O ja die Gerty heb ik ook eens gegeven, maar daar visten ze alleen de maïs enzo uit. Dat geef ik soms gewoon als lekkernij. Stop het dan in zo'n speelbal maar daar zijn ze te dom voor.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
Eerst was het SS voor en na, nu weer Versele en Eva raadde mij nu Gerty mix bla bla bla aan.
Nu scheelt het wel dat de Gerty goedkoper is, maar alsnog..
Heb jij ook van die periodes dat er superveel gegeten wordt en daarna niet meer ? Dus dat de behoefte aan brokjes enorm verschilt ?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die Gerty heb ik ook eens gegeven, maar daar visten ze alleen de maïs enzo uit. Dat geef ik soms gewoon als lekkernij. Stop het dan in zo'n speelbal maar daar zijn ze te dom voor.
Ja, maar ook met groente. Nu krijgen ze geen spinazie meer en vreten ze die voerbak binnen een dag leeg, ze duiken er helemaal op als ik de brokjes aanvul. En witlof moeten ze niet meer, en tomaat laten ze ook ineens liggen. Ben naar nieuwe dingen aan het zoeken nu ze geen hele zakken spinazie meer mogen, en in boerenkool zit ook veel calcium. Dus nu hebben ze het op de brokjes gemunt, lijkt het.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook van die periodes dat er superveel gegeten wordt en daarna niet meer ? Dus dat de behoefte aan brokjes enorm verschilt ?
Ze vinden hier spinazie maar matig, bovendien krijgt Orka last van haar blaas als ik het haar geefquote:Op woensdag 25 september 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ook met groente. Nu krijgen ze geen spinazie meer en vreten ze die voerbak binnen een dag leeg, ze duiken er helemaal op als ik de brokjes aanvul. En witlof moeten ze niet meer, en tomaat laten ze ook ineens liggen. Ben naar nieuwe dingen aan het zoeken nu ze geen hele zakken spinazie meer mogen, en in boerenkool zit ook veel calcium. Dus nu hebben ze het op de brokjes gemunt, lijkt het.
Wortelloof wisselt ook heel erg. De eerste keer dan wordt het inderdaad geïnhaleerd, en dan geef ik het 's avonds weer en halen ze er de neus voor op.quote:Op woensdag 25 september 2019 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze vinden hier spinazie maar matig, bovendien krijgt Orka last van haar blaas als ik het haar geefDus ze krijgen er maar een handje van, 1x per maand of zo, als ik het zelf eet.
Hmm Boerenkool..Als daar veel calcium in zit zou dat heel goed zijn voor Valencia.
Sla en paprika gaat hier altijd heel goed naar binnen, tomaat ook redelijk, maar dat blijft zo'n kliederboel met die aubiose.. dus dan eten ze altijd aubiose met tomaat.
Het loof van de wortels laten ze ineens liggen, terwijl dat voorheen zowat naar binnen geademd werd.
Ja Muis krijgt alles voor elkaarquote:Op woensdag 25 september 2019 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is zo herkenbaar![]()
En dan zitten ze je zo onschuldig aan te kijken met die kraaloogjes van ze.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mevrouw eet weer goed en tikt nu bijna de 1kg aan![]()
Ze kwam van 1100 gram, naar 800 gram en nu weer op 1kg.
Leuk stel !quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leuk deze twee zusjes
Ik ben gestopt met de kranten, werd gek van het geluid, naast dat die inkt ook niet goed voor ze isquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:04 schreef ChilllayD het volgende:
M'n bruine kleine monster heeft het nu continu voorzien op de kranten onderin de bak. Ging maanden goed ze keek er niet naar om en nu ineens de hele dag door kranten onder de bodembedekking vandaan trekken. Al is die laag centimeters dik, koppie erin en graven maar. Heel lollig gezicht maar niet heel handig
Kwebbelboxjesquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn echt twee moppie's, ook babbelboxen op schoot, kwebbelen dan aan 1 stuk door
quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwebbelboxjes![]()
Ze hebben heel wat te vertellen die caafs
Ik gebruik nu speciale bedding daarvoor. die absorbeert ook vocht en maakt het schoonmaken van dr kooi een stuk makkelijker, aangezien je het zo kan oprollen. Zal straks ff kijken hoe het heet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de kranten, werd gek van het geluid, naast dat die inkt ook niet goed voor ze is
Ik heb er ook geen kranten onder. Deels omdat dat ook een soppige bende werd, deels omdat kranten niet in de gft mogen, deels omdat ik zelf geen kranten ontvangquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de kranten, werd gek van het geluid, naast dat die inkt ook niet goed voor ze is
"Hoe voelt dat nou? Zo'n lange jas ?"quote:Op maandag 14 oktober 2019 06:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me wel eens af wat dat soort beestjes met elkaar 'bespreken'
Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik gebruik nu speciale bedding daarvoor. die absorbeert ook vocht en maakt het schoonmaken van dr kooi een stuk makkelijker, aangezien je het zo kan oprollen. Zal straks ff kijken hoe het heet.
Oh ja dat is wel slim, ik heb zeil (wat ik opnieuw moet kitten, ooit... ergens in 2020) en gewoon aubiose.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen kranten onder. Deels omdat dat ook een soppige bende werd, deels omdat kranten niet in de gft mogen, deels omdat ik zelf geen kranten ontvang
Ik heb soms wel houtkorrels in bepaalde hoekjes liggen.
Dat zeil moet ik ook weer eens vervangenquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel slim, ik heb zeil (wat ik opnieuw moet kitten, ooit... ergens in 2020) en gewoon aubiose.
We hebben een renovatie in 2020, dus ik denk dat ik het dan wil doen.. dan zijn de caafs toch logeren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeil moet ik ook weer eens vervangenDie kit is helemaal weggeteerd door alle zeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |