abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182907184
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ben nu pas echt begonnen maar deel het enthousiasme hier zeker niet. Ten eerste kun je te veel waardoor ik geen idee heb wat ik moet doen. Dat hele upgrade gedoe is veel te complex.

Ten tweede die bounties gaan veel te ver. Je richt per ongeluk ipv dat je wil praten en meteen 20 man achter je aan en nu al 100 dollar bounty. Doe mij deel 1 maar voorlopig

Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen.
Lijkt me toch redelijk realistisch dat je gezeik krijgt als je je wapen op iemand richt
pi_182907262
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Lijkt me toch redelijk realistisch dat je gezeik krijgt als je je wapen op iemand richt
Staat niet in verhoudig. Hoe kom je in godsnaam aan 100 dollar als een beetje jagen je een paar cent oplevert
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:26:36 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182907414
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:14 schreef alpeko het volgende:
Ik ben nu pas echt begonnen maar deel het enthousiasme hier zeker niet. Ten eerste kun je te veel waardoor ik geen idee heb wat ik moet doen. Dat hele upgrade gedoe is veel te complex.

Ten tweede die bounties gaan veel te ver. Je richt per ongeluk ipv dat je wil praten en meteen 20 man achter je aan en nu al 100 dollar bounty. Ik heb gvd maar 50 en geld ligt niet voor het oprapen bovendien

Doe mij deel 1 maar voorlopig

Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen.
Je moet in het begin gewoon ff de story volgen tot je in chapter 2 zit, dan heb je wat meer vrijheid. Die bounty kan je ook laten dalen door je over te geven aan een lawman door tegen hem te praten dan doe ze je in het gevang en gaat je bounty omlaag.

Je moet het gewoon allemaal over je heen laten komen :). En niet zomaar je guns op mensen richting in een drukke stad of dorp :p

100 dollar is simpel, beetje koetsen jatten en verpatsen en andere dingen naar de fence brengen maar die kom je later wel tegen.

Wat vind je ingewikkeld aan het upgrade systeem? Bedoel je dan het kamp? Want arthur kan je niet echt upgraden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182907433
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Staat niet in verhoudig. Hoe kom je in godsnaam aan 100 dollar als een beetje jagen je een paar cent oplevert
Misdaad loont hè...
Stelen levert meer op.
Jagen doe ik voor de upgrades.
pi_182907489
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je moet in het begin gewoon ff de story volgen tot je in chapter 2 zit, dan heb je wat meer vrijheid. Die bounty kan je ook laten dalen door je over te geven aan een lawman door tegen hem te praten dan doe ze je in het gevang en gaat je bounty omlaag.

Je moet het gewoon allemaal over je heen laten komen :). En niet zomaar je guns op mensen richting in een drukke stad of dorp :p

100 dollar is simpel, beetje koetsen jatten en verpatsen en andere dingen naar de fence brengen maar die kom je later wel tegen.

Wat vind je ingewikkeld aan het upgrade systeem? Bedoel je dan het kamp? Want arthur kan je niet echt upgraden
Ik zit uiteraard in chapter 2.

Ja dat richten gaat niet expres ;) En hoe wil een koets overvallen niet slecht voor je bounty zijn

Bedoel idd kamp upgraden. Het is mij allemaal te vaag. Overdaad. Het ziet er prachtig uit maar ik kan er niks mee vooralsnog
pi_182907533
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:30 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ja dat richten gaat niet expres ;) En hoe wil een koets overvallen niet slecht voor je bounty zijn

Bedoel idd kamp upgraden. Het is mij allemaal te vaag. Overdaad. Het ziet er prachtig uit maar ik kan er niks mee vooralsnog
Ik deel je mening wel enigszins hoor.
Maar ben nu net in chapter 3 en het wordt allemaal steeds duidelijker. Ik probeer ook zoveel mogelijk te leren voordat ik verder ga met het verhaal.
pi_182907888
Ik ben de Sims toch niet aan het spelen, of wel :D Nu al klaar met je paard wil dit, Arthur wil dat
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:51:28 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182908003
quote:

[..]

Zolamg niemand je ziet die koets overvallen of je killed de witness dan krijg je geen bounty man
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:51:55 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182908013
quote:

[..]

Maakt niet uit is ook niet zo belangrijk die kamp upgrades
pi_182908156
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zolamg niemand je ziet die koets overvallen of je killed de witness dan krijg je geen bounty man
Net een trapper omgelegd omdat ie uit het niets witness was van het verstoren van rust. Sja ik doe niks. Geen andere getuigen nu gelukkig. Maar frusterend dit
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:25:25 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182908855
Hahaha dat verhaal wat je aan de bounty van de professor verteld _O-

Arthur is ook een geniale droge klootzak hahaha
pi_182909194
Begonnen aan chapter III :P.
pi_182909442
Ik heb het paard uit Valentine die daar gratis te krijgen was in de stal nog steeds, goede band mee maar een lelijk beest.

Weet iemand waar ik een sneeuwwit paard kan krijgen? Dan kan ik Randy van een klif afgooien.
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:55:57 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182909473
Je kan resten boven op een treinwagon en dan cinematic view of dingen craften haha wow
pi_182909827
"I know these men, i've shat on their bar" _O-
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:22:13 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182910100
Die Stranger missions _O_
Elke keer blijven ze leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182910243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Stranger missions _O_
Elke keer blijven ze leuk.
En ze voelen ook goed aan. Bij games a la Ubisoft zijn het keer op keer dezelfde missies zogenaamd spontaan. Strangers tegen komen voelt echt goed aan in rdr2
pi_182910792
Die companion app en site werkt ook niet goed, hij blijft bij al die dingen op 1 staan. Zoals bandit 1, horseman 1, gambler 1, etc.. ik ben hoger en ik kan zo dus ook niet zien wat de volgende challenges zijn.
  zaterdag 3 november 2018 @ 00:12:49 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182911148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:54 schreef YokiKater het volgende:
Die companion app en site werkt ook niet goed, hij blijft bij al die dingen op 1 staan. Zoals bandit 1, horseman 1, gambler 1, etc.. ik ben hoger en ik kan zo dus ook niet zien wat de volgende challenges zijn.
Je kan het ingame ook zien
pi_182913006
Ben nu net in chapter 6, 70 uur gespeeld (jaja, i know) en heb die trapper in principe nog niet gezien. Ja een keer om te kijken maar toen trok ik al snel de conclusie dat het mij helemaal niet waard is. Je moet veel te veel inleveren voor wat je krijgt. Dat vind ik trouwens ook met die butcher in je kamp. En met het kamp voorzien van voedsel etc. Ja dan kan ik ipv 100, 400 kogels meenemen of dan zeggen je kampgenoten dat ze blij met je zijn. Maakt allemaal geen donder uit, naar mijn idee.

Maar verder. _O_

Heb de ballen uit m'n mn broek gelachen op sommige momenten maar op andere momenten ijzig naar m'n scherm zitten staren met m'n open mond.

May i? Standing Unshaken. *)
  zaterdag 3 november 2018 @ 02:42:17 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182913433
Die Pinkertons zijn wel hufters plegen een soort kamikaze op je paard en schieten dan jou snel neer ben nu mijn Hongaarse paard uit de cutscene kwijt :%
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182913478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Begonnen aan chapter III :P.
Same here. Net gestart, ga nu vissen met dutch en hosea geloof ik. Hoogste bedtijd hier; om 0730 staat er weer eentje op springen hier, dus dan kan ik mooi mn kater eruit waaien :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182913483
Wat een game O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 3 november 2018 @ 06:34:38 #249
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182913871
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Same here. Net gestart, ga nu vissen met dutch en hosea geloof ik. Hoogste bedtijd hier; om 0730 staat er weer eentje op springen hier, dus dan kan ik mooi mn kater eruit waaien :)
Dan lopen we gelijk op, ben gisteravond ook tot aan het vissen gekomen en ben daarna gestopt.
Straks lekker verder.

Overigens is dat vissen, met R snel ronddraaien erg kut voor mij als reuma patiënt }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:42:35 #250
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_182914088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Eerste hardware bug tegengekomen op de pro.
Reed een straatje in, in Saint Denis en opeens kakte de fps naar 4 of 5 ofzo.
Merkte dat de fan het opeens liet afweten, hij deed het wel maar ging niet terug omhoog naar straaljager stand zeg maar.

Simpele save, close application, start spel weer en verder gaan hielp.
Maar was wel vreemd.
Ik had gisteren dat hij bleef hangen in het laadscherm toen ik doodgeschoten was bij het beroven van de wapensmid in Rhodes ;( Na tien minuten wachten maar de applicatie gesloten en herstart. Baal meer van het doodgaan dan dat hij een keer bleef hangen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')