Zoals met alle beestjes, goed observeren en leren hoe je ze te lijf gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
(toch steeds meer benieuwd hoe je ze er zo goed op krijgt)
Mooie foto!quote:Op donderdag 6 december 2018 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
Het kleine leeuwengrut in Blijdorp loopt eindelijk buiten....
[ afbeelding ]
Wat een MEGA plaat Ouwesok!quote:Op zondag 3 februari 2019 22:30 schreef Ouwesok het volgende:
Dagje buiten spelen in Beekse Bergen. Afrikaanse Oehoe met de A77 en de Sigma 150-500mm
[ link | afbeelding ]Bubo africanus by Ouwesok, on Flickr
Dankz. Fraaie tijgertquote:
Ja, je moet het maar treffen met tijgerman Emas en tijgervrouw Aliaquote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dankz. Fraaie tijgert, gisteren in Blijdorp kwam ie nauwelijks het binnenverblijf uit
Blijdorp kent bijzonder fotogenieke bewonersquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:36 schreef Willxms het volgende:
[..]
Ja, je moet het maar treffen met tijgerman Emas en tijgervrouw Alia
Heb nog veel andere mooie platen van deze twee Blijdorp inwoners.
Nice, vooral die laatste.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Blijdorp kent bijzonder fotogenieke bewoners
[ link | afbeelding ]Cynomys by Ouwesok, on Flickr
A77 met Sigma 150-500mm
Mooi!! Ik hou van z/wquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nice, vooral die laatste.![]()
[ afbeelding ]
In het Ecomare op Texel. Bewust voor zwart-wit gekozen omdat zowel het weer op die dag als het bassin waar de zeehond in lag erg grauw was. Bovendien komen zijn ogen er zo nog beter uit.
Geschoten met mien Nikon D3100 + 18-105 mm.
Wat een geweldige plaat is dit zeg! Proficiat zeg!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nice, vooral die laatste.![]()
[ afbeelding ]
In het Ecomare op Texel. Bewust voor zwart-wit gekozen omdat zowel het weer op die dag als het bassin waar de zeehond in lag erg grauw was. Bovendien komen zijn ogen er zo nog beter uit.
Geschoten met mien Nikon D3100 + 18-105 mm.
Netjusquote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef Willxms het volgende:
[..]
Wat een geweldige plaat is dit zeg! Proficiat zeg!!
Hier nog een fraaie van Alia (tijgervrouw in Diergaarde Blijdorp).
[ afbeelding ]
Desalniettemin (wat een woord hè), een mooi portretquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Netjus![]()
Ik had bij mijn laatste bezoek aan Blijdorp het geluk dat een van die kleine leeuwtjes net even recht in mijn lens keek. Hij kijkt er zelfs zowat dwars doorheen.
alleen zo jammer dat ze er blank metalen gaas hebben, zelfs met een lange tele een drama om doorheen te fotograferen
[ link | afbeelding ]Panthera Leo by Ouwesok, on Flickr
Prachtige foto welquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Netjus![]()
Ik had bij mijn laatste bezoek aan Blijdorp het geluk dat een van die kleine leeuwtjes net even recht in mijn lens keek. Hij kijkt er zelfs zowat dwars doorheen.
alleen zo jammer dat ze er blank metalen gaas hebben, zelfs met een lange tele een drama om doorheen te fotograferen
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef Ouwesok het volgende:
Wat een lieve foto's, vooral die derdequote:Op maandag 15 juli 2019 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
Ik begon het rondje Apenheul met de korte zoom, de Sony DT 16-50mm F2.8 SSM. Gewoon eens kijken hoe ver ik zou komen.
Bij die kleine doodshoofdaapjes ging dat boven verwachting. Je steekt de combi vrij makkelijk door de struiken en het scherpstel- en kaderwerk kan ook gewoon op het LCD
Jammer alleen dat het licht het weer eens gruwelijk liet afweten.
[ link | afbeelding ]Saimiri boliviensis by Ouwesok, on Flickr
Klein grut genoeg deze keer en het blijft verwonderlijk hoe die kleintjes gewoon al slapend op die rug weten te blijven terwijl moeder gewoon nog steeds enorme sprongen door de bomen maakt.
Daar is er net eentje wakker
Ze zijn zo aandoenlijk dat je bijna vergeet waarom je die camera had meegenomen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat een lieve foto's, vooral die derde
In dierentuinen is men niet zo dol op statieven, je staat er nogal snel mee in de weg. Alles gaat dus uit de hand.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Die foto's van jou zijn altijd prachtig Ouwesok. Zo scherp steeds en mooie compositie. Zit er elke keer met genoegen naar te kijken.
Gebruik je een tripod? Of is dit toch gewoon geschoten uit de hand?
Mooi! Vlinders fotograferen heb ik het geduld niet voor. Gelukkig jij welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Was weer tijd voor het jaarlijkse uitje naar de Passiflorahoeve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je. Gelukkig zit de Passiflorahoeve tot aan de nok vol met vlinders in verschillende verblijven, en is het meestal een kwestie van richten en afdrukken. Het schijnt de meest complete vlindertuin ter wereld te zijn. En dat gewoon in Harskamp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:37 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooi! Vlinders fotograferen heb ik het geduld niet voor. Gelukkig jij wel
Ziet er bijzonder aantrekkelijk uit. Jammer dat ie zo beperkt open is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig zit de Passiflorahoeve tot aan de nok vol met vlinders in verschillende verblijven, en is het meestal een kwestie van richten en afdrukken. Het schijnt de meest complete vlindertuin ter wereld te zijn. En dat gewoon in Harskamp.
We wachten in spanning afquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:37 schreef sararaats het volgende:
Mooie foto's
Morgen naar de Zoo van Antwerpen. Als de foto's lukken, komen ze hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Panthera tigris altaica by Ouwesok, on Flickr
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |