Moeten ze niet al te vaak doen, nagel aan mijn doodskistquote:
hebben ze hier elke dag, want ik geef ze natuurlijk nooooit ietsquote:Op maandag 14 januari 2019 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier de vreetziekte vandaag![]()
Volgens mij als ze de politie zouden kunnen bellen, zouden ze dat zo zeggen, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten ze niet al te vaak doen, nagel aan mijn doodskist
[..]
hebben ze hier elke dag, want ik geef ze natuurlijk nooooit iets
quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Volgens mij als ze de politie zouden kunnen bellen, zouden ze dat zo zeggen, ja.![]()
Afgelopen dinsdag, kom thuis, gaan ze tekeer. Mjin vriendin zegt dat ze al groente heeft gegeven aan ze. Staan 2 snuitjes me aan te kijken. En dan geef ik ze nog maar wat.
I know, I am weak
Die cavia's zijn echt een nagel aan mijn doodskist.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:46 schreef steelhead het volgende:
Gisteren dacht ik even dag Luke dood in het hok lag. Bleek dat hij superdiep sliep.
Hij sprong zowat tegen het plafond aan.
Ik denk dat hij me daarna niet zo leuk vond aan het geklappertand te merken.
Af en toe een schrik momentje idd.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die cavia's zijn echt een nagel aan mijn doodskist.
Misschien ook wel een zwaar leven, voor een cavia. Zit er af en toe een keutel dwars ofzo. Je weet het niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Sien ligt er altijd bij alsof ze zo'n zwaar leven heeftAls een broedende pannenkoek, oogjes tot spleetjes, chagrijnige kop.
Aaawquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hier liggen ze nog wel eens met de ogen open te slapen.
[ afbeelding ]
Aaaw wat een dotjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Netjes eten is moeilijk
[ afbeelding ]
Netjes eten, waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Netjes eten is moeilijk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |