Je hebt deze week best goede stappen gezet. Daar komt wel een vervolg op. Dan ga je aan de slag met opbouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word een beetje overvallen door een help gevoel. Alles wat bekend is valt weg. Ik weet even niet meer hoe ik een toekomst moet opbouwen. Op alle gebieden heb ik zorgen. Ik ben aan het verzuipen, zo hard en ik heb het gevoel dat ik niks kan doen.
Ik wens je veel sterkte.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben veel aan het drinken, vanwege ptss klachten. Veel boosheid en wil wraak nemen op de wereld, vooral mijn eigen volk.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt deze week best goede stappen gezet. Daar komt wel een vervolg op. Dan ga je aan de slag met opbouwen.
Je hebt je huisje nog, je vrienden, je hobbies... Niet alles verandert.
Niet jezelf afstraffen jijquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:24 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniek omdat ik met twee vrienden wat ga eten. Fucking frustrerend. Ik vind dat gewoon leuk en het zijn vriendinnen. De locatie is bekend. Alles is prima. Waarom toch dit gezeur dan. Kan hier zo van balen.
Op welke gebieden dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word een beetje overvallen door een help gevoel. Alles wat bekend is valt weg. Ik weet even niet meer hoe ik een toekomst moet opbouwen. Op alle gebieden heb ik zorgen. Ik ben aan het verzuipen, zo hard en ik heb het gevoel dat ik niks kan doen.
Misschien is het handig om eerst een beetje terug te lezen voor je reageert.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:07 schreef no_id123 het volgende:
[..]
Op welke gebieden dan?
Huurachterstand bij je woning?
Geen geld voor eten?
Studie of iets wat niet goed gaat?
Vrienden die plots zijn weggevallen?
Bedoel wat is er wat zo drastisch is veranderd waardoor je niet gewoon meer kan leven. Boekje pakken, tv kijken, wat dan ook..
Hmm je hebt gelijk, gedaan, klotequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eerst een beetje terug te lezen voor je reageert.
In dit topic is dat eerder 99% dan 10%.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:51 schreef no_id123 het volgende:
[..]
Weleens vaker gedaan. Vaak genoeg zeggen ze dat er van alles mis is op een dag en dan daarna vertellen ze wat het was. Maar in dit geval wil je dus zeggen dat het zo'n 10% situatie is waarin eerder al wel gezegd is wat er mis is?
Ik zei al sorryquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
In dit topic is dat eerder 99% dan 10%.
Hier schrik ik wel van, je hebt dit gevoel wel onder controle hoop ik?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben veel aan het drinken, vanwege ptss klachten. Veel boosheid en wil wraak nemen op de wereld, vooral mijn eigen volk.
Heb je dan teveel tijd om na te denken?quote:Op zondag 18 november 2018 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey mensen, hoe gaat het met jullie?
Weekenden vind ik zo moeilijk. Door de week heb ik afspraken, en in de weekenden kom ik tot stilstand. Heel gezond, maar ook moeilijk. Maar goed, dat gaat wel wennen. Door de week mag ik nu max. 1 ding per dag hebben. Dus maar langzaam maar zeker op de rem trappen
Jawel hoor. Krijg ook hulp.quote:Op zondag 18 november 2018 21:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van, je hebt dit gevoel wel onder controle hoop ik?
Ik weet het niet... misschien wel. Eigenlijk is er in het weekend weinig anders dan door de week... Het kan ook toeval zijn natuurlijk. Dat ik net het even moeilijk heb op het moment dat er sprake is van weekend.quote:Op maandag 19 november 2018 00:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb je dan teveel tijd om na te denken?
Bij mij is het even wisselend. Ik ben een beetje gevoelig voor eenzaamheid op het moment merk ik en is ook niet gek, maar wel eens lastig. En ik weet dan niet zo goed wat redelijk is qua verwachtingen en wat niet. Maak het mezelf lastiger dan nodig denk ik.
Welke verwachtingen bedoel je dan? Die van jezelf?quote:Op maandag 19 november 2018 00:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb je dan teveel tijd om na te denken?
Bij mij is het even wisselend. Ik ben een beetje gevoelig voor eenzaamheid op het moment merk ik en is ook niet gek, maar wel eens lastig. En ik weet dan niet zo goed wat redelijk is qua verwachtingen en wat niet. Maak het mezelf lastiger dan nodig denk ik.
Wat vervelend *dikke knuffelquote:Op maandag 19 november 2018 08:44 schreef EasyLife het volgende:
Bah, merk dat hier de winter en donkere dagen ook beginnen in te slaan zeg. Nu al paar maanden single, maar lijkt wel allemaal weer erger te worden. Echt zo'n zenuwachtig en eenzaam gevoel de hele dag en nacht... en rare dromen.
quote:Op maandag 19 november 2018 09:13 schreef EasyLife het volgende:
Extra vitamine D heb ik in ieder geval wel. Heb ook kalmeringspillen, maar ik merk dat dat voor 1 dag helpt, maar de dag erna kutter is, dus die heb ik liever niet. Straks maar weer even naar de sportschool ofzo, al is alles wat ik doe simpelweg afleiding van het verlies.
Thanks. Maar echt gare tijd idd, heb altijd al last van winterdepressies, zelfs in relatie nog, altijd negatief op werk enzo en thuis snel geïrriteerd. Maar kerst en oud en nieuw zijn wel de dagen dat je heel blij bent met iemand te zijn. Vooral die familiebezoekjes en etentjes.quote:Op maandag 19 november 2018 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]maar sporten is een heel goede keus. Je bent de deur uit, maakt gelukshormonen aan... verstandige keus. En afleiding is de eerste stap. Het is echt heel verstandig. Dikke knuffel
het moment dat ik besloot niet meer naar Oud en Nieuw-feestjes te gaan, was voor mij een verlichting. Ineens vind ik het gewoon een leuke avondquote:Op maandag 19 november 2018 09:39 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Thanks. Maar echt gare tijd idd, heb altijd al last van winterdepressies, zelfs in relatie nog, altijd negatief op werk enzo en thuis snel geïrriteerd. Maar kerst en oud en nieuw zijn wel de dagen dat je heel blij bent met iemand te zijn. Vooral die familiebezoekjes en etentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |