quote:Op zondag 4 november 2018 15:18 schreef Soulraven het volgende:
Echt, ik heb een hekel aan mensen die K zeggen.
Hoezo. Ze hebben het er nu toch over op de streams.quote:Op zondag 4 november 2018 15:18 schreef Zeyina het volgende:
@TT . Ja hier al voordat de lezing begonnen is. Misschien maar verder in SC daar mee?
Wat is SC?quote:Op zondag 4 november 2018 15:18 schreef Zeyina het volgende:
@TT . Ja hier al voordat de lezing begonnen is. Misschien maar verder in SC daar mee?
Hekel niet, maar ik snap het niet.quote:Op zondag 4 november 2018 15:18 schreef Soulraven het volgende:
Echt, ik heb een hekel aan mensen die K zeggen.
quote:Op zondag 4 november 2018 15:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. En mannen kunnen ook borstkanker krijgen.
Dat dus,ik maak me gewoon kwaad nu.quote:Op zondag 4 november 2018 15:22 schreef Soulraven het volgende:
Domme kutvragen ook. Totaal niet inhoudelijk.
Jezus shelley. Bent je nou echt zo achterlijk....quote:Op zondag 4 november 2018 15:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: zodat het lijkt zodat ze 2 dezelfde soort borsten hebben
a3: dezelfde borsten
(ze neemt haar introductie nog een door)
dieptriestquote:Op zondag 4 november 2018 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,ik maak me gewoon kwaad nu.
Je leest mijn gedachten.Oow oow,wat is ze begaan,ze baalt dat ze niet op de laptop kan om op wiki te kunnen lezen waar het werkelijk om gaat.quote:Op zondag 4 november 2018 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
en dat moet ook, een paar uurtjes voordat die Marjolein ofzo komt, ze is er zoooo mee bezig NOT
maik tegen christel nu over erik, geef hem wat klusjes maar hij maakt het niet afquote:Op zondag 4 november 2018 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe is het met Erik eigenlijk?................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |