Waarom moet dat?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laten we wel wezen, Dick Advocaat is wel leuk, maar langer dan 1 jaar wordt dat het niet, en Jaap Stam heeft niet echt een Feyenoord verleden.....
De trainer-in-spe moet natuurlijk wel een beetje up-to-par zijn met de feijenoord-standaard.quote:
De feyenoord-standaard. Ik moet er even over nadenken wat dat is.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De trainer-in-spe moet natuurlijk wel een beetje up-to-par zijn met de feijenoord-standaard.
(lol)quote:Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt. ''We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.''
Klopt. Vandaar dat een groot deel van de achterban van Geel ook weg wil hebben. Het liefst vandaag nog.quote:
Wanneer gaat Feyenoord een grote protestactie houden? Geen idee of het gaat werken, maar die kerel krijg je anders nooit meer weg met zijn beperkte denkvermogen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat een groot deel van de achterban van Geel ook weg wil hebben. Het liefst vandaag nog.
(de aanstelling van Stam vind ik niet eens heel erg oid)
Tja, het gif bij de supporters is er behoorlijk uit. Langzaamaan horen we in ieder geval regelmatig spreekkoren richting van Geel. Dat is tenminste al iets, maar dat moet dan wel doorzetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat Feyenoord een grote protestactie houden? Geen idee of het gaat werken, maar die kerel krijg je anders nooit meer weg met zijn beperkte denkvermogen.
Hou opquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
''Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.''
Spandoekje maken, Maasgebouw in de fik steken, Van Geel zijn vrouw ontvoeren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, het gif bij de supporters is er behoorlijk uit. Langzaamaan horen we in ieder geval regelmatig spreekkoren richting van Geel. Dat is tenminste al iets, maar dat moet dan wel doorzetten.
Hier kunnen we wel wat mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spandoekje maken, Maasgebouw in de fik steken, Van Geel zijn vrouw ontvoeren.
Dat werkt niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat Feyenoord een grote protestactie houden? Geen idee of het gaat werken, maar die kerel krijg je anders nooit meer weg met zijn beperkte denkvermogen.
Ajacieden hebben wel ervaring met het wegwerken van Van Geel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier kunnen we wel wat mee.
Kunnen we altijd zeggen dat de ideeën door een Ajacied zijn aangedragen.
Subtieler aanpakken dan maar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
En de laatste keer dat men dat deed werd iedereen opgepakt
Bedoel je 3-1? Toen de arena voor Feyenoord juichde.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik dit wel zielig.
Daarnaast vind ik PSV nog een grotere kutclub dan Feyenoord dus ik was er helemaal niet zo blij mee.
Toen stond die ouwe lul toch nog bij Feyenoord op het doel? Die kon er ook niet heel veel van.
Ik vond het ook wel mooi dat ze later dat seizoen met 1-0 thuis wonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |