abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 18:05:10 #51
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_194415532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:42 schreef lighted het volgende:
Feedback:
Mod Vonkenboer is niet objectief en trekt andere users voor.

Gewenste oplossing:
Vonkenboer moet 10 A4tjes straf schrijven met "Sick en slaaf zijn mijn favoriet"
:')

We zitten niet meer in de kleuterklas geloof ik !
pi_194415776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

:')

We zitten niet meer in de kleuterklas geloof ik !
Das eigenlijk precies mijn punt als we jou modereren bekijken.
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 18:30:52 #53
92034 crew  Vonkenboer
pi_194415924
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:22 schreef lighted het volgende:

[..]

Das eigenlijk precies mijn punt als we jou modereren bekijken.
Ik behandel iedereen hetzelfde en laat iedereen in zijn waarde.
Maar kennelijk zit jou wel iets meer dwars dan dat; of ben je gewoon ontzettend graag op zoek naar negatieve aandacht ? :?
pi_194416063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Maar kennelijk zit jou wel iets meer dwars dan dat; of ben je gewoon ontzettend graag op zoek naar negatieve aandacht ? :?
Wij van WC eend..
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 19:03:07 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194416466
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:

@:derLudolf, weet jij hier meer van ? :)
Eerlijk gezegd niet

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:37 schreef lighted het volgende:

[..]

Wij van WC eend..
Als je dermate kinderachtig reageert snap ik dat, hoewel het niet mag je theoretisch per ongeluk iemand anders voor trekt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:04:41 #56
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194419792
Als er in het ene topic etter-posts worden verwijderd, doe dat dan ook in het andere topic. Dit slaat helemaal nergens op.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:06:27 #57
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194419829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat topic bevalt me anders prima hoor.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194419894
@derLudolf @Vonkenboer

Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden. Ondertussen zitten Sick en Slaaf saampies te grinniken over hun " macht"op een forum :')..
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:10:35 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194419925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
@:derLudolf @:Vonkenboer

Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden. Ondertussen zitten Sick en Slaaf saampies te grinniken over hun " macht"op een forum :')..
En dan posten "ik behandel iedereen hetzelfde" _O-
pi_194419961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja serieus lachwekkend, ik kon al uittekenen hoe dit zou uitmonden want dit is standaard.. specifiek in K&W.
pi_194420106
quote:

Je weet toch hoe cempexo is? Je ziet het in dat topic ook weer, het begint met een buitendouche en binnen 5 posts gaat het over zijn geweldige landgoed in Denemarken en wat een vrije geest het wel niet is. Het enige dat nog ontbrak waren z'n verhalen over de 100 vrouwen die ie heeft gehad..

Dat lokt dan reacties uit ja. Zou het toeval zijn dat elk Cempexo topic op dezelfde manier eindigt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 22:21:10 ]
pi_194420163
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Je weet toch hoe cempexo is? Je ziet het in dat topic ook weer, het begint met een buitendouche en binnen 5 posts gaat het over zijn geweldige landgoed in Denemarken en wat een vrije geest het wel niet is. Het enige dat nog ontbrak waren z'n verhalen over de 100 vrouwen die ie heeft gehad..

Dat lokt dan reacties uit ja. Zou het toeval zijn dat elk Cempexo topic op dezelfde manier eindigt?
Nee, ik houd mij niet bezig met de eigenaardigheden van elke user hier.
Ook al zou je gelijk hebben, is het nog steeds geen reden voor het (kromme) gedrag zoals hierboven beschreven.

Overigens, als dit je argument is zou het mij dus ook groen licht geven om Sick en Slaaf te bashen.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:27:41 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194420242
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of zijn Dutroux kelder nog gepost wordt als waardevermindering voor zijn mansion.
Resistance is futile.
pi_194420294
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of zijn Dutroux kelder nog gepost wordt als waardevermindering voor zijn mansion.
Wijffie, ga je nou mn AT in de gaten houden om overal het laatste woord te hebben? Moet je niet aan de keukentafel klusjes bedenken voor je vent?
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:36:48 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194420482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:29 schreef lighted het volgende:

[..]

Wijffie, ga je nou mn AT in de gaten houden om overal het laatste woord te hebben? Moet je niet aan de keukentafel klusjes bedenken voor je vent?
Dat was een referentie naar de stal die cempexo heeft 'verbouwd' maar die eruit ziet als een misbruik kelder maar dan met vrolijke blauwe kleur.. ik weet niet wat jij over Dutroux gepost hebt (en dat wil ik denk ik ook niet weten!)
Resistance is futile.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:58:38 #66
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194421012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja wat een grap de tering. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 22:59:54 #67
92034 crew  Vonkenboer
pi_194421036
quote:

Ik heb geen voorkeur voor niks en niemand niet, waar je dat in godsnaam op baseert ?
Op dat enkele topic van Cempexo ? :')
pi_194421087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik heb geen voorkeur voor niks en niemand niet, waar je dat in godsnaam op baseert ?
Op dat enkele topic van Cempexo ? :')
Serieus gast.. waarom doe ik uberhaupt moeite
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 23:09:35 #69
92034 crew  Vonkenboer
pi_194421231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:02 schreef l1ghted het volgende:

[..]

Serieus gast.. waarom doe ik uberhaupt moeite
Dan zijn we het eens, dat we het niet eens met elkaar gaan worden.
Als je mij gewoon een kut moderator vind dan ga ik daar niets aan veranderen, das dan jou mening.

Maar ik blijf hier niet zitten wijzen naar elkaar alsof we nog in de kleuterklas zitten.
pi_194421254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:09 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens, dat we het niet eens met elkaar gaan worden.
Als je mij gewoon een kut moderator vind dan ga ik daar niets aan veranderen, das dan jou mening.
Je verwacht ook verder niets van mij denk ik.

Maar ik blijf hier niet zitten wijzen naar elkaar alsof we nog in de kleuterklas zitten.
ben jik moderator? wat is dat?
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 23:33:36 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194421568
quote:

Dat topic heb ik niet behandeld of geen TR's van gezien.
quote:

Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden.
Ja, dat topic had misschien anders gemodereerd kunnen worden op eenzelfde manier als elders, maar ja, is al gesloten en de TR is mij ontgaan. Ik heb weet niet waarom een dergelijke reactie bij elkaar is geplaatst, van vandaag is vrij duidelijk te zien wie wat als eerste zei, maar misschien komt dat ook weer ergens achter weg.

We hebben wel wat beters te doen dan elke zinnetje van elke user te onthouden. Blijft mensenwerk, kan altijd een foutje worden gemaakt.
  Moderator donderdag 6 augustus 2020 @ 00:42:12 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194422027
Nou, ik ben aan het vegen geweest. Hoop dat nu iedereen weer tevreden is. In het vervolg in K&W graag veiligheidsschoenen dragen zodat jullie ook niet zo snel op je teentjes zijn getrapt :*
pi_194423061
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat topic heb ik niet behandeld of geen TR's van gezien.
[..]

Ja, dat topic had misschien anders gemodereerd kunnen worden op eenzelfde manier als elders, maar ja, is al gesloten en de TR is mij ontgaan. Ik heb weet niet waarom een dergelijke reactie bij elkaar is geplaatst, van vandaag is vrij duidelijk te zien wie wat als eerste zei, maar misschien komt dat ook weer ergens achter weg.

We hebben wel wat beters te doen dan elke zinnetje van elke user te onthouden. Blijft mensenwerk, kan altijd een foutje worden gemaakt.

ik geef t op

[ Bericht 9% gewijzigd door l1ghted op 06-08-2020 07:38:38 (verspilde energie) ]
  donderdag 6 augustus 2020 @ 07:51:57 #74
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194423253
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:12 schreef lighted het volgende:

[..]

Ja serieus lachwekkend, ik kon al uittekenen hoe dit zou uitmonden want dit is standaard.. specifiek in K&W.
Nee hoor, helaas is deze "trend" overal op het forum merkbaar, en dat maakt het er niet leuker op :N
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:04:17 #75
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194423346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, ik denk dat dit inmiddels wel vergenoeg uit de hand geëscaleerd is. Om te voorkomen dat de beerput nog groter en dieper gaat worden doen we dit topic maar gewoon dicht. Het lag zeker niet aan de insteek van @:cempexo en de best wel serieuze reacties die er waren.

Maar dit blijft maar gewoon dooretteren, dan kunnen we dit topic het beste sluiten.
Waarom wordt dit topic nou gesloten, als de TS een goede insteek had en er ook genoeg serieuze reacties waren?
Andere topics worden toch ook gewoon schoongeveegd en blijven open?
Als je dus maar vervelend genoeg doet in een topic, wordt het gesloten, en heb je als TS pech, terwijl het de moderatie is die faalt :X :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')