Dat zei die niet, hij zei "anders".quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:30 schreef Yurtovic het volgende:
Erik is een Sjon 2.0, kan hetzelfde maar dan WEL met een goed karakter, aldus Tim
Okayquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zei die niet, hij zei "anders".
OKquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat Mike op Jeffry gaat stemmen
Dat is bij hiske gewoon de "enter" toets.quote:
Dat zei hij wel hoor met een goed karakterquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zei die niet, hij zei "anders".
okeyquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zei hij wel hoor met een goed karakter
Maar ze zegt ook op zo'n toontje van... "jij mag dat vinden maar ik ben het er niet mee eens".quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is bij hiske gewoon de "enter" toets.
Input > Enter
Input > Enter
Ineens vindt Tim de markt heel goed geregeld, Hiske vindt het ineens een geweldige ravequote:Op vrijdag 2 november 2018 15:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je word op je wenken bediend
Het is dus TOCH een Utopiaquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:34 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ineens vindt Tim de markt heel goed geregeld, Hiske vindt het ineens een geweldige rave
Ze heeft een aanvraag gehad. Ze moet dit zingen voor iemand en opsturen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:35 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus is kerstliedjes aan het oefenen................
En ze wil een kerst liedje uitbrengen , downloaden voor een euroquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze heeft een aanvraag gehad. Ze moet dit zingen voor iemand en opsturen.
Hij is in ieder geval (nóg) minder opvliegend.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:30 schreef Yurtovic het volgende:
Erik is een Sjon 2.0, kan hetzelfde maar dan WEL met een goed karakter, aldus Tim
Die heb ik niet over, mag ik hem dan van jou piraten???quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ze wil een kerst liedje uitbrengen , downloaden voor een euro
Dát zou best spannend kunnen worden dan. Verraad naar Jessie, zijn zusje, toe.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat Mike op Jeffry gaat stemmen
quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is bij hiske gewoon de "enter" toets.
Input > Enter
Input > Enter
Mag niet van mijn curatorquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Die heb ik niet over, mag ik hem dan van jou piraten???
Nou, nog maar een beetje bij beunen dan.. het gaat wel in de papieren lopen, dat Uto op deze manierquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ze wil een kerst liedje uitbrengen , downloaden voor een euro
dan maar geen chips meerquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, nog maar een beetje bij beunen dan.. het gaat wel in de papieren lopen, dat Uto op deze manier![]()
Ik bedoel, mijn abbo hier kost ook al geld
Voor ene Job begreep ik.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze heeft een aanvraag gehad. Ze moet dit zingen voor iemand en opsturen.
Dat kan ook niet, want ik moet mijn dikke reet in stand houdenquote:
Oh oh....Nog eentje ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Erik is ff de naam van zn jongste kleinkind vergeten
Haar belevingswereld kent geen eq of sociale voelsprieten.quote:
Inschatten?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
hiske: niet iedereen kan dat inschatten hoe erg het voor joa is ( vrij vertaald)
![]()
dat wijf is echt niet goed
Gebrek aan, in dit gevalquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inschatten?Kwestie van empathisch vermogen Hiske.
Oxycodon, ben er nu 2 weken van af..... en heb sinds dien 'n geheugen als 'n vergietquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh....Nog eentje ?
Welke drugs geeft geheugenverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |