Thunderbirds are goquote:
Echt wel.quote:
Oh hier dachten we juist van nietquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:43 schreef Toweler het volgende:
Mike heeft gevraagd of lotus blijft slapen lees ik op de krant hoelaat was dat?
Ik seg nooi ies as er een leuke jonguh binnen ehhhh, maar eh as ur a sjik binnen kom dan eehhhhquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:43 schreef snetje het volgende:
Shelley: Hoeiij straaallljjj ik uitchhhh?....
Moeten ze eerst die andere paspop daar nog weg zien te krijgen... Brandon zit daar ook nu ...quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
En straks als Lotus en Mike in een bed liggen en beginnen met hun oefeningen kruipt Shelley er ook bij: "Ik wil ook".
Gerrit wilde weten of het weer iets gaat worden tussen hem en Shelley. Shelley vreesde van niet. Gerrit probeerde de boel te forceren door handtastelijk te worden, maar dat werd niet op prijs gesteld. Zij beende weg en Tim en Joa die het zagen gebeuren vingen Gerrit op. Zoietsquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:42 schreef yaello het volgende:
Kut.. ik zie dat ik net een uitbarsting van Gerrit heb gemist?? Wie praat mij even bij?
Wat een mannetje is dat.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
erik pakt chris lekker stevig beet
Christel vindt alles leuk als er maar een piemel aan zit.quote:
Jeeeetje wanneer gaat Gerrie toch eens ballen krijgen. Elke imbeciel kan zien dat die twee helemaal niks voor elkaar zijn. Behalve meneer Gerrit himself.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Gerrit wilde weten of het weer iets gaat worden tussen hem en Shelley. Shelley vreesde van niet. Gerrit probeerde de boel te forceren door handtastelijk te worden, maar dat werd niet op prijs gesteld. Zij beende weg en Tim en Joa die het zagen gebeuren vingen Gerrit op. Zoiets
Rokenquote:
Vindt dat Joa altijd wel een goede mensen kennis heeft....hij zit er niet vaak naast.......quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Joa over Erik : Das een zware doorgewinterde joh, tegen Ger.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:45 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Oh hier dachten we juist van niet
Altijd dat overdreven respect voor losers aan de zelfkant van de maatschappij.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Joa over Erik : Das een zware doorgewinterde joh, tegen Ger.
Verliefd he, Gerrit denkt aan de tijden dat ze het leuk hadden en wil dat het weer zo wordt als toen. Sneu ergens.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Jeeeetje wanneer gaat Gerrie toch eens ballen krijgen. Elke imbeciel kan zien dat die twee helemaal niks voor elkaar zijn. Behalve meneer Gerrit himself.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Andere stream was de wc rij, brandan brenda joa brandon
Ja,quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef Annelies1980 het volgende:
wat lult shelley nou weer? zij is degene die gerrit gebruikt maar zegt dat joa en tim hem gebruiken. Wat een domme doos zeg.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef Annelies1980 het volgende:
wat lult shelley nou weer? zij is degene die gerrit gebruikt maar zegt dat joa en tim hem gebruiken. Wat een domme doos zeg.
Hij is nog erger dan een wijf. Een wijf met borderline.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit hou toch je bek eens over shelly
Hou borderline er eens buiten wil je.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is nog erger dan een wijf. Een wijf met borderline.
Zit de buuf er nog steeds?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geen beeld en geen geluid....
Maar klinkt heftif
Nee dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hou borderline er eens buiten wil je.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike heeft aan Brenda toegegeven dat als Brenda vrijgezel was zij degene was waar hij op zou vallen, dus toen ze net naast hem op bed zat had je die vuile blikken van Lotus moeten zien zegt Brenda tegen Brendan en hij tilt haar in uforie over zijn schouder
Ze moet een mannenhart horen kloppenquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Yaksa het volgende:
En Lotus blijft weer bij Mike in bed slapen.
Maar het zijn alleen maar vriendjes hoor.
Broederquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geen beeld en geen geluid....
Maar klinkt heftif
ja lachen he de jaloeziequote:
Met gedrag, claimen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat heeft borderline ergens mee te maken?
Want elke borderliner is hetzelfde. Borderline is een spectrum. En ook mensen zonder borderline kunnen claimgedrag hebben.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is nog erger dan een wijf. Een wijf met borderline.
volgens mij is ger aardig opgefokt mijn zijn bullachtige houding richting sjelquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze moet een mannenhart horen kloppen
Dat klopt, maar daar heeft ze zelf ook aan meegedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske vindt dat Greet en Shelley uit elkaar worden gestimuleerd.
Dat zal niet kloppen morgen effe terug luisterenquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike heeft aan Brenda toegegeven dat als Brenda vrijgezel was zij degene was waar hij op zou vallen, dus toen ze net naast hem op bed zat had je die vuile blikken van Lotus moeten zien zegt Brenda tegen Brendan en hij tilt haar in uforie over zijn schouder
Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken. En je hoeft mij niet te vertellen wat borderline inhoudt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want elke borderliner is hetzelfde. Borderline is een spectrum. En ook mensen zonder borderline kunnen claimgedrag hebben.
Eens. En Tim en Joa proberen Ger dat in te laten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:56 schreef Bonken het volgende:
[..]De enige die aan aantrekken en afstoten doet is Shelley. Gerrit is altijd redelijk naar haar toe geweest.
Anders?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, eerder vanmiddag was dat nog anders
Hij dreigde alleen maar om het uit te maken als Sjellie in het huisje van Mike ging.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:56 schreef Bonken het volgende:
[..]De enige die aan aantrekken en afstoten doet is Shelley. Gerrit is altijd redelijk naar haar toe geweest.
Als je weet wat het inhoud moet je die term niet zo ff er in gooien. Juist daardoor krijgen mensen er een slecht idee over.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken. En je hoeft mij niet te vertellen wat borderline inhoudt.
Gezelliger dan Uto2quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bokbier proeferijtje hier
Zooo, das een enkelzijdig verhaal over borderliners.... dit dekt maar de helft van de hele persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want elke borderliner is hetzelfde. Borderline is een spectrum. En ook mensen zonder borderline kunnen claimgedrag hebben.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eens. En Tim en Joa proberen Ger dat in te laten zien.
Ziekelijke jaloezie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij dreigde alleen maar om het uit te maken als Sjellie in het huisje van Mike ging.
Klinkt heel redelijk toch.
dit vertelde Brenda zelf aan Brandon, ze is gewoon stikjaloers op Lotusquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dat zal niet kloppen morgen effe terug luisteren
Nee, het helpt alleen geen zak wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:58 schreef Bonken het volgende:
[..]Die willen niet dat hun maatje Gerrit zich door dat gare mokkel voor de zoveelste keer gek laat maken.
ow gequote onder de verkeerde persoon, maar ach ja... zal wel aan mn borderline liggenquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:58 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Zooo, das een enkelzijdig verhaal over borderliners.... dit dekt maar de helft van de hele persoonlijkheidsstoornis.
Het is in Gerrit's geval ook niet positief bedoeld.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je weet wat het inhoud moet je die term niet zo ff er in gooien. Juist daardoor krijgen mensen er een slecht idee over.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dit vertelde Brenda zelf aan Brandon, ze is gewoon stikjaloers op Lotus
Ik volg het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dit vertelde Brenda zelf aan Brandon, ze is gewoon stikjaloers op Lotus
Over welke tjik zij het nu weer had weet ik niet. Dat grietje wat een pamflet kreeg, die ene die gemasseerd wilde worden?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En zij ook, gaat niet opschieten dus.
Als er een model binnenkomt zei ze.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over welke tjik zij het nu weer had weet ik niet. Dat grietje wat een pamflet kreeg, die ene die gemasseerd wilde worden?
Lees ff goed. Ik zeg juist dat borderline heel breed isquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:58 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Zooo, das een enkelzijdig verhaal over borderliners.... dit dekt maar de helft van de hele persoonlijkheidsstoornis.
ze stonden net voor de wc toen ze dit fluisterde aan Brandon.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ze zou wel een hamburgertje lusten nu denk ik, net als David Hasselhof.
Ja en nee... zo gek laat hij zich maken. Bang dat er weer iets gebeurt waardoor hun broze relatie weer stukgaat. Totaal geen basis en vertrouwen tussen die twee.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij dreigde alleen maar om het uit te maken als Sjellie in het huisje van Mike ging.
Klinkt heel redelijk toch.
Ik kon het niet verstaan, maar het ging over Lotus.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze stonden net voor de wc toen ze dit fluisterde aan Brandon.
zegt net tegen chris dat ie in de caravan gaat slapen, wellicht nog ff googlen wat borderline inhoud en of lange tenen hebben 1 van de kenmerken in dit brede spectrum isquote:
ik had de aftocht we willen zienquote:Op zaterdag 3 november 2018 00:04 schreef Yurtovic het volgende:
Brenda en Merel wilde weerr in het huisje
Het was geweldig.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik had de aftocht we willen zien
Ze is wel aangeschotenquote:Op zaterdag 3 november 2018 00:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze stonden net voor de wc toen ze dit fluisterde aan Brandon.
Maar bijna altijd een hoop drama en ellende in de omgang.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lees ff goed. Ik zeg juist dat borderline heel breed is
is niets mis mee, hij ligt daar dan alleen op een vies kaal matrasje zonder kussen en zonder dekbed. terwijl zijn vriendin haar kussen en dekbed kon delen. op een schoon matrasjequote:Op zaterdag 3 november 2018 00:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit kan toch in de caravan? Wat is daar mis mee, Adriaan en Erik slapen daar toch ook prima.
Kan 'ie toch ophalen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:10 schreef Yurtovic het volgende:
Ah ok, hij heeft zn zooi gewoon in de yurt laten liggen
daar liggen 4 bezoekers... dat gaat moeilijk worden denk ik. of ligt 1 van die bezoekers onderquote:
Top!!quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, er was helaas weinig van te zien ....![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Hiske deel 1 - 2 november 2018.
x6wl39g
[ afbeelding ]
Bezoek van Hiske deel 2 - 2 november 2018.
x6wl3bt
Gerrit heeft 4 maanden de tijd gehad een schoon matrasje te regelen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:10 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
is niets mis mee, hij ligt daar dan alleen op een vies kaal matrasje zonder kussen en zonder dekbed. terwijl zijn vriendin haar kussen en dekbed kon delen. op een schoon matrasje
Dat had ; ie al eerder moeten/ kunnen doen. Nu hangt 'ie weer het slachtoffer uit.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:11 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
daar liggen 4 bezoekers... dat gaat moeilijk worden denk ik. of ligt 1 van die bezoekers onder
Zelfs "kneus" Jeffrey verlaagt zichzelf niet zo erg als Gerrit. En om het dan ook nog te gaan bespreken met Hiske ervaringsdeskundige Liekens ....quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het is alweer klaar volgens Gerrit
Beetje gina als ze dronken isquote:Op zaterdag 3 november 2018 00:12 schreef Yurtovic het volgende:
Ow jee shelley waggelt over het terrein
hij heeft een schoon matras, maar daar slapen andere mensen op nu, omdat er een dubbele boeking was.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit heeft 4 maanden de tijd gehad een schoon matrasje te regelen.
Maar hij heeft geen ruk gedaan, behalve Mike dwarszitten en achter de kont van Sjellie aan lopen.
Eigen schuld dus.
Weet Shelly niet eens dat Gerrit in de caravan slaapt, want Mike vroeg ernaar en toen zei Shelly dat Gerrit in de yurt ging slapen.quote:
Die zijn niet gekomen dat tweede stel. Dus er moet genoeg slaapplek zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:13 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
hij heeft een schoon matras, maar daar slapen andere mensen op nu, omdat er een dubbele boeking was.
Check: hij was er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:13 schreef Annelies1980 het volgende:
serieus? wil hij nou alweer met die bitch praten?
hahaha omg, die 2, lullen alleen maar langs elkaar heen en shelley draait alles zoooo krom dat zij er als slachtoffer uit denkt te komen. Wat een tyfus wijf.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
Check: hij was er helemaal klaar mee.
Even luisteren nu
Waar, maar hij kan er ook wat van. Wat een dom stel.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:15 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
hahaha omg, die 2, lullen alleen maar langs elkaar heen en shelley draait alles zoooo krom dat zij er als slachtoffer uit denkt te komen. Wat een tyfus wijf.
aah tuurlijk, het is een zwakke lambal hoor. maar dat wijf is echt zo gestoord als wat!quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waar, maar hij kan er ook wat van. Wat een dom stel.
O, ze gaat weer bleren.![]()
![]()
O hij ook.
Shelley haalt in haar dronken buien haar 30 exen er weer bij...quote:
Bij zo'n iemand wil je toch niet eens meer liggen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Maar je hebt me nooit uitgenodigd.... ik
Lach hier die twee zijn koekoek
damn kap toch eens met die borderline kaart op te gooien!! dat die 2 zo gestoord zijn wil niet zeggen dat ze borderline op. borderliners zijn echt niet altijd gestoord. en ja ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:18 schreef Bonken het volgende:
Okee, ik neem het terug. Gerrit is net zo'n borderliner (sorry etc) als Shelley.
Dit verzin je toch niet?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:19 schreef snetje het volgende:
Kraaltjes in dozen sorteren is belangrijker ..
Gerrit: Het is uit!!
het lijkt wel een slecht toneelstukquote:
Nog beter.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:21 schreef Yaksa het volgende:
Ik geniet, Dit is Jiskefet op zijn best.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit, hou je sterk, we zijn er voor je.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit, hou je sterk, we zijn er voor je.
Ja sorry, het is een makkelijk woord wat voor mij staat voor mensen die drama oproepen. Maar zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:19 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
damn kap toch eens met die borderline kaart op te gooien!! dat die 2 zo gestoord zijn wil niet zeggen dat ze borderline op. borderliners zijn echt niet altijd gestoord. en ja ik voel me aangesproken.
thanks!quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja sorry, het is een makkelijk woord wat voor mij staat voor mensen die drama oproepen. Maar zal het niet meer doen.
Is de paus homo ....quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die biatch dronken?....................
Ik welquote:Op zaterdag 3 november 2018 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die biatch dronken?....................
ja mooi he? Een seconde geleden zegt ze dat ze nog nooit tieft op heeft gezegd tegen hem, om vervolgens tieft op tegen hem te zeggen. hihi ik hoop dat er nog een vervolg op deze fitti komt. whoohoo... zolang gerrit dit volhoudt ben ik team gerrit.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:24 schreef Yurtovic het volgende:
Tieft op zegt Shelly, zoiets zeg je toch niet!
Dat is dan nog de optimistische versie.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.............
Die slaat nu echt een flater, en dat weet ze ook wel met haar bezopen bakkus..........quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly op het rokersbankje: ja Shell, je wordt echt voor schut gezet. Je bent echt slimmer als.....caravan ja dahag, no way.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is dan nog de optimistische versie.
Echt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:27 schreef DKUp het volgende:
Erik bezopen?
Morgen gaan Jessie en Cheffie weg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:26 schreef Bonken het volgende:
Ik neem aan dat de muren daar niet zo dik zijn dat niemand dat geruzie gehoord heeft. Voor het eerst dat Gerrit zo van zich afslaat naar Shelley?
Grote kans ja.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:27 schreef Yaksa het volgende:
Denk dat dit het einde is van Shelley, niks gaat goed, ze kan niks meer in Utopia.
Die gaat er uit.
Gerrit moet eruit. De lamzak.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:27 schreef Yaksa het volgende:
Denk dat dit het einde is van Shelley, niks gaat goed, ze kan niks meer in Utopia.
Die gaat er uit.
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:27 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Met die nieuwe gaan we ook nog lachen, wat een slapstick figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |