Ik heb geen idee. Je kan het proberen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:03 schreef Durmada het volgende:
Werkt het ook met grote moedervlekken?
Ik dacht ook: dit is te mooi om waar te zijn. Maar ik merk serieus verschil. Het reageert op de pigmentatie in de moedervlek, maar de huid eromheen is niet rood ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
wutecht nog nooit van gehoord. Is dat niet schadelijk of zo?
Die producten van Paula’s Choice werken alleen op de buitenste huidlaag(jes). Met zo’n methode van zuur en afplakken, gebeurt er wel meer.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is populair om je huid met zuren te behandelen (bv paula’s Choice). Het kan bij sommigen wel irriteren en het is niet voor iedereen goed voor de huid.
Het zal ook niet bij elke moedervlek werken, maar heel schadelijk is het niet met zulk zuur.
Goede vraag. Het kan best dat het alleen de melanine uit de opperlaag verwijdert maar niets met de cellen doet. Dat je het langer laat zitten betekent niet perse dat het dieper doordringt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou een kwaadaardige moedervlek is? Daar zit je dan een beetje zelf aan te prutsen. En met deze methode weet je dus a) nooit of de moedervlek slechte cellen had en zul je b) nooit al die cellen weghalen.
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou een kwaadaardige moedervlek is? Daar zit je dan een beetje zelf aan te prutsen. En met deze methode weet je dus a) nooit of de moedervlek slechte cellen had en zul je b) nooit al die cellen weghalen.
Ik kan me voorstellen dat het idee is dat je de diagnostiek bemoeilijkt door een niet typische moedervlek te azijnen en dat je daardoor een melanoom bv zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen met dezs post.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen met dezs post.
Dat soberso.quote:Op vrijdag 2 november 2018 18:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of ze het mooi vinden of niet. Ik vind opliggende bruine moedervlekken niet zo fraai om te zien.
Het dihydromonoxide en ethaanzuur in appelazijn zijn inderdaad helemaal niet chemisch.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat lijkt me beter dan die cremes waar tig chemische stoffen inzitten.
Nu noem je er twee op. In crèmes zitten wel minimaal 50 ingrediënten. En het ging om aloë Vera om de huid te verzorgenquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:08 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het dihydromonoxide en ethaanzuur in appelazijn zijn inderdaad helemaal niet chemisch.
Weet je wel hoeveel chemische stoffen er in een banaan zitten?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Nu noem je er twee op. In crèmes zitten wel minimaal 50 ingrediënten. En het ging om aloë Vera om de huid te verzorgen
Doe niet zo raar.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nu noem je er twee op. In crèmes zitten wel minimaal 50 ingrediënten. En het ging om aloë Vera om de huid te verzorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 08:59 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]Precies dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
Kun je ook inhoudelijk beargumenteren waarom crèmes slecht zouden zijn "want chemische ingrediënten" en appelazijn niet?quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Degenen die hier zo verzuurd en negatief reageren: drinken jullie dagelijks een fles appelazijn op ofzo?
Leuk grapje.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Degenen die hier zo verzuurd en negatief reageren: drinken jullie dagelijks een fles appelazijn op ofzo?
Nogmaals, het gaat in dit geval NIET om appelazijn maar om aloe vera.quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Kun je ook inhoudelijk beargumenteren waarom crèmes slecht zouden zijn "want chemische ingrediënten" en appelazijn niet?
Juist.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat in dit geval NIET om appelazijn maar om aloe vera.
Aan houdbare sinaasappelsap voegen ze volgens mij niks toe.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat in dit geval NIET om appelazijn maar om aloe vera.
Cremes zijn samengesteld uit heel veel ingredienten en toevoegingen. Van alles een beetje. Het kan zijn dat ze bij elkaar een goede werking hebben, maar meestal is het om productiekosten zo efficient en laag mogelijk te houden.
Je moet het vergelijken als een pak sinaasappelsap in de supermarkt vs versgeperste jus d'orange
precies.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan houdbare sinaasappelsap voegen ze volgens mij niks toe.
Ik ben trouwens allergisch voor aloë vera.
Botulinetoxine is heel natuurlijk, en ook het meest krachtige neurotoxische gif dat momenteel bekend is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk dat het lastig is om sommige mensen uit te leggen dat 'natuurlijk' niet betekent dat het niet irriterend of schadelijk kan zijn.
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:58 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Nu heb je de kans om aan te tonen dat je echt iets weet, laat je de kans liggen.quote:
Moet? Als ik een verdachte moedervlek heb ga ik echt wel naar de huisarts. De overige 100 (ja erfelijk belast) moet ik niets mee.quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
Een "natuurlijk" product aanprijzen als cosmetische oplossing voor iets waar je gezien de risico's gewoon mee naar een arts moet.
Doe normaal!quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:19 schreef Kamelenteen het volgende:
Als je nou een neger overgiet met appelazijn, wordt ie dan wit?
Daarom spreekt deze methode mij ook aan. Ook omdat de huisarts geen tijd heeft om er meerdere te verwijderen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:56 schreef roos94 het volgende:
Jaren geleden een moedervlek laten verwijderen in mijn nek die jeukte en groeide. Was gelukkig niet kwaadaardig na onderzoek. Maar het werd gedaan in het ziekenhuis door een stagiaire oid, er stonden twee anderen bij om te kijken hoe ze het deed. Maar ze heeft t ontzettend verneukt want ik loop nu met een flinke zichtbare litteken in mijn nek.
Hoe iemands wond geneest is ook persoonlijk. De een maakt meer littekenweefsel of keloid dan de ander.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:56 schreef roos94 het volgende:
Jaren geleden een moedervlek laten verwijderen in mijn nek die jeukte en groeide. Was gelukkig niet kwaadaardig na onderzoek. Maar het werd gedaan in het ziekenhuis door een stagiaire oid, er stonden twee anderen bij om te kijken hoe ze het deed. Maar ze heeft t ontzettend verneukt want ik loop nu met een flinke zichtbare litteken in mijn nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |