De toog heeft ze al gehad en daar ligt nu permanent karton omheen en nu is de keukenmuur en de keukenvloer favoriet. En dus het aanrechtquote:Op maandag 5 november 2018 20:33 schreef LPFAN het volgende:
Zijn het ook steeds de zelfde plekken waar ze op plast?
Ik heb al van die speciale sprays gekocht. Boeit haar allemaal niks.quote:Op maandag 5 november 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
Pisplekken van katten moet je daarom ook nooit met chloor schoonmaken. Altijd azijn.
Azijn. Geen speciale sprays. Gewoon cheap ass schoonmaak- of natuurazijn.quote:Op maandag 5 november 2018 20:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb al van die speciale sprays gekocht. Boeit haar allemaal niks.
Dat zal vast gaan helpenquote:Op maandag 5 november 2018 20:44 schreef Vlindur het volgende:
Morgen gaat de kattenbak weer naar binnen. Kijken of dat dan de oplossing is.
Thnx!
Nu avond.
Hahahquote:Op maandag 5 november 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ik donder net over de stapel kleding dat weg moet.
Van de week maar even uitzoeken, denk dat er wel wat naar de kringloop kan.
Eigenlijk geen idee. Allemaal kleding dat ik al meer dan een jaar niet aangehad heb, wat oud is of waar de stof lelijk van geworden is.quote:Op dinsdag 6 november 2018 07:31 schreef Poes. het volgende:
Van het wandelen Sarabi? Of heb je nog meer uitgevroten?
LP; dat is niet veel zeg.. je moet het allemaal ook nog ergens bergen!
En wat ga je doen dit weekend?
Samzz; allemaal maatje '' te groot '' ? Zulke kledingkastenopruimingen zijn the best
Ja dat kan dan ook wel wegquote:Op dinsdag 6 november 2018 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Allemaal kleding dat ik al meer dan een jaar niet aangehad heb, wat oud is of waar de stof lelijk van geworden is.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 07:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat kan dan ook wel weg![]()
Ik heb laatst al m'n maatjes L/XL weggetyft
Oh dat klinkt goed, ik hou van truijurkenquote:Op dinsdag 6 november 2018 07:43 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik heb twee lange truijurken gevonden. Ze zijn nog goed en misschien wat voor jou? Eventueel als gewone trui te dragen.
Zal vanavond even een foto maken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 07:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed, ik hou van truijurkenEn ik draag ze wél gewoon met legging
![]()
Super, dankjewelquote:
Ze hebben alles voor je laten liggen?quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:52 schreef Samzz het volgende:
Pffff. Leuk joh. Stapels werk na een paar dagen vrij.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze hebben alles voor je laten liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |