Ik heb geen idee. Je kan het proberen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:03 schreef Durmada het volgende:
Werkt het ook met grote moedervlekken?
Ik dacht ook: dit is te mooi om waar te zijn. Maar ik merk serieus verschil. Het reageert op de pigmentatie in de moedervlek, maar de huid eromheen is niet rood ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
wutecht nog nooit van gehoord. Is dat niet schadelijk of zo?
Die producten van Paula’s Choice werken alleen op de buitenste huidlaag(jes). Met zo’n methode van zuur en afplakken, gebeurt er wel meer.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is populair om je huid met zuren te behandelen (bv paula’s Choice). Het kan bij sommigen wel irriteren en het is niet voor iedereen goed voor de huid.
Het zal ook niet bij elke moedervlek werken, maar heel schadelijk is het niet met zulk zuur.
Goede vraag. Het kan best dat het alleen de melanine uit de opperlaag verwijdert maar niets met de cellen doet. Dat je het langer laat zitten betekent niet perse dat het dieper doordringt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou een kwaadaardige moedervlek is? Daar zit je dan een beetje zelf aan te prutsen. En met deze methode weet je dus a) nooit of de moedervlek slechte cellen had en zul je b) nooit al die cellen weghalen.
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
En als het nou een kwaadaardige moedervlek is? Daar zit je dan een beetje zelf aan te prutsen. En met deze methode weet je dus a) nooit of de moedervlek slechte cellen had en zul je b) nooit al die cellen weghalen.
Ik kan me voorstellen dat het idee is dat je de diagnostiek bemoeilijkt door een niet typische moedervlek te azijnen en dat je daardoor een melanoom bv zou kunnen missen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen met dezs post.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het een stabiele moedervlek is laat je hem doorgaans toch gewoon zitten. Als jij zonder geouwehoer met goedjes verandert moet je ermee naar de dokter, ja. Of laat jij regelmatig al je moedervlekken met biopten analyseren?
Ik snap niet wat je nu probeert te zeggen met dezs post.
Dat soberso.quote:Op vrijdag 2 november 2018 18:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of ze het mooi vinden of niet. Ik vind opliggende bruine moedervlekken niet zo fraai om te zien.
Het dihydromonoxide en ethaanzuur in appelazijn zijn inderdaad helemaal niet chemisch.quote:Op vrijdag 2 november 2018 17:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat lijkt me beter dan die cremes waar tig chemische stoffen inzitten.
Nu noem je er twee op. In crèmes zitten wel minimaal 50 ingrediënten. En het ging om aloë Vera om de huid te verzorgenquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:08 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het dihydromonoxide en ethaanzuur in appelazijn zijn inderdaad helemaal niet chemisch.
Weet je wel hoeveel chemische stoffen er in een banaan zitten?quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Nu noem je er twee op. In crèmes zitten wel minimaal 50 ingrediënten. En het ging om aloë Vera om de huid te verzorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |