abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 08:09:52 #76
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_194423399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:04 schreef daNpy het volgende:

[..]

Waarom wordt dit topic nou gesloten, als de TS een goede insteek had en er ook genoeg serieuze reacties waren?
Andere topics worden toch ook gewoon schoongeveegd en blijven open?
Als je dus maar vervelend genoeg doet in een topic, wordt het gesloten, en heb je als TS pech, terwijl het de moderatie is die faalt :X :|W
Hét blijft mensenwerk hè !
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:13:08 #77
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194423430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:09 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hét blijft mensenwerk hè !
Sterke reactie wel.
Na een dergelijke stroom van reacties als nu, zou je zeggen dat je op zijn minst kunt proberen wat meer consequent te zijn, maar inhoudelijk reageren zit er ook al niet in blijkbaar.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:17:34 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_194423454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:04 schreef daNpy het volgende:

[..]

Waarom wordt dit topic nou gesloten, als de TS een goede insteek had en er ook genoeg serieuze reacties waren?
Andere topics worden toch ook gewoon schoongeveegd en blijven open?
Als je dus maar vervelend genoeg doet in een topic, wordt het gesloten, en heb je als TS pech, terwijl het de moderatie is die faalt :X :|W
Ja ja. Dus als een groep users het topic onderuit schoffelt en dat blijft doen omdat de moderatie niet naar hun wens is is het de schuld van de mod als het topic niet meer te redden is en op slot gaat. Dat klinkt bijna als een groep jonge kinderen die hun zin niet krijgen ;)

Ik denk dat sluiten hier inderdaad het beste is, en gewoon opnieuw beginnen. Want wees eerlijk, zo'n topic komt gewoon niet meer op het goede spoor, ook niet als je het helemaal schoon veegt. Soms moet je ook gewoon je verlies erkennen.
disclaimer
pi_194423728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 00:42 schreef derLudolf het volgende: In het vervolg in K&W graag veiligheidsschoenen dragen zodat jullie ook niet zo snel op je teentjes zijn getrapt :*
Haha held _O-
Laat die handjes wapperen!
pi_194423962
Wat een ambtenaren zijn die mods hier, hahaha echt ongelofelijk.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:16:02 #81
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_194424039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:08 schreef l1ghted het volgende:
Wat een ambtenaren zijn die mods hier, hahaha echt ongelofelijk.
Flikker op joh. Jij zit hier ook alleen maar nonstop olie op vuur te mikken. Ja, Cempexo is een debiel of troll (ga zijn post historie maar eens door als je die niet kent). Seven kan wel eens bot reageren alsof er een plaat beton voor der hoofd zit en moet gewoon ophouden met blijven zuigen. En hetzelfde geldt voor jou.
Oh, en vonk had inderdaad niet met twee maten moeten meten. Hopelijk weet ie nu dat dat niet werkt.

Maar om dan gelijk op mods af te geven, die hun vrije tijd spenderen aan het in het gareel houden van een forum is nogal triest. Maar goed, wat ik hierboven al post. Kap met dat gezuig.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:17:42 #82
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_194424062
En SQ heeft gelijk, zo een topic is kansloos. Kan je beter opnieuw beginnen en hopen dat cempexo daar debieltje uit blijft hangen en wegblijft uit andere topics met zijn "Zweedse pallet wijven 5000m2 en geen buren" onzin en dat mensen die zich irriteren aan die gast er gewoon wegblijven.
pi_194424429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Flikker op joh. Jij zit hier ook alleen maar nonstop olie op vuur te mikken. Ja, Cempexo is een debiel of troll (ga zijn post historie maar eens door als je die niet kent). Seven kan wel eens bot reageren alsof er een plaat beton voor der hoofd zit en moet gewoon ophouden met blijven zuigen. En hetzelfde geldt voor jou.
Oh, en vonk had inderdaad niet met twee maten moeten meten. Hopelijk weet ie nu dat dat niet werkt.

Maar om dan gelijk op mods af te geven, die hun vrije tijd spenderen aan het in het gareel houden van een forum is nogal triest. Maar goed, wat ik hierboven al post. Kap met dat gezuig.
Prima samenvatting, als ik dat nu nog eens uit de juiste mond zou horen ben ik best tevreden.

Gezien de fuss van vele users is het niet mijn persoonlijke vete maar bewijst het dat er een bepaalde trend hier heerst op Fok. Die mods kunnen hun kop in het zand steken, maar hopelijk zien ze later het licht en krijg ik een bedankje :).
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:33:40 #84
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194424986
Jongens als er iets niet werkt is het als de partner van een mod even "extra" uit komt leggen dat zijn/haar partner gelijk heeft. Je bent biased, ongeacht het onderwerp, en ik denk bovendien ook dat SQ het prima zelf kan verwoorden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:44:31 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_194425128
Ik ben hier zeker geen mod, daarom modereer ik hier niet. Ik zie mezelf echter wel als collega van Vonk en co, dus ik zie geen reden waarom ik niet in staat zou zijn om bepaalde zaken nader toe te lichten. We zijn uiteindelijk wel 1 team.

Bb post hier verder ook niet als partner van "de mod" maar als zichzelf. En ik heb hem ook niet hierheen gelokt. Ook mensen die getrouwd zijn, hebben nog steeds een eigen ik ;)
disclaimer
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:33:37 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194425902
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:44 schreef SQ het volgende:
Ik ben hier zeker geen mod, daarom modereer ik hier niet. Ik zie mezelf echter wel als collega van Vonk en co, dus ik zie geen reden waarom ik niet in staat zou zijn om bepaalde zaken nader toe te lichten. We zijn uiteindelijk wel 1 team.

Bb post hier verder ook niet als partner van "de mod" maar als zichzelf. En ik heb hem ook niet hierheen gelokt. Ook mensen die getrouwd zijn, hebben nog steeds een eigen ik ;)
Er staat wel letterlijk:

quote:
En SQ heeft gelijk
En ik zeg het dus alleen maar dat het geen zin heeft, want BB is biased.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:37:07 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_194425936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er staat wel letterlijk:
[..]

En ik zeg het dus alleen maar dat het geen zin heeft, want BB is biased.
zal ik je maar gewoon het laatste woord geven dan?
Kan dit topic weer gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
disclaimer
pi_194426022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:37 schreef SQ het volgende:

[..]

zal ik je maar gewoon het laatste woord geven dan?
Kan dit topic weer gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
hij geeft toch feedback? wat is er offtopic dan?

"als je het niet zint kan je ook gewoon niet reageren.."
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:46:17 #89
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194426065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:43 schreef l1ghted het volgende:

[..]

hij geeft toch feedback? wat is er offtopic dan?

"als je het niet zint kan je ook gewoon niet reageren.."
Dat ik een ander onderwerp aansnijd dan waar het over het ging, en dat klopt. Het was bovendien maar een tip, want "seen it before", en het is niet nodig m.i. :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:47:20 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_194426083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:43 schreef l1ghted het volgende:

[..]

hij geeft toch feedback? wat is er offtopic dan?

"als je het niet zint kan je ook gewoon niet reageren.."
Nee, hij verdraait nu het onderwerp. Dat was geen feedback meer op moderatie. Verder wordt dit weer gezuig om niks, dus ik hou het hier verder voor gezien. Succes nog met je gelijk halen :W
disclaimer
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:07:26 #91
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_194426512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 11:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er staat wel letterlijk:
[..]

En ik zeg het dus alleen maar dat het geen zin heeft, want BB is biased.
Kinderachtig daNpy :) .
Zinloos statement wat vooral geen waarde toevoegt aan het punt wat ik maak. Waar je dan ook niets over post. Ergo, ook jij zit te zuigen. Iets wat een forum zeker niet leuker maakt om te volgen. Een bende users die alleen komen om te zuigen en verder geen toegevoegde waarde leveren.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:19:03 #92
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194426636
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Kinderachtig daNpy :) .
Zinloos statement wat vooral geen waarde toevoegt aan het punt wat ik maak. Waar je dan ook niets over post. Ergo, ook jij zit te zuigen. Iets wat een forum zeker niet leuker maakt om te volgen. Een bende users die alleen komen om te zuigen en verder geen toegevoegde waarde leveren.
Dat is niet wat ik bedoel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194426677
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Kinderachtig daNpy :) .
Zinloos statement wat vooral geen waarde toevoegt aan het punt wat ik maak. Waar je dan ook niets over post. Ergo, ook jij zit te zuigen. Iets wat een forum zeker niet leuker maakt om te volgen. Een bende users die alleen komen om te zuigen en verder geen toegevoegde waarde leveren.
kan je niet meehelpen dit ook bij de mods aan het verstand te krijgen?
Ik zuig omdat mods niet optreden bij gezuig van "populaire" users, mocht dat nog onduidelijk zijn.

Maar goed ik ben inmiddels er ook wel klaar mee, wel genoten.
pi_194816367
Hoe gaat eigenlijk met Bbach?
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 21:09:21 #95
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_194816811
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 20:50 schreef pitboer het volgende:
Hoe gaat eigenlijk met Bbach?
Het laatste bericht van hem had je vast wel gelezen.
K&W / BBach en Laurette +2 (deel 14)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:39 schreef BBach het volgende:
Ik heb wel degelijk stilgezeten :) Op verbouwvlak dan wel, ook voor deze crisis. Het meeste werk is nu aan de buitenzijde nog en het weer was superslecht. Voor de rest is het een bizarre periode, zoals dat bij jullie wellicht ook is.
Op professioneel vlak vallen we onder essentiële dienstverlening en is het dus all hands on deck. Of eerder: met zo weinig mogelijk hands het werk draaiend houden. Het scheepvaartverkeer is nog niet in volume afgenomen, dus de workload blijft hetzelfde, terwijl we zo veel mogelijk voorzorgsmaatregelen moeten nemen en zo weinig mogelijk mensen op dezelfde plaats willen hebben. Dit dan combineren met 2 kleine kindjes thuis is best wel zwaar, zowel voor mijn vrouw als ik.

Om maar te zeggen dat verbouwen momenteel zelfs niet op mijn werklijst staat. Voordeel is dan wel dat we kunnen doorsparen. Dus hopelijk kan ik deze zomer eindelijk aan de buitengevelbekleding beginnen. On verra :)

Hou jullie intussen haaks w/
pi_194818759
Die had ik niet gezien.
pi_194824174
Ik het verbouwen staat idd op een laag pitje momenteel, maar alles nog goed :) Ik ben trouwens bezig met het bekleden van de achtergevel, zal eens kijken om er binnenkort foto's van te nemen, maar het is niet zo boeiend.
pi_194831293
Dat bepalen wij wel :{w

:+

Fijn dat alles oké is ondanks alle gedoe!
Laat die handjes wapperen!
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 19:51:54 #99
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_194833330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:56 schreef BBach het volgende:
Ik het verbouwen staat idd op een laag pitje momenteel, maar alles nog goed :) Ik ben trouwens bezig met het bekleden van de achtergevel, zal eens kijken om er binnenkort foto's van te nemen, maar het is niet zo boeiend.
Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie ! De berichtgeving over het corona virus en hoe het in Belgie huishoud is hier in de Nederlandse media in ieder geval niet zo. Jullie horen toch bij de essentiele beroepen ? Kun je in de scheepvaart nog gewoon door of werken jullie veelal vanaf huis ?

Je mag je topic best update hoor, ook als er niet zoveel te melden is ^O^
pi_194839690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie ! De berichtgeving over het corona virus en hoe het in Belgie huishoud is hier in de Nederlandse media in ieder geval niet zo. Jullie horen toch bij de essentiele beroepen ? Kun je in de scheepvaart nog gewoon door of werken jullie veelal vanaf huis ?

Je mag je topic best update hoor, ook als er niet zoveel te melden is ^O^
Het is in elk geval een zeer moeilijke periode voor ons. We behoren idd tot de essentiële beroepen waarbij mijn vrouw een veel hoger risico loopt (ze komt met veel meer verschillende mensen in contact van dichtbij).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn beroep is thuiswerken niet eenvoudig, al probeer ik het wel. Thuiswerken is welliswaar onmogelijk als de beide peuters thuis zijn :') In de voorbije maanden veel close calls gehad: onderaannemers waar ik in contact mee ben gekomen en die dan positief testen. Dus ik hou me wel aan de mondmaskerplicht en de afstand. Afstand houden is moeilijk aan boord, dus de bemanning werkt in hun eigen bubbels en vermijden contact met onze klanten. Tot nu toe hebben we voorvallen steeds kunnen isoleren. Ik begrijp wel niet dat er hier op Fok mensen zijn die denken dat de Covid-crisis niet echt is en mondmaskers bullshit zijn ed |:( De mensen die ik aan de lijn heb gehad in het kader van contact tracing klonken echt niet goed. (Naar adem happen, geen zin kunnen afmaken,...) Niet dat iedereen symptomen had, maar een griepje is het niet en ik ga er heel behoedzaam mee om.

[ Bericht 0% gewijzigd door BBach op 02-09-2020 09:57:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')