
Kom chapter 6 echt niet door. Niet te doen met die bounty die op je staat. Net op de markt in Saint Denis wilde ik op m'n paard stappen (na een zoektocht waar ik een perfect Ox pelt moest inleveren) maar toen vond Arthur het nodig om een vrouw te tackelen. Hup gelijk weer een heel politiekorps achter je aan, city on lockdown. Geen stranger missies meer kunnen doen. Ik word verplicht om nu de story snel af te spelen zonder iets anders te doen, maar dan verdwijnen er dus bepaalde stranger missies bij mij.
Word er een beetje moe van. Ga volgende week wel weer verder kijken.maar in saint denis word je niet zomaar gearresteerd ondanks de bounty kan ik daar gewoon rondlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
beidequote:Op woensdag 7 november 2018 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Heb net in Chapter 3 die Moonshine missie gedaan met Hosea.
Terug in het kamp zegt Dutch dat ik Hosea nu moet helpen bij de Braithwaites, of John en Sean bij de Grays.
Moet ik nu echt kiezen tussen een van deze twee missies, en verdwijnt de andere missie?
Of kunje ze gewoon allebei spelen?
Ah, dat wist ik wel maar had alleen gekeken naar de treasure maps. Nog niet gezien dat daar blijkbaar ook legendary hunting maps bij staan.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
in je satchel bij maps "a collection of maps"
dat je daar na 64 uur achterkomt
In het geval van Micah is het iets minder tof, kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hahahaha fucking colm o driscoll what a cuntgeweldig dit
Lijkt me ook vet als je zelf Arthur heet om deze game te spelen.
Klopt, maar alleen omdat ik op mijn paard wilde stappen en dat icoontje net veranderde van "stap op paard" naar "tackel vrouw" kreeg ik natuurlijk dat hele corps achter me aan.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
maar in saint denis word je niet zomaar gearresteerd ondanks de bounty kan ik daar gewoon rondlopen
Micah is gewoon een paardenlul.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
In het geval van Micah is het iets minder tof, kan ik je vertellen
Ja, daaromquote:
Mooi.quote:
Lol heet je micah?quote:Op woensdag 7 november 2018 11:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
In het geval van Micah is het iets minder tof, kan ik je vertellen
Treasure maps is een andere catagoryquote:Op woensdag 7 november 2018 11:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik wel maar had alleen gekeken naar de treasure maps. Nog niet gezien dat daar blijkbaar ook legendary hunting maps bij staan.
Ondankbare hond die Micah.quote:Op woensdag 7 november 2018 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol heet je micah?
Ja dat is wel kutmicah is echt een fucking mongool in deze game
Snap niet hoe die dutch naar hem luistert, micah is die vieze snake
Ja joh geef maar toe ge bent gewoon een vrouwenhaterquote:Op woensdag 7 november 2018 11:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen omdat ik op mijn paard wilde stappen en dat icoontje net veranderde van "stap op paard" naar "tackel vrouw" kreeg ik natuurlijk dat hele corps achter me aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |