quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan in dat kamp nergens meer het schatkistje vinden en iedereen is aan het zeiken op elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]New Austin ben ik sowieso wel blij mee, lekker rondbanjeren in mijn geliefde woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Grats!! Lekker in het weekendquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:42 schreef wonderer het volgende:
Nou, jullie hebben het voor elkaar hoor, ik ben gezwicht, ik ga niet wachten tot KerstHij is nu aan het installeren...
Volgens mij is de boog altijd het beste, en dan ook nog met specifieke pijlen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
welke rifle moet je eigenlijk hebben voor dieren te killen dat de pelt goed blijft? bij alligators staat scope rifle dus ik mijn sniper gebruiken maar dan gaat de pelt toch van 3 naar 1 ster.
hunt eigenlijk alleen legendarische maar wil een grotere buidel.
Maar bij sommige animals staat dat je ze bv met een block rifle moet killen of een varmint riflequote:Op vrijdag 2 november 2018 19:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij is de boog altijd het beste, en dan ook nog met specifieke pijlen.
Gewoon lasso en ze met je mes neersteken.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij is de boog altijd het beste, en dan ook nog met specifieke pijlen.
PS4. Gelukkig ben ik al gewend aan vliegtuigenquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grats!! Lekker in het weekend. Voor welke console heb je hem?
ook bij roofdieren ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lasso en ze met je mes neersteken.
Alligator mik ik meestal gewoon een mohawk tussen de ogenquote:
Die Homing Tomahawk, die je bij de Fence kunt kopen (althans het recept daarvoor): komt die terug als een boemerang of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alligator mik ik meestal gewoon een mohawk tussen de ogen
Ik heb geen idee, homing is doelzoekend dus misschien dat je die ook gewoon om je schouder kunt gooien en alsnog goed terecht komt?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Homing Tomahawk, die je bij de Fence kunt kopen (althans het recept daarvoor): komt die terug als een boemerang of hoe moet ik dat zien?
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar bij sommige animals staat dat je ze bv met een block rifle moet killen of een varmint rifle
bij info als je ze scant.quote:
Je kan ze bestuderen als je dichtbij bent met L2 + R1 of door een scope of binocular te equippen, en dan kan je met R1 bestuderen. Dan staat er "discovered American Bunnyrabbit" ofzo, en dan kan je start inhouden om de info over het dier te bekijken. Daar heb je een gedetailleerde beschrijving van het beestje en met welk wapen je ze moet afmaken om een 3 star skin te krijgenquote:
Mohhh straaljagerstand? Heb ik niet eens zo zeer met RDR2. Met No Mans Sky rijt dat ding bijna een interdimensionaal gat open.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Eerste hardware bug tegengekomen op de pro.
Reed een straatje in, in Saint Denis en opeens kakte de fps naar 4 of 5 ofzo.
Merkte dat de fan het opeens liet afweten, hij deed het wel maar ging niet terug omhoog naar straaljager stand zeg maar.
Simpele save, close application, start spel weer en verder gaan hielp.
Maar was wel vreemd.
Oh, dat doe ik dus nooitquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan ze bestuderen als je dichtbij bent met L2 + R1 of door een scope of binocular te equippen, en dan kan je met R1 bestuderen. Dan staat er "discovered American Bunnyrabbit" ofzo, en dan kan je start inhouden om de info over het dier te bekijken. Daar heb je een gedetailleerde beschrijving van het beestje en met welk wapen je ze moet afmaken om een 3 star skin te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |