Dat ze hem maar op zo'n eiland er boven dumpen, samen met de Westlandersquote:Op maandag 5 november 2018 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks gaan ze Jeffry nog Ontfriezen
Kwestie van zijn paspoort innemen want zonder kom je er niet meer binnen.quote:Op maandag 5 november 2018 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks gaan ze Jeffry nog Ontfriezen
Dat is het ook.quote:Op maandag 5 november 2018 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Shelley het genoeg vindt om in de beschermende zone van Mike te komen en dat ze zich daarop richt. "Ik wil van je leren"
Hij had toch al een gele jas?quote:Op maandag 5 november 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Adriaan heeft een jas gescoord, zo blij als een kind.
Shelley heeft het al diversen keren aangegeven dat ze wel mee wilt kijken bij financiën, dat ze dat wilt leren.quote:
Volgens mij heeft hij geruild met iemand. Adriaan had zo'n felle kleur en dat vond hij niks.quote:Op maandag 5 november 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Adriaan heeft een jas gescoord, zo blij als een kind.
Volgens mij doet/deed Mike het als enige nog heel serieus.quote:Op maandag 5 november 2018 11:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley heeft het al diversen keren aangegeven dat ze wel mee wilt kijken bij financiën, dat ze dat wilt leren.
Maar heeft er nog nooit echt initiatief in vertoond. Niet dat de financeteams daar echt toe uitnodigde ook. Tot nu toe een zooitje over het algemeen
Bij sommige moet het verboden zijn zich voort te planten.quote:Op maandag 5 november 2018 11:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Koude rillingen... iedere keer als ik dat hoor
Nou Denk dat Adriaan een goede lieve vader zou zijn met engelen geduld..quote:Op maandag 5 november 2018 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij sommige moet het verboden zijn zich voort te planten.
Terechtquote:Op maandag 5 november 2018 11:06 schreef Zeyina het volgende:
Tim: Weet je al op wie je gaat stemmen. Nog steeds op ons?
Adriaan: Nog steeds op jullie man
Tim: Grapjas
Adriaan: Hahaha. Ja eigenlijk wel
Wat ik al dacht. Adriaan gaat niet op de boys stemmen.
quote:Op maandag 5 november 2018 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou Denk dat Adriaan een goede lieve vader zou zijn met engelen geduld..
Ik denk op Gerrit: het is zo'n grote sterke kerel en hij doet niets. Helpt niet met zank kruien. Hij is slim, maar doet er niets mee.quote:Op maandag 5 november 2018 11:06 schreef Zeyina het volgende:
Tim: Weet je al op wie je gaat stemmen. Nog steeds op ons?
Adriaan: Nog steeds op jullie man
Tim: Grapjas
Adriaan: Hahaha. Ja eigenlijk wel
Wat ik al dacht. Adriaan gaat niet op de boys stemmen.
Was sarcastisch bedoeld van mij vandaarquote:Op maandag 5 november 2018 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat engelen geduld betwijfel ik, ras echte zenuwlijer is Adriaan met 'n kort lontjequote:Op maandag 5 november 2018 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |