Oh dat heeft ZZ ook gedaan met een paar woordjes. Haar eerste woordje was Kyrah (onze kat Kyran), maar na een paar maanden noemde ze hem consequent Ko-Ko (zo heet onze andere kat, wel zo efficiëntquote:Op zaterdag 3 november 2018 23:07 schreef Lemijn het volgende:
En ja, hij zei inderdaad dih voor dicht. Maar daar is hij mee gestopt.
Jouw geheugen.
Awwwwh! Wat zielig!quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:07 schreef Lemijn het volgende:
Jacob is trouwens ook zo'n eerste kind dat geen snoep krijgt. Gaat vanzelf over, denk ik.
Eensquote:Oh, hai mini, je moet gewoon vast overstappen joh, Gunther is in alle opzichten allang een dreumes!
Jeeeej!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lijkt het heel echt enzo, maar ik de praktijk bleek hij gewoon alle stukjes op de grond te hebben gegooid
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Haha herkenbaar. Je omschrijft mijn kinderenquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag waren we weer eens op pad met mijn beste vriendin en haar twee maanden oudere dreumes, we deden een rondje dierentuin. Haar dochtertje en de kaptein zijn echt twee uitersten van elkaar. T meisje kan urenlang rond kijken en daarmee tevreden zijn. De kapitein begint na n half uurtje buggy te gillen omdat ie actie en lichaamsbeweging wil. Op een gegeven moment hebben we de schouderriempjes van zijn buggy losgemaakt zodat hij wat meer lebensraum had, zat ie continu een soort situps te doen in zn buggydat ventje is zo ongelofelijk fysiek. Bijzonder om dat verschil zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtigquote:Op zondag 4 november 2018 06:20 schreef Sylver_ het volgende:
En een mes heet 'gerp'. Blijkbaar zeg ik iets te vaak dat een mes scherp is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |