Lijkt me toch redelijk realistisch dat je gezeik krijgt als je je wapen op iemand richtquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ben nu pas echt begonnen maar deel het enthousiasme hier zeker niet. Ten eerste kun je te veel waardoor ik geen idee heb wat ik moet doen. Dat hele upgrade gedoe is veel te complex.
Ten tweede die bounties gaan veel te ver. Je richt per ongeluk ipv dat je wil praten en meteen 20 man achter je aan en nu al 100 dollar bounty. Doe mij deel 1 maar voorlopig
Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen.
Staat niet in verhoudig. Hoe kom je in godsnaam aan 100 dollar als een beetje jagen je een paar cent oplevertquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Lijkt me toch redelijk realistisch dat je gezeik krijgt als je je wapen op iemand richt
Je moet in het begin gewoon ff de story volgen tot je in chapter 2 zit, dan heb je wat meer vrijheid. Die bounty kan je ook laten dalen door je over te geven aan een lawman door tegen hem te praten dan doe ze je in het gevang en gaat je bounty omlaag.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ben nu pas echt begonnen maar deel het enthousiasme hier zeker niet. Ten eerste kun je te veel waardoor ik geen idee heb wat ik moet doen. Dat hele upgrade gedoe is veel te complex.
Ten tweede die bounties gaan veel te ver. Je richt per ongeluk ipv dat je wil praten en meteen 20 man achter je aan en nu al 100 dollar bounty. Ik heb gvd maar 50 en geld ligt niet voor het oprapen bovendien
Doe mij deel 1 maar voorlopig
Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen.
Misdaad loont hè...quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Staat niet in verhoudig. Hoe kom je in godsnaam aan 100 dollar als een beetje jagen je een paar cent oplevert
Ik zit uiteraard in chapter 2.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet in het begin gewoon ff de story volgen tot je in chapter 2 zit, dan heb je wat meer vrijheid. Die bounty kan je ook laten dalen door je over te geven aan een lawman door tegen hem te praten dan doe ze je in het gevang en gaat je bounty omlaag.
Je moet het gewoon allemaal over je heen laten komen. En niet zomaar je guns op mensen richting in een drukke stad of dorp :p
100 dollar is simpel, beetje koetsen jatten en verpatsen en andere dingen naar de fence brengen maar die kom je later wel tegen.
Wat vind je ingewikkeld aan het upgrade systeem? Bedoel je dan het kamp? Want arthur kan je niet echt upgraden
Ik deel je mening wel enigszins hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zit uiteraard in chapter 2.
Ja dat richten gaat niet expresEn hoe wil een koets overvallen niet slecht voor je bounty zijn
Bedoel idd kamp upgraden. Het is mij allemaal te vaag. Overdaad. Het ziet er prachtig uit maar ik kan er niks mee vooralsnog
Zolamg niemand je ziet die koets overvallen of je killed de witness dan krijg je geen bounty manquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja dat richten gaat niet expresEn hoe wil een koets overvallen niet slecht voor je bounty zijn
Bedoel idd kamp upgraden. Het is mij allemaal te vaag. Overdaad. Het ziet er prachtig uit maar ik kan er niks mee vooralsnog
Maakt niet uit is ook niet zo belangrijk die kamp upgradesquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Net een trapper omgelegd omdat ie uit het niets witness was van het verstoren van rust. Sja ik doe niks. Geen andere getuigen nu gelukkig. Maar frusterend ditquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zolamg niemand je ziet die koets overvallen of je killed de witness dan krijg je geen bounty man
En ze voelen ook goed aan. Bij games a la Ubisoft zijn het keer op keer dezelfde missies zogenaamd spontaan. Strangers tegen komen voelt echt goed aan in rdr2quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Stranger missions![]()
Elke keer blijven ze leuk.
Je kan het ingame ook zienquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Die companion app en site werkt ook niet goed, hij blijft bij al die dingen op 1 staan. Zoals bandit 1, horseman 1, gambler 1, etc.. ik ben hoger en ik kan zo dus ook niet zien wat de volgende challenges zijn.
Same here. Net gestart, ga nu vissen met dutch en hosea geloof ik. Hoogste bedtijd hier; om 0730 staat er weer eentje op springen hier, dus dan kan ik mooi mn kater eruit waaienquote:
Dan lopen we gelijk op, ben gisteravond ook tot aan het vissen gekomen en ben daarna gestopt.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Same here. Net gestart, ga nu vissen met dutch en hosea geloof ik. Hoogste bedtijd hier; om 0730 staat er weer eentje op springen hier, dus dan kan ik mooi mn kater eruit waaien
Ik had gisteren dat hij bleef hangen in het laadscherm toen ik doodgeschoten was bij het beroven van de wapensmid in Rhodesquote:Op vrijdag 2 november 2018 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Eerste hardware bug tegengekomen op de pro.
Reed een straatje in, in Saint Denis en opeens kakte de fps naar 4 of 5 ofzo.
Merkte dat de fan het opeens liet afweten, hij deed het wel maar ging niet terug omhoog naar straaljager stand zeg maar.
Simpele save, close application, start spel weer en verder gaan hielp.
Maar was wel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |