Studeer je toevallig in Groningen?quote:Op maandag 5 november 2018 14:22 schreef doehetvoorgentstudent het volgende:
Hallo iedereen,
Ik zit met een flink dilemma, vindt het lastig om het te bespreken met mijn omgeving omdat deze vaak bevooroordeeld zijn. Vandaar dat ik me maar eens tot een forum wendt.
Ik ben momenteel 22 jaar en studeer HBO-Ondernemerschap & Retail management en zit in mijn 3e jaar, op zich een prima opleiding en vrij beed. Ik zou dit jaar mijn stage periode ingaan maar moest dit helaas uitstellen door ziekte.
Ik merk alleen dat het mij niet echt gelukkig maakt, de stof is zeer makkelijk, althans dat ervaar ik en dus vind ik er weinig uitdaging in. Daarnaast ben ik meer theoretisch en analytisch aangelegd dan praktijkgericht en zie ik ook nogal op tegen mijn stage.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik toch een switch wil maken naar de universiteit.
Alleen is dit slim om dit nu te doen? Ik moet nu nog twee jaar HBO om mijn bachelor af te maken (eigenlijk 2.5 omdat ik mijn stage nog moet lopen.) Ik zou graag Informatiekunde gaan studeren, omdat dit toch een vak is wat altijd wel mijn interesse heeft getrokken.
Heeft iemand hier ook ervaring mee, een switch halverwege? Of na je Propedeuse?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |