quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:42 schreef lighted het volgende:
Feedback:
Mod Vonkenboer is niet objectief en trekt andere users voor.
Gewenste oplossing:
Vonkenboer moet 10 A4tjes straf schrijven met "Sick en slaaf zijn mijn favoriet"
Das eigenlijk precies mijn punt als we jou modereren bekijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We zitten niet meer in de kleuterklas geloof ik !
Ik behandel iedereen hetzelfde en laat iedereen in zijn waarde.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:22 schreef lighted het volgende:
[..]
Das eigenlijk precies mijn punt als we jou modereren bekijken.
Wij van WC eend..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik behandel iedereen hetzelfde en laat iedereen in zijn waarde.
Maar kennelijk zit jou wel iets meer dwars dan dat; of ben je gewoon ontzettend graag op zoek naar negatieve aandacht ?
Eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
@:derLudolf, weet jij hier meer van ?
Als je dermate kinderachtig reageert snap ik dat, hoewel het niet mag je theoretisch per ongeluk iemand anders voor trektquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik behandel iedereen hetzelfde en laat iedereen in zijn waarde.
Maar kennelijk zit jou wel iets meer dwars dan dat; of ben je gewoon ontzettend graag op zoek naar negatieve aandacht ?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat topic bevalt me anders prima hoor.
En dan posten "ik behandel iedereen hetzelfde"quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
@:derLudolf @:Vonkenboer
Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden. Ondertussen zitten Sick en Slaaf saampies te grinniken over hun " macht"op een forum..
Ja serieus lachwekkend, ik kon al uittekenen hoe dit zou uitmonden want dit is standaard.. specifiek in K&W.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan posten "ik behandel iedereen hetzelfde"
Je weet toch hoe cempexo is? Je ziet het in dat topic ook weer, het begint met een buitendouche en binnen 5 posts gaat het over zijn geweldige landgoed in Denemarken en wat een vrije geest het wel niet is. Het enige dat nog ontbrak waren z'n verhalen over de 100 vrouwen die ie heeft gehad..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden. Ondertussen zitten Sick en Slaaf saampies te grinniken over hun " macht"op een forum..
Nee, ik houd mij niet bezig met de eigenaardigheden van elke user hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:20 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe cempexo is? Je ziet het in dat topic ook weer, het begint met een buitendouche en binnen 5 posts gaat het over zijn geweldige landgoed in Denemarken en wat een vrije geest het wel niet is. Het enige dat nog ontbrak waren z'n verhalen over de 100 vrouwen die ie heeft gehad..
Dat lokt dan reacties uit ja. Zou het toeval zijn dat elk Cempexo topic op dezelfde manier eindigt?
Ik ben benieuwd of zijn Dutroux kelder nog gepost wordt als waardevermindering voor zijn mansion.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:20 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe cempexo is? Je ziet het in dat topic ook weer, het begint met een buitendouche en binnen 5 posts gaat het over zijn geweldige landgoed in Denemarken en wat een vrije geest het wel niet is. Het enige dat nog ontbrak waren z'n verhalen over de 100 vrouwen die ie heeft gehad..
Dat lokt dan reacties uit ja. Zou het toeval zijn dat elk Cempexo topic op dezelfde manier eindigt?
Wijffie, ga je nou mn AT in de gaten houden om overal het laatste woord te hebben? Moet je niet aan de keukentafel klusjes bedenken voor je vent?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of zijn Dutroux kelder nog gepost wordt als waardevermindering voor zijn mansion.
Dat was een referentie naar de stal die cempexo heeft 'verbouwd' maar die eruit ziet als een misbruik kelder maar dan met vrolijke blauwe kleur.. ik weet niet wat jij over Dutroux gepost hebt (en dat wil ik denk ik ook niet weten!)quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Wijffie, ga je nou mn AT in de gaten houden om overal het laatste woord te hebben? Moet je niet aan de keukentafel klusjes bedenken voor je vent?
Ja wat een grap de tering.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan posten "ik behandel iedereen hetzelfde"
Ik heb geen voorkeur voor niks en niemand niet, waar je dat in godsnaam op baseert ?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
Serieus gast.. waarom doe ik uberhaupt moeitequote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor niks en niemand niet, waar je dat in godsnaam op baseert ?
Op dat enkele topic van Cempexo ?
Dan zijn we het eens, dat we het niet eens met elkaar gaan worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:02 schreef l1ghted het volgende:
[..]
Serieus gast.. waarom doe ik uberhaupt moeite
ben jik moderator? wat is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens, dat we het niet eens met elkaar gaan worden.
Als je mij gewoon een kut moderator vind dan ga ik daar niets aan veranderen, das dan jou mening.
Je verwacht ook verder niets van mij denk ik.
Maar ik blijf hier niet zitten wijzen naar elkaar alsof we nog in de kleuterklas zitten.
Dat topic heb ik niet behandeld of geen TR's van gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
Ja, dat topic had misschien anders gemodereerd kunnen worden op eenzelfde manier als elders, maar ja, is al gesloten en de TR is mij ontgaan. Ik heb weet niet waarom een dergelijke reactie bij elkaar is geplaatst, van vandaag is vrij duidelijk te zien wie wat als eerste zei, maar misschien komt dat ook weer ergens achter weg.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:09 schreef lighted het volgende:
Check aub topic "buitendouche" en probeer toch nog es objectief te kijken naar de diverse posts. Ik lees aardig wat users hetzelfde commentaar geven maar er gebeurd geen kloot vanuit jullie kant, wat mijn gelijk bewijst. Nu gaat het mij niet om gelijk hebben, maar het is ronduit triest dat het zo onder jullie neus geschoven moet worden.
ik geef t opquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat topic heb ik niet behandeld of geen TR's van gezien.
[..]
Ja, dat topic had misschien anders gemodereerd kunnen worden op eenzelfde manier als elders, maar ja, is al gesloten en de TR is mij ontgaan. Ik heb weet niet waarom een dergelijke reactie bij elkaar is geplaatst, van vandaag is vrij duidelijk te zien wie wat als eerste zei, maar misschien komt dat ook weer ergens achter weg.
We hebben wel wat beters te doen dan elke zinnetje van elke user te onthouden. Blijft mensenwerk, kan altijd een foutje worden gemaakt.
Nee hoor, helaas is deze "trend" overal op het forum merkbaar, en dat maakt het er niet leuker opquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:12 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja serieus lachwekkend, ik kon al uittekenen hoe dit zou uitmonden want dit is standaard.. specifiek in K&W.
Waarom wordt dit topic nou gesloten, als de TS een goede insteek had en er ook genoeg serieuze reacties waren?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, ik denk dat dit inmiddels wel vergenoeg uit de hand geëscaleerd is. Om te voorkomen dat de beerput nog groter en dieper gaat worden doen we dit topic maar gewoon dicht. Het lag zeker niet aan de insteek van @:cempexo en de best wel serieuze reacties die er waren.
Maar dit blijft maar gewoon dooretteren, dan kunnen we dit topic het beste sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |